Een getrouwheidskorting zou ik ook best wel willen.
Ik heb wel een korting maar geen 5 of 7 euro.
Dit staat er op mijn factuur: Promoties: Pack voordeel: my tv bundle -2.00 euro
God weet wat het wil zeggen.
Grtjes
Peter
@Tascha Dag, dossier 46420831 is aangemaakt. Men gaat u spoedig contacteren. Groetjes Luc
@Tascha gewoon wachten tot een Proximus medewerker hier de draad opneemt om je hierbij verder te helpen
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
Hallo,
mijn getrouwheidskorting is 2 of 3 maanden geleden gestopt.Graag zou ik deze opnieuw aanvragen.Hoe moet ik dit juist doen?
Groetjes,
Tascha
@Peter_0175
Je klantgegevens heb ik. Ga je je pack nog wijzigen ?
vriendelijke groeten
Tina
@tina.b Tina, ik ben er nog niet uit of ik de EPIC ga houden of toch beter Flex neem. Moet eens kijken met de gebruiker van de gsm (ben ikzelf niet). Ik zou het puur voor de e-press doen, vooral omdat ik het domweg niet zag :-)
Is er een beperking om “snel” te wisselen van abonnement? Want de EPIC wijziging was nog maar sinds vorige week :-)
@Peter_0175 Om het overzichtelijk te houden heb ik je vraag verplaatst naar het topic waar het allemaal is begonnen. Mag ik je pack omzetten naar Flex S (internet maxi+tv+gsm) aan €74,99/maand? Voor de gsm is dat dan het Mobile Flex abonnement met 5GB. Als trouwe klant kijk ik dan ook voor jou wat ik kan doen in verband met een korting. Dank je wel om te bevestigen. Groetjes, Antonella
@Alain1968
we zijn een team forummedewerkers, maar we werken niet elk dagelijks op dit forum
We komen echter wel goed overeen en we respecteren elkaars beslissingen.
We gaan dit afsluiten
Groeten
Tina
@AntonellaD toch vreemd dat @Joel M nu niet meer mag antwoorden in dit verhaal.
@Alain1968 Je bespaart op je pack, krijgt meer inhoud in de plaats en hebt een korting gekregen. Je vergelijken met andere klanten mag je niet doen, want jij kent hun productportfolio niet. Eerlijkheid is voor mij, mij houden aan gemaakte afspraken. Hierover blijven discussiëren heeft trouwens geen zin. Groetjes, Antonella
@AntonellaD ik wilde ook niet communiceren met verschillende maar reageerde op post van andere klant en heb jou dan ook in cc gezet. Blijkbaar zijn er dus andere kortingen mogelijk en zou ik daar ook graag gebruik van maken, dat is alles. Eerlijk is eerlijk.
@Peter_0175
Je klantgegevens heb ik. Ga je je pack nog wijzigen ?
vriendelijke groeten
Tina
@Alain1968 Het is niet de bedoeling om met verschillende Proximus medewerkers te communiceren en met elk een andere afspraak te maken. Hierdoor ontstaan er misverstanden zoals nu ook duidelijk het geval is. Groetjes, Antonella
@AntonellaD vreemd dat de afspraken niet allemaal hetzelfde zijn voor alle klanten. Graag overleggen met uw collega @ Joel M want wij hadden een andere afspraak. Ik had ook u in cc gezet toen omdat ik het u ook wilde melden.
@Alain1968 Wij hadden iets afgesproken en daar hou ik me aan. Groetjes, Antonella
@AntonellaD ik wil geen onrust tussen de collega’s, maar toch vreemd dat Joel M in een privebericht me wel 7 EUR kan bieden en u niet ?