Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!
Beste, heb altijd van de getrouwheidskorting -5€ mogen genieten, maar zie dat deze van mijn factuur is verdwenen. Bij deze had ik deze korting graag terug aangevraagd.
met vriendelijke groeten
Mostmans Mario
Je kan misschien even kijken als je nog meer zou kunnen besparen met een eventuele omschakeling naar Flex:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
Groetjes,
Antonella
Beste AntonellaD,
Kan jij mij een voorstel doen? Heb nodig 3 gsm abonnementen (5GB) , tv (inclusief 2 decoders) en internet (onbeperkt) vaste lijn mag maar hoeft niet.
Met vriendelijke groeten
Mostmans Mario
Flex pack zonder vaste lijn : 59,99 (indien geen fiber) voor internet en tv
1 decoder inbegrepen
2de decoder aan 6 euro
1ste gsm 5GB 15 euro
2de en 3 de gsm 9 euro elk
groeten
Tina
Is dit enkel voor nieuwe internetabonnees of kan ik dit als bestaande klant ook nemen?
Hoe komt het dat ik voor mijn 2de decoder 12€ moet betalen?
groeten Mario
dit is ook de prijs voor bestaande klanten… gewoon je pack laten omzetten
onder je producten staan 3 decoders, 1 inbegr en 2 betalen
klopt niet ?
groeten
Tina
sorry, ja dat klopt! Mijn zoon heeft er ook nog een op zijn kamer staan.
Heb daar straks ook nog een sms aangekregen van jullie : aanvraag is geregistreerd - referentie 46204654 . Wat wil dit zeggen?
groeten Mario
Bedankt!
groetjes Mario
Beste,
als trouwe klant verdien je dit ;-)
we zullen het nodige doen.
vriendelijke groeten
Tina
hoe komt het dat wij getrouwheidskorting van slechts 5 EUR verdienen dan? Graag ook aanpassen voor ons aub
en op myproximus via de factuur kan je het daar niet zien?
Je betaalt namelijk ook minder door het nieuwe Flex pack.
Per e-mail heb je op 21/09 de informatie ontvangen over de wijziging van je pack.
Groetjes,
Antonella
Joel M heeft hierop aanpassing gedaan. Staat toch ok nu?
Ik heb iets anders ontvangen van Joel. Graag even checken bij hem.
De korting van €5/maand gedurende 12 maanden zal je kunnen behouden, maar deze zal niet aangepast worden naar €7.
Groetjes,
Antonella
Misschien domme vraag, maar hoe krijg je een getrouwheidskorting? Enige dat ik jaarlijks merk op de facturen zijn de prijsstijgingen . Of hoeveel decennia moet je klant zijn ;-)
Heb zelfs zelf erachter moeten komen dat mijn vorige abonnement duurder was voor minder te krijgen dan de huidige abo’s. Zo gaf ik getrouwheid in de omgekeerde richting ;-)
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd, dank je wel
euh is geen typfout, ik reageerde op iemand die vertelde over 7 EUR en ik reageerde waarom ik maar 5 en in privebericht stuurde Joel me dat hij dit ook in orde ging brengen. Zo is het gegaan.
Pack is goedkoper klopt, maar ook pas ondervonden toen jij me erop wees omdat ik een andere vraag stelde. Als ik die vraag niet gesteld had, wist ik ook niet dat het goedkoper kon want zoiets wordt niet gemeld aan vaste klanten.
Het klopt dat als ik je het goedkopere Flex pack niet had voorgesteld dat je nu nog steeds meer betaalde elke maand. Dit is toch een mooi voorbeeld dat wij hier wel aan klantvriendelijkheid doen.
Zoals ik eerder vermelde, de korting blijft die van €5/maand gedurende 12 maanden.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.