Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1703 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

Dag @rsca_rsca zodra het order hier is doorgelopen zal de collega die je net aan de lijn had Norton Security 5 verwijderen, er zal geen aanrekening volgen. Groetjes, Heidi

@HeidiE   Bedankt voor de snelle reactie en oplossing!

Beste

Kunnen ook wij na zoveel jaren trouwe klant te zijn, korting krijgen?

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Mandanake Zie info privébericht.Groetjes,Joel

Reputatie 1
Badge

Ik zie dit ook niet meer op de factuur staan. Is dit een algemene verdwijning of moet er aan bepaalde voorwaarden voldaan worden?

bedoel je de 5% korting die voor één jaar toegekend wordt.

Reputatie 1
Badge

bedoel je de 5% korting die voor één jaar toegekend wordt.

Geen idee hoe groot die korting was. Ik weet wel dat deze erop zat toen we 2 decoders hadden, vandaar dat ik erbij schreef of je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Om eerlijk te zijn controleer ik zelden mijn rekeningen. Weet altijd dat het rond de 120€ is.

De proximus forummedewerkers kunnen dit ééns verder natrekken voor u dan.

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke 

kortingsplannen zijn meestal beperkt in de tijd.  De meesten lopen gedurende 12m

Ik laat nakijken hoe ver het voor jou staat en of heractivatie mogelijk is.

wellicht zal je hierover een mail ontvangen indien een plan kan geactiveerd worden.

met vriendelijke groeten

tina

Reputatie 1
Badge

@Leeuwke

kortingsplannen zijn meestal beperkt in de tijd.  De meesten lopen gedurende 12m

Ik laat nakijken hoe ver het voor jou staat en of heractivatie mogelijk is.

wellicht zal je hierover een mail ontvangen indien een plan kan geactiveerd worden.

met vriendelijke groeten

tina

Dit was gewoon een vraagje omdat ik dit hier zag passeren. Ik denk niet dat we dan nog in aanmerking komen. 

 

Ik heb wel een andere vraag. Toen we ons pakket van MAXI naar flex gezet hebben dan hebben we onze 2 gsm's in het pakket gestoken. De 2de gsm zou dan 9€ zijn, maar heb nu gemerkt dat wij de hele tijd al 15€ betalen. Is dit een fout of heb ik iets niet goed begrepen?

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke  Heb dit even verder nagekeken voor jou. Er is geen korting weggevallen. De abonnementen zijn hetzeflde gebleven. De meerkost op de factuur van januari zit in de aanrekening door derde dienst Rougeplay op je gsm-nummer met 68 achteraan. Je hebt op 23/12 de blokkeringen voor derde diensten laten activeren. Sindsdien zijn deze aanrekeningen gestopt.

In verband met de prijzen van jouw gsm-abonnementen. Je hebt 1 Mobile Flex abonnement. Deze kost € 15/maand.  Het 2de abonnement is een Mobile Flex+ waarvan de normale prijs € 26/maand is, maar omdat dit het 2de abonnement is in jouw Flex S pack wordt deze aangerekend aan € 20/maand. De multi mobile korting wordt dus correct toegepast.

Groetjes,
Antonella

goedemiddag.

Als jarenlange trouwe klant van Proximus (van de kabel naar Proximus) met tv- en gsmabonnement wou ik polsen naar een getrouwheidskorting. 

Als gepensioneerde zien we liever een prijsdaling dan al de verhogingen die momenteel op iedereen afkomen. 

We kijken alvast uit naar een positieve reactie. Bedankt hiervoor.

Omdat de PX forummedewerkers je verder zouden kunnen helpen om dit verder te onderzoeken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@MarcHeyndels Kijk info privébericht.Groetjes,Joel

Beste heer/mevrouw

Zou u de getrouwheidskorting voor ons kunnen activeren?

 

Alvast vriendelijk bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Svilen activatie vanaf 01/03/2023, bevestiging volgt per post! Groetjes, Heidi

Reageer