Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1703 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

Reputatie 1

@AntonellaD : heb het geupdate, vroeg het me gewoon af hoor. Ben al blij dat ik het zelf zag dat ik goedkoper af was. Moet wel terug wisselen van pack denk ik want had over het hoofd gekeken dat die e-press niet bij EPIC zit, en er zijn toch wel teveel + artikels in de krant :-D

@AntonellaD ik wil geen onrust tussen de collega’s, maar toch vreemd dat Joel M in een privebericht me wel 7 EUR kan bieden en u niet ?

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Wij hadden iets afgesproken en daar hou ik me aan. Groetjes, Antonella

@AntonellaD vreemd dat de afspraken niet allemaal hetzelfde zijn voor alle klanten. Graag overleggen met uw collega @ Joel M want wij hadden een andere afspraak. Ik had ook u in cc gezet toen omdat ik het u ook wilde melden.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het is niet de bedoeling om met verschillende Proximus medewerkers te communiceren en met elk een andere afspraak te maken. Hierdoor ontstaan er misverstanden zoals nu ook duidelijk het geval is. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175

Je klantgegevens heb ik.  Ga je je pack nog wijzigen ?

vriendelijke groeten

Tina

@AntonellaD  ik wilde ook niet communiceren met verschillende maar reageerde op post van andere klant en heb jou dan ook in cc gezet. Blijkbaar zijn er dus andere kortingen mogelijk en zou ik daar ook graag gebruik van maken, dat is alles. Eerlijk is eerlijk. 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Je bespaart op je pack, krijgt meer inhoud in de plaats en hebt een korting gekregen. Je vergelijken met andere klanten mag je niet doen, want jij kent hun productportfolio niet. Eerlijkheid is voor mij, mij houden aan gemaakte afspraken. Hierover blijven discussiëren heeft trouwens geen zin. Groetjes, Antonella

@AntonellaD toch vreemd dat @Joel M nu niet meer mag antwoorden in dit verhaal.

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 

we zijn een team forummedewerkers, maar we werken niet elk dagelijks op dit forum

We komen echter wel goed overeen en we respecteren elkaars beslissingen.

We gaan dit afsluiten

Groeten

Tina

  

@tina.b  dat snap ik maar waarom zijn er verschillende kortingsbedragen ? blijft vreemd waarom de ene het wel krijgt en de andere niet.

Dit kan inderdaad want als dit dan doorgestuurd wordt naar de bevoegde dienst, moet dit daar ook nog goedgekeurd/aanvaard worden!

Reputatie 1

@Peter_0175

Je klantgegevens heb ik.  Ga je je pack nog wijzigen ?

vriendelijke groeten

Tina

@tina.b Tina, ik ben er nog niet uit of ik de EPIC ga houden of toch beter Flex neem. Moet eens kijken met de gebruiker van de gsm (ben ikzelf niet). Ik zou het puur voor de e-press doen, vooral omdat ik het domweg niet zag :-)

Is er een beperking om “snel” te wisselen van abonnement? Want de EPIC wijziging was nog maar sinds vorige week :-)

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

 

mijn getrouwheidskorting is 2 of 3 maanden geleden gestopt.Graag zou ik deze opnieuw aanvragen.Hoe moet ik dit juist doen?

Groetjes,

Tascha

@Tascha gewoon wachten tot een Proximus medewerker hier de draad opneemt om je hierbij verder te helpen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@Tascha Dag, dossier 46420831 is aangemaakt. Men gaat u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Reputatie 4
Badge +1

Een getrouwheidskorting zou ik ook best wel willen.

Ik heb wel een korting maar geen 5 of 7 euro.

Dit staat er op mijn factuur: Promoties: Pack voordeel: my tv bundle -2.00 euro

God weet wat het wil zeggen.

Grtjes

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 

Dag Peter,

er is een dossier 46424994 aangemaakt  De dossierbeheerder gaat dit bekijken en zal u contacteren.

groetjes

Luc

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt Luc.M

Proximus, ik had korting gekregen omdat ik al 6 jaar niets dan problemen had met de lijn. Dit heb ik gekregen via klachten te laten behandelen door Test-Aankoop. 

Op mijn laatste factuur is er plots ongeveer 15 euro bijgekomen. Proximus heeft mij niets laten weten en dit waren de afspraken niet. Ik heb zelfs een paar maanden geleden nog een extra Gsm abonnement bijgenomen bij Proximus. Toen heeft de mevrouw van de klantendienst ons nog verteld dat we ook korting kregen op onze abonnementen. ja, dat zal er nu wel extra bijgeteld worden. Ik heb al een mail naar Proximus gestuurd. Geen antwoord. 

De enige optie die ik nu zie is een overstap naar een andere provider met alles.

Graag reactie.  

Reputatie 7
Badge +3

@satori79 Er is hiervoor een dossier 46416240 binnengekomen.De bevoegde dienst zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@satori79 Er is hiervoor een dossier 46416240 binnengekomen.De bevoegde dienst zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Joel

Waarschijnlijk ga ik misschien telefoon krijgen van Proximus. En waarschijnlijk gaat de operator aan de lijn alles weer proberen af te wimpelen omdat ze waarschijnlijk niets ziet op haar scherm. Ik heb al zoveel keer iemand aan de lijn gehad van Proximus. Ik heb enkele keren een bevestiging gehad met hetgeen ze dan actief maken. Dus niet altijd. 

En als er iets veranderde werd het na enkele maanden weer veranderd. Ik zit ondertussen al denk ik aan modem nummer 14 of 15. Als er een technieker langskomt veranderde hij meestal de modem en het probleem was opgelost voor hem. 

Na lange tijd heeft Proximus hier een stukje kabel vervangen want de techniekers vonden het niet nodig om de hele lijn te vervangen, volgens hun.

Maar dat de klant met frustraties zat is niet verholpen. Dus vind ik het niet kunnen dat ik door slechte materialen en slecht onstabiel netwerk het volledige abonnement moet betalen. En ik vind het ook niet kunnen dat ik zelf contact moet opnemen met Proximus om weeral te zeggen dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen. 

Ik heb het nog al tegen Proximus gezegd dat ze hun zogezegde opgenomen telefoongesprekken moeten beluisteren. 

Dus ik blijf hier mee doorgaan tot er een deftige oplossing komt voor al deze problemen.

 

Met vriendelijke groeten

Reputatie 2
Badge +1

Voor mij is dit in orde.Dezelfde dag nog was dit al geregeld!!!Supersnel dus.Dat is pas snelle en goede service.Bedankt.🥳

Reputatie 1

Hallo,

Vorige maand liet ik me omschakelen naar het Epic combo abonnement. Ik had echter over het hoofd gekeken dat hier de ePress niet meer inzit. Zou het mogelijk zijn om me over te zetten naar een Flex abonnement ipv Epic combo (want ik zie eigenlijk niet echt de meerwaarde/het nut van een Epic combo).

(de gewone Flex met mobiel, zonder de extra movie/series optie: 74.99)

Ook kreeg ik in ander topic melding van mogelijke klantenkorting. Hier werd nog niet verder op ingegaan, maar kan dit tegelijk geregeld worden?

 

Hopelijk kan dit via deze weg, want klantendienst is onmogelijk + als ze al bellen voor iets op te volgen is het NOOIT op het opgegeven contactnummer...

Mvg,
P

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Om het overzichtelijk te houden heb ik je vraag verplaatst naar het topic waar het allemaal is begonnen. Mag ik je pack omzetten naar Flex S (internet maxi+tv+gsm) aan €74,99/maand? Voor de gsm is dat dan het Mobile Flex abonnement met 5GB. Als trouwe klant kijk ik dan ook voor jou wat ik kan doen in verband met een korting. Dank je wel om te bevestigen. Groetjes, Antonella

Reageer