Skip to main content

Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!

@AntonellaD 

@Joel M 

euh is geen typfout, ik reageerde op iemand die vertelde over 7 EUR en ik reageerde waarom ik maar 5 en in privebericht stuurde Joel me dat hij dit ook in orde ging brengen. Zo is het gegaan.

Pack is goedkoper klopt, maar ook pas ondervonden toen jij me erop wees omdat ik een andere vraag stelde. Als ik die vraag niet gesteld had, wist ik ook niet dat het goedkoper kon want zoiets wordt niet gemeld aan vaste klanten.


@Peter_0175  Vul je even jouw klantennummer aan in de profielgegevens dan kijk ik dit graag voor jou na. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd, dank je wel


Misschien domme vraag, maar hoe krijg je een getrouwheidskorting? Enige dat ik jaarlijks merk op de facturen zijn de prijsstijgingen 🙂. Of hoeveel decennia moet je klant zijn ;-)

Heb zelfs zelf erachter moeten komen dat mijn vorige abonnement duurder was voor minder te krijgen dan de huidige abo’s. Zo gaf ik getrouwheid in de omgekeerde richting ;-) :thinking:


@Alain1968 Je betaalde voor jouw oude pack €98,50/maand. Zonder de korting betaal je voor het nieuwe Flex pack €94,99/maand. Dit is dus al een besparing van €3,50/maand. Daarbovenop heb je een korting toegekend gekregen van €5/maand gedurende 12 maanden. Bovendien krijg je voor het Flex pack meer in de plaats qua inhoud dan het oude pack. Dus wij spreken iets af waar jij mee akkoord gaat en nadien kom je via privébericht in contact met een andere medewerker die een typfout maakt (7 ipv 5), hetgeen menselijk is, en nu is dit iets waar je over valt? Dit verbaast me ten zeerste.
De korting van €5/maand gedurende 12 maanden zal je kunnen behouden, maar deze zal niet aangepast worden naar €7.
Groetjes,
Antonella


@AntonellaD  

@Joel M 

Ik heb iets anders ontvangen van Joel. Graag even checken bij hem. 


@Alain1968  Het staat nu inderdaad ok zoals wij hadden afgesproken en jij akkoord was gegaan op een getrouwheidkorting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden die inging vanaf 01/10/2020 samen met het Flex pack. Groetjes, Antonella


@AntonellaD 

@Joel M 

Joel M heeft hierop aanpassing gedaan. Staat toch ok nu?


@Alain1968  De korting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden: dit hadden wij toch zo afgesproken? https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/verbruik-60-eur-roamingkosten-voor-frankrijk-is-toch-afgeschaft-51420
Je betaalt namelijk ook minder door het nieuwe Flex pack.
Per e-mail heb je op 21/09 de informatie ontvangen over de wijziging van je pack.
Groetjes,
Antonella


en op myproximus via de factuur kan je het daar niet zien?


@AntonellaD : heb het geupdate, vroeg het me gewoon af hoor. Ben al blij dat ik het zelf zag dat ik goedkoper af was. Moet wel terug wisselen van pack denk ik want had over het hoofd gekeken dat die e-press niet bij EPIC zit, en er zijn toch wel teveel + artikels in de krant :-D


@Joel M bedankt voor je bericht. Graag mail met bevestiging contract.


@Alain1968 Nodige info gegeven via privébericht.Groetjes,Joel


@rsca_rsca 

Beste,

als trouwe klant verdien je dit ;-)

we zullen het nodige doen.

vriendelijke groeten

Tina


@mostmansmario Dat was een referentie voor de opvolging van de decoders.De dossierbeheerder zal in dit gaval het dossier 46204654 afsluiten als in orde zijnde.Groetjes,Joel


sorry, ja dat klopt! Mijn zoon heeft er ook nog een op zijn kamer staan.

Heb daar straks ook nog een sms aangekregen van jullie : aanvraag is geregistreerd - referentie 46204654 . Wat wil dit zeggen?

groeten Mario


@mostmansmario 

dit is ook de prijs voor bestaande klanten… gewoon je pack laten omzetten

onder je producten staan 3 decoders, 1 inbegr en 2 betalen

klopt niet ?

groeten

Tina


Is dit enkel voor nieuwe internetabonnees of kan ik dit als bestaande klant ook nemen?

Hoe komt het dat ik voor mijn 2de decoder 12€ moet betalen? 

groeten Mario

 


@mostmansmario 

Flex pack zonder vaste lijn : 59,99 (indien geen fiber) voor internet en tv

1 decoder inbegrepen

2de decoder aan 6 euro

1ste gsm 5GB 15 euro

2de en 3 de gsm 9 euro elk

groeten

Tina


Beste AntonellaD,

Kan jij mij een voorstel doen? Heb nodig 3 gsm abonnementen (5GB) , tv (inclusief 2 decoders)  en internet (onbeperkt) vaste lijn mag maar hoeft niet.

Met vriendelijke groeten 

Mostmans Mario


@tina.b  dat snap ik maar waarom zijn er verschillende kortingsbedragen ? blijft vreemd waarom de ene het wel krijgt en de andere niet.


Hallo,

Vorige maand liet ik me omschakelen naar het Epic combo abonnement. Ik had echter over het hoofd gekeken dat hier de ePress niet meer inzit. Zou het mogelijk zijn om me over te zetten naar een Flex abonnement ipv Epic combo (want ik zie eigenlijk niet echt de meerwaarde/het nut van een Epic combo).

(de gewone Flex met mobiel, zonder de extra movie/series optie: 74.99)

Ook kreeg ik in ander topic melding van mogelijke klantenkorting. Hier werd nog niet verder op ingegaan, maar kan dit tegelijk geregeld worden?

 

Hopelijk kan dit via deze weg, want klantendienst is onmogelijk + als ze al bellen voor iets op te volgen is het NOOIT op het opgegeven contactnummer...

Mvg,
P


@mostmansmario  Ik zie dat dit reeds in orde werd gebracht voor jou. De korting staat sinds vandaag namelijk terug actief. Deze zal vanaf 01/10/2020 worden toegepast voor een nieuwe periode van 12 maanden.

Je kan misschien even kijken als je nog meer zou kunnen besparen met een eventuele omschakeling naar Flex:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

Groetjes,
Antonella


@satori79 Er is hiervoor een dossier 46416240 binnengekomen.De bevoegde dienst zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel


Proximus, ik had korting gekregen omdat ik al 6 jaar niets dan problemen had met de lijn. Dit heb ik gekregen via klachten te laten behandelen door Test-Aankoop. 

Op mijn laatste factuur is er plots ongeveer 15 euro bijgekomen. Proximus heeft mij niets laten weten en dit waren de afspraken niet. Ik heb zelfs een paar maanden geleden nog een extra Gsm abonnement bijgenomen bij Proximus. Toen heeft de mevrouw van de klantendienst ons nog verteld dat we ook korting kregen op onze abonnementen. ja, dat zal er nu wel extra bijgeteld worden. Ik heb al een mail naar Proximus gestuurd. Geen antwoord. 

De enige optie die ik nu zie is een overstap naar een andere provider met alles.

Graag reactie.  


Bedankt Luc.M


Reageer