Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1705 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jessy_04 Vraag je dit na je verhuis even opnieuw? Dit order is namelijk nu nog lopende waardoor andere aanpassingen onmogelijk zijn.
Verder zou een aanpassing naar ons nieuw Flex-gamma hier ook mee gepaard gaan.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Stel uw vraag hier aan Proximus-medewerkers op dit publieke forum zonder uw privé-info publiek kenbaar te maken bv. betrokken factuurnr vermelden in en vrij veld van uw forum login profiel (wijzigen en opslaan); deze info is enkel zichtbaar aldaar voor Proximus

 

topic: support - facturatie / betalingen

Reputatie 7
Badge +3

@mostmansmario Dat was een referentie voor de opvolging van de decoders.De dossierbeheerder zal in dit gaval het dossier 46204654 afsluiten als in orde zijnde.Groetjes,Joel

Ik heb nog geen antwoord gekregen op de vraag hoe men u momenteel kan bereiken. Dit is de laatste dagen hopeloos via telefoon.

@AntonellaD

Als mijn huidig Pack omgezet zou worden naar ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand zoals op jullie website wordt aangegeven, behoud ik dan mijn getrouwheidskorting? Is de omzetting gratis? En betekent dit dan ook dat met ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ een eventuele verhuiskost ter waarde van € 59,00 gratis is?

Bedankt voor de info!

M_016 is net zoals ik en een forumlid net zoals u er ene bent, dus voor iemand van Proximus zelf zal het wachten zijn tot morgen waarschijnlijk tot hier iemand van hen de draad hier opneemt.

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

 

mijn getrouwheidskorting is 2 of 3 maanden geleden gestopt.Graag zou ik deze opnieuw aanvragen.Hoe moet ik dit juist doen?

Groetjes,

Tascha

@Tascha gewoon wachten tot een Proximus medewerker hier de draad opneemt om je hierbij verder te helpen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Tascha Dag, dossier 46420831 is aangemaakt. Men gaat u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Beste heer/mevrouw

Zou u de getrouwheidskorting voor ons kunnen activeren?

 

Alvast vriendelijk bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Bij verandering naar Flex, blijf je de getrouwheidskorting behouden. De omzetting van het pack is gratis. De verhuis combineren met een aanpassing naar Flex zal er inderdaad voor zorgen dat de verhuis gratis is. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  De korting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden: dit hadden wij toch zo afgesproken? https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/verbruik-60-eur-roamingkosten-voor-frankrijk-is-toch-afgeschaft-51420
Je betaalt namelijk ook minder door het nieuwe Flex pack.
Per e-mail heb je op 21/09 de informatie ontvangen over de wijziging van je pack.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 4
Badge +1

Een getrouwheidskorting zou ik ook best wel willen.

Ik heb wel een korting maar geen 5 of 7 euro.

Dit staat er op mijn factuur: Promoties: Pack voordeel: my tv bundle -2.00 euro

God weet wat het wil zeggen.

Grtjes

Peter

@AntonellaD 

@Joel M 

Joel M heeft hierop aanpassing gedaan. Staat toch ok nu?

Reputatie 1
Badge +1

Beste Proximus-medewerkers

Kunt u voor mij controleren als ik ook in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting?
Ik meen mij te herinneren dat ik enkele jaren geleden ook een getrouwheidskorting gekregen had, en weet niet om de hoeveel jaar dit mogelijk is.

Met vriendelijke groeten.

Reageer