Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1703 Bekeken

Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!

icon

Beste antwoord door tina.b 24 September 2020, 09:09

Bekijk origineel

90 reacties

Dag @rsca_rsca zodra het order hier is doorgelopen zal de collega die je net aan de lijn had Norton Security 5 verwijderen, er zal geen aanrekening volgen. Groetjes, Heidi

@HeidiE   Bedankt voor de snelle reactie en oplossing!

Reputatie 7
Badge +3

@MarcHeyndels Kijk info privébericht.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge +1

Voor mij is dit in orde.Dezelfde dag nog was dit al geregeld!!!Supersnel dus.Dat is pas snelle en goede service.Bedankt.🥳

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 

Dag Peter,

er is een dossier 46424994 aangemaakt  De dossierbeheerder gaat dit bekijken en zal u contacteren.

groetjes

Luc

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca zodra het order hier is doorgelopen zal de collega die je net aan de lijn had Norton Security 5 verwijderen, er zal geen aanrekening volgen. Groetjes, Heidi

Dit kan inderdaad want als dit dan doorgestuurd wordt naar de bevoegde dienst, moet dit daar ook nog goedgekeurd/aanvaard worden!

@tina.b 

@AntonellaD 

hoe komt het dat wij getrouwheidskorting van slechts 5 EUR verdienen dan? Graag ook aanpassen voor ons aub

 

@Martin ik heb nog geen factuur met het nieuw pack dat ik nam, maar wil toch soort contractprijs zien.

 

Reputatie 1

@AntonellaD yep, dat klopt (denk ik toch). de Android en zo’n kleintje :-)

Reputatie 1

@AntonellaD bedankt, en bedankt om de juiste gsm nr te gebruiken voor de bevestigings-sms :-). Kan ik straks of morgen de hln+ terug activeren :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Verav Aangezien dit de getrouwheidskorting betreft, heb ik je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. De korting is teneinde gelopen op 08/11. Vandaar dat de huidige factuur wat hoger is. Er werd uitzonderlijk een nieuwe korting geactiveerd die zal ingaan vanaf 01/12. Je krijgt hierover vandaag nog een bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Svilen activatie vanaf 01/03/2023, bevestiging volgt per post! Groetjes, Heidi

Bedankt!

groetjes Mario

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het staat nu inderdaad ok zoals wij hadden afgesproken en jij akkoord was gegaan op een getrouwheidkorting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden die inging vanaf 01/10/2020 samen met het Flex pack. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  

@Joel M 

Ik heb iets anders ontvangen van Joel. Graag even checken bij hem. 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Je betaalde voor jouw oude pack €98,50/maand. Zonder de korting betaal je voor het nieuwe Flex pack €94,99/maand. Dit is dus al een besparing van €3,50/maand. Daarbovenop heb je een korting toegekend gekregen van €5/maand gedurende 12 maanden. Bovendien krijg je voor het Flex pack meer in de plaats qua inhoud dan het oude pack. Dus wij spreken iets af waar jij mee akkoord gaat en nadien kom je via privébericht in contact met een andere medewerker die een typfout maakt (7 ipv 5), hetgeen menselijk is, en nu is dit iets waar je over valt? Dit verbaast me ten zeerste.
De korting van €5/maand gedurende 12 maanden zal je kunnen behouden, maar deze zal niet aangepast worden naar €7.
Groetjes,
Antonella

Beste, heb altijd van de getrouwheidskorting -5€ mogen genieten, maar zie dat deze van mijn factuur is verdwenen. Bij deze had ik deze korting graag terug aangevraagd.

met vriendelijke groeten

Mostmans Mario

@rsca_rsca Bij verandering naar Flex, blijf je de getrouwheidskorting behouden. De omzetting van het pack is gratis. De verhuis combineren met een aanpassing naar Flex zal er inderdaad voor zorgen dat de verhuis gratis is. Groetjes, Antonella

 

@AntonellaD 
@HeidiE 
Kan mijn huidig Pack aub omgezet worden naar ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand zoals op de website van Proximus wordt aangegeven? Gebeurt deze aanpassing onmiddellijk zonder dat we hier iets van merken omdat huidige modem en decoder hetzelfde blijven? Bedankt!
 

 

Reputatie 1

Misschien domme vraag, maar hoe krijg je een getrouwheidskorting? Enige dat ik jaarlijks merk op de facturen zijn de prijsstijgingen :-). Of hoeveel decennia moet je klant zijn ;-)

Heb zelfs zelf erachter moeten komen dat mijn vorige abonnement duurder was voor minder te krijgen dan de huidige abo’s. Zo gaf ik getrouwheid in de omgekeerde richting ;-) :thinking:

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175  Vul je even jouw klantennummer aan in de profielgegevens dan kijk ik dit graag voor jou na. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd, dank je wel

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt Luc.M

@AntonellaD 

@Joel M 

euh is geen typfout, ik reageerde op iemand die vertelde over 7 EUR en ik reageerde waarom ik maar 5 en in privebericht stuurde Joel me dat hij dit ook in orde ging brengen. Zo is het gegaan.

Pack is goedkoper klopt, maar ook pas ondervonden toen jij me erop wees omdat ik een andere vraag stelde. Als ik die vraag niet gesteld had, wist ik ook niet dat het goedkoper kon want zoiets wordt niet gemeld aan vaste klanten.

Dag @rsca_rsca ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

@HeidiE
@AntonellaD

Men heeft contact opgenomen en ik heb de bevestiging van de wijziging per e-mail ontvangen:

Er werd Norton Security 5 toegevoegd ten bedrage van € 5,00 per maand. Kan dit aub meteen verwijderd worden zodat enkel nog ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand overblijft?

Bedankt hiervoor.

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het toekennen van een korting en het bepalen van het bedrag van de korting is een geste dat vanuit een Proximus medewerker heel graag voorgesteld wordt via dit forum. Wij zullen hier via deze weg nooit moeilijk om doen. Het is dan echter niet zo dat de klant in verband met de toegekende korting een hoger bedrag of een langere periode dient te eisen.
Het klopt dat als ik je het goedkopere Flex pack niet had voorgesteld dat je nu nog steeds meer betaalde elke maand. Dit is toch een mooi voorbeeld dat wij hier wel aan klantvriendelijkheid doen.

Zoals ik eerder vermelde, de korting blijft die van €5/maand gedurende 12 maanden.

Groetjes,
Antonella

Reageer