Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1714 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

Beste AntonellaD,

Kan jij mij een voorstel doen? Heb nodig 3 gsm abonnementen (5GB) , tv (inclusief 2 decoders)  en internet (onbeperkt) vaste lijn mag maar hoeft niet.

Met vriendelijke groeten 

Mostmans Mario

Omdat de PX forummedewerkers je verder zouden kunnen helpen om dit verder te onderzoeken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@mostmansmario  Ik zie dat dit reeds in orde werd gebracht voor jou. De korting staat sinds vandaag namelijk terug actief. Deze zal vanaf 01/10/2020 worden toegepast voor een nieuwe periode van 12 maanden.

Je kan misschien even kijken als je nog meer zou kunnen besparen met een eventuele omschakeling naar Flex:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1
Badge

@Leeuwke

kortingsplannen zijn meestal beperkt in de tijd.  De meesten lopen gedurende 12m

Ik laat nakijken hoe ver het voor jou staat en of heractivatie mogelijk is.

wellicht zal je hierover een mail ontvangen indien een plan kan geactiveerd worden.

met vriendelijke groeten

tina

Dit was gewoon een vraagje omdat ik dit hier zag passeren. Ik denk niet dat we dan nog in aanmerking komen. 

 

Ik heb wel een andere vraag. Toen we ons pakket van MAXI naar flex gezet hebben dan hebben we onze 2 gsm's in het pakket gestoken. De 2de gsm zou dan 9€ zijn, maar heb nu gemerkt dat wij de hele tijd al 15€ betalen. Is dit een fout of heb ik iets niet goed begrepen?

Reputatie 7
Badge +3

@mostmansmario 

Flex pack zonder vaste lijn : 59,99 (indien geen fiber) voor internet en tv

1 decoder inbegrepen

2de decoder aan 6 euro

1ste gsm 5GB 15 euro

2de en 3 de gsm 9 euro elk

groeten

Tina

Beste

Kunnen ook wij na zoveel jaren trouwe klant te zijn, korting krijgen?

Groeten

Is dit enkel voor nieuwe internetabonnees of kan ik dit als bestaande klant ook nemen?

Hoe komt het dat ik voor mijn 2de decoder 12€ moet betalen? 

groeten Mario

 

Reputatie 7
Badge +3

@mostmansmario 

dit is ook de prijs voor bestaande klanten… gewoon je pack laten omzetten

onder je producten staan 3 decoders, 1 inbegr en 2 betalen

klopt niet ?

groeten

Tina

Reputatie 1

Hallo,

Vorige maand liet ik me omschakelen naar het Epic combo abonnement. Ik had echter over het hoofd gekeken dat hier de ePress niet meer inzit. Zou het mogelijk zijn om me over te zetten naar een Flex abonnement ipv Epic combo (want ik zie eigenlijk niet echt de meerwaarde/het nut van een Epic combo).

(de gewone Flex met mobiel, zonder de extra movie/series optie: 74.99)

Ook kreeg ik in ander topic melding van mogelijke klantenkorting. Hier werd nog niet verder op ingegaan, maar kan dit tegelijk geregeld worden?

 

Hopelijk kan dit via deze weg, want klantendienst is onmogelijk + als ze al bellen voor iets op te volgen is het NOOIT op het opgegeven contactnummer...

Mvg,
P

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Om het overzichtelijk te houden heb ik je vraag verplaatst naar het topic waar het allemaal is begonnen. Mag ik je pack omzetten naar Flex S (internet maxi+tv+gsm) aan €74,99/maand? Voor de gsm is dat dan het Mobile Flex abonnement met 5GB. Als trouwe klant kijk ik dan ook voor jou wat ik kan doen in verband met een korting. Dank je wel om te bevestigen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke  Heb dit even verder nagekeken voor jou. Er is geen korting weggevallen. De abonnementen zijn hetzeflde gebleven. De meerkost op de factuur van januari zit in de aanrekening door derde dienst Rougeplay op je gsm-nummer met 68 achteraan. Je hebt op 23/12 de blokkeringen voor derde diensten laten activeren. Sindsdien zijn deze aanrekeningen gestopt.

In verband met de prijzen van jouw gsm-abonnementen. Je hebt 1 Mobile Flex abonnement. Deze kost € 15/maand.  Het 2de abonnement is een Mobile Flex+ waarvan de normale prijs € 26/maand is, maar omdat dit het 2de abonnement is in jouw Flex S pack wordt deze aangerekend aan € 20/maand. De multi mobile korting wordt dus correct toegepast.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD Bedankt, ik wist niet meer waar ik het had gezet en kreeg meldingen in de mailbox van heel oude forumposts dus was het overzicht kwijt :-).

Er mag inderdaad overgeschakeld worden naar de Flex van 74.99.

Extra vraagje: ik heb nu de v7 decoder, kan je die ook omruilen voor een ouder model of niet? De nieuwe is jammer genoeg niet echt een groot succes bij sommigen hier thuis. We gaan nog even blijven proberen, maar de afstandsbediening die moet regelmatig lanceringen van een testvlucht ondergaan :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Het is inderdaad mogelijk om de V7 decoder terug om te ruilen naar een V5c. Als je wilt doe ik alles in 1 order. Of wil je hier liever even mee wachten? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@Peter_0175

Je klantgegevens heb ik.  Ga je je pack nog wijzigen ?

vriendelijke groeten

Tina

@tina.b Tina, ik ben er nog niet uit of ik de EPIC ga houden of toch beter Flex neem. Moet eens kijken met de gebruiker van de gsm (ben ikzelf niet). Ik zou het puur voor de e-press doen, vooral omdat ik het domweg niet zag :-)

Is er een beperking om “snel” te wisselen van abonnement? Want de EPIC wijziging was nog maar sinds vorige week :-)

Reputatie 1

@AntonellaD de omruiling is nog niet nodig, ik hoop dat de v7 wat gebruiksvriendelijker zal worden op korte termijn want ik vind het wel makkelijk om de apps in de decoder te hebben ipv altijd te moeten casten vanop de tablet

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Je hebt momenteel 2 decoders in huur: 1 V7 en 1 V5c. Klopt dat? Groetjes, Antonella

sorry, ja dat klopt! Mijn zoon heeft er ook nog een op zijn kamer staan.

Heb daar straks ook nog een sms aangekregen van jullie : aanvraag is geregistreerd - referentie 46204654 . Wat wil dit zeggen?

groeten Mario

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Ok, dan klopt het hier. :grin:
Ik heb de wijziging naar het Flex S pack ingevoerd. Je krijgt hiervan vandaag nog een bevestiging per mail.
Groetjes,
Antonella

Beste

Kunnen ook wij na zoveel jaren trouwe klant te zijn, korting krijgen?

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Graag gedaan en alvast een prettig weekend toegewenst! Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Mandanake Zie info privébericht.Groetjes,Joel

Beste, wij trachten jullie al dagen te bereiken ivm een vraag over onze factuur. We krijgen steeds de wachtmuziek  te horen. Hoe kunnen we een antwoord krijgen op onze vraag.

Reputatie 1

@AntonellaD nog nieuws over een eventuele getrouwheidsbeloning? :)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jessy_04 vul je even de klantgegevens aan op het klantprofiel hier? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Deze werd voor jou geactiveerd op 23/10/2020. Groetjes, Antonella

Reageer