Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1713 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

Proximus, ik had korting gekregen omdat ik al 6 jaar niets dan problemen had met de lijn. Dit heb ik gekregen via klachten te laten behandelen door Test-Aankoop. 

Op mijn laatste factuur is er plots ongeveer 15 euro bijgekomen. Proximus heeft mij niets laten weten en dit waren de afspraken niet. Ik heb zelfs een paar maanden geleden nog een extra Gsm abonnement bijgenomen bij Proximus. Toen heeft de mevrouw van de klantendienst ons nog verteld dat we ook korting kregen op onze abonnementen. ja, dat zal er nu wel extra bijgeteld worden. Ik heb al een mail naar Proximus gestuurd. Geen antwoord. 

De enige optie die ik nu zie is een overstap naar een andere provider met alles.

Graag reactie.  

Reputatie 1

@AntonellaD : heb het geupdate, vroeg het me gewoon af hoor. Ben al blij dat ik het zelf zag dat ik goedkoper af was. Moet wel terug wisselen van pack denk ik want had over het hoofd gekeken dat die e-press niet bij EPIC zit, en er zijn toch wel teveel + artikels in de krant :-D

Reputatie 7
Badge +3

@satori79 Er is hiervoor een dossier 46416240 binnengekomen.De bevoegde dienst zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@AntonellaD ik wil geen onrust tussen de collega’s, maar toch vreemd dat Joel M in een privebericht me wel 7 EUR kan bieden en u niet ?

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Wij hadden iets afgesproken en daar hou ik me aan. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge

Ik zie dit ook niet meer op de factuur staan. Is dit een algemene verdwijning of moet er aan bepaalde voorwaarden voldaan worden?

@AntonellaD vreemd dat de afspraken niet allemaal hetzelfde zijn voor alle klanten. Graag overleggen met uw collega @ Joel M want wij hadden een andere afspraak. Ik had ook u in cc gezet toen omdat ik het u ook wilde melden.

 

bedoel je de 5% korting die voor één jaar toegekend wordt.

Reputatie 1
Badge

bedoel je de 5% korting die voor één jaar toegekend wordt.

Geen idee hoe groot die korting was. Ik weet wel dat deze erop zat toen we 2 decoders hadden, vandaar dat ik erbij schreef of je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Om eerlijk te zijn controleer ik zelden mijn rekeningen. Weet altijd dat het rond de 120€ is.

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het is niet de bedoeling om met verschillende Proximus medewerkers te communiceren en met elk een andere afspraak te maken. Hierdoor ontstaan er misverstanden zoals nu ook duidelijk het geval is. Groetjes, Antonella

@satori79 Er is hiervoor een dossier 46416240 binnengekomen.De bevoegde dienst zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Joel

Waarschijnlijk ga ik misschien telefoon krijgen van Proximus. En waarschijnlijk gaat de operator aan de lijn alles weer proberen af te wimpelen omdat ze waarschijnlijk niets ziet op haar scherm. Ik heb al zoveel keer iemand aan de lijn gehad van Proximus. Ik heb enkele keren een bevestiging gehad met hetgeen ze dan actief maken. Dus niet altijd. 

En als er iets veranderde werd het na enkele maanden weer veranderd. Ik zit ondertussen al denk ik aan modem nummer 14 of 15. Als er een technieker langskomt veranderde hij meestal de modem en het probleem was opgelost voor hem. 

Na lange tijd heeft Proximus hier een stukje kabel vervangen want de techniekers vonden het niet nodig om de hele lijn te vervangen, volgens hun.

Maar dat de klant met frustraties zat is niet verholpen. Dus vind ik het niet kunnen dat ik door slechte materialen en slecht onstabiel netwerk het volledige abonnement moet betalen. En ik vind het ook niet kunnen dat ik zelf contact moet opnemen met Proximus om weeral te zeggen dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen. 

Ik heb het nog al tegen Proximus gezegd dat ze hun zogezegde opgenomen telefoongesprekken moeten beluisteren. 

Dus ik blijf hier mee doorgaan tot er een deftige oplossing komt voor al deze problemen.

 

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175

Je klantgegevens heb ik.  Ga je je pack nog wijzigen ?

vriendelijke groeten

Tina

De proximus forummedewerkers kunnen dit ééns verder natrekken voor u dan.

@AntonellaD  ik wilde ook niet communiceren met verschillende maar reageerde op post van andere klant en heb jou dan ook in cc gezet. Blijkbaar zijn er dus andere kortingen mogelijk en zou ik daar ook graag gebruik van maken, dat is alles. Eerlijk is eerlijk. 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Je bespaart op je pack, krijgt meer inhoud in de plaats en hebt een korting gekregen. Je vergelijken met andere klanten mag je niet doen, want jij kent hun productportfolio niet. Eerlijkheid is voor mij, mij houden aan gemaakte afspraken. Hierover blijven discussiëren heeft trouwens geen zin. Groetjes, Antonella

@AntonellaD toch vreemd dat @Joel M nu niet meer mag antwoorden in dit verhaal.

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 

we zijn een team forummedewerkers, maar we werken niet elk dagelijks op dit forum

We komen echter wel goed overeen en we respecteren elkaars beslissingen.

We gaan dit afsluiten

Groeten

Tina

  

@tina.b  dat snap ik maar waarom zijn er verschillende kortingsbedragen ? blijft vreemd waarom de ene het wel krijgt en de andere niet.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

Beste,

als trouwe klant verdien je dit ;-)

we zullen het nodige doen.

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke 

kortingsplannen zijn meestal beperkt in de tijd.  De meesten lopen gedurende 12m

Ik laat nakijken hoe ver het voor jou staat en of heractivatie mogelijk is.

wellicht zal je hierover een mail ontvangen indien een plan kan geactiveerd worden.

met vriendelijke groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Nodige info gegeven via privébericht.Groetjes,Joel

@Joel M bedankt voor je bericht. Graag mail met bevestiging contract.

@Joel M ik zie in myproximus welk contract ik heb maar er staan geen prijzen bij vermeld ?

 

en op myproximus via de factuur kan je het daar niet zien?

goedemiddag.

Als jarenlange trouwe klant van Proximus (van de kabel naar Proximus) met tv- en gsmabonnement wou ik polsen naar een getrouwheidskorting. 

Als gepensioneerde zien we liever een prijsdaling dan al de verhogingen die momenteel op iedereen afkomen. 

We kijken alvast uit naar een positieve reactie. Bedankt hiervoor.

Reageer