Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1703 Bekeken

Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!

icon

Beste antwoord door tina.b 24 September 2020, 09:09

Bekijk origineel

90 reacties

Beste, heb altijd van de getrouwheidskorting -5€ mogen genieten, maar zie dat deze van mijn factuur is verdwenen. Bij deze had ik deze korting graag terug aangevraagd.

met vriendelijke groeten

Mostmans Mario

Reputatie 7
Badge +3

@mostmansmario  Ik zie dat dit reeds in orde werd gebracht voor jou. De korting staat sinds vandaag namelijk terug actief. Deze zal vanaf 01/10/2020 worden toegepast voor een nieuwe periode van 12 maanden.

Je kan misschien even kijken als je nog meer zou kunnen besparen met een eventuele omschakeling naar Flex:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

Groetjes,
Antonella

Beste AntonellaD,

Kan jij mij een voorstel doen? Heb nodig 3 gsm abonnementen (5GB) , tv (inclusief 2 decoders)  en internet (onbeperkt) vaste lijn mag maar hoeft niet.

Met vriendelijke groeten 

Mostmans Mario

Reputatie 7
Badge +3

@mostmansmario 

Flex pack zonder vaste lijn : 59,99 (indien geen fiber) voor internet en tv

1 decoder inbegrepen

2de decoder aan 6 euro

1ste gsm 5GB 15 euro

2de en 3 de gsm 9 euro elk

groeten

Tina

Is dit enkel voor nieuwe internetabonnees of kan ik dit als bestaande klant ook nemen?

Hoe komt het dat ik voor mijn 2de decoder 12€ moet betalen? 

groeten Mario

 

Reputatie 7
Badge +3

@mostmansmario 

dit is ook de prijs voor bestaande klanten… gewoon je pack laten omzetten

onder je producten staan 3 decoders, 1 inbegr en 2 betalen

klopt niet ?

groeten

Tina

sorry, ja dat klopt! Mijn zoon heeft er ook nog een op zijn kamer staan.

Heb daar straks ook nog een sms aangekregen van jullie : aanvraag is geregistreerd - referentie 46204654 . Wat wil dit zeggen?

groeten Mario

Reputatie 7
Badge +3

@mostmansmario Dat was een referentie voor de opvolging van de decoders.De dossierbeheerder zal in dit gaval het dossier 46204654 afsluiten als in orde zijnde.Groetjes,Joel

Bedankt!

groetjes Mario

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca 

Beste,

als trouwe klant verdien je dit ;-)

we zullen het nodige doen.

vriendelijke groeten

Tina

@tina.b 

@AntonellaD 

hoe komt het dat wij getrouwheidskorting van slechts 5 EUR verdienen dan? Graag ook aanpassen voor ons aub

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Nodige info gegeven via privébericht.Groetjes,Joel

@Joel M bedankt voor je bericht. Graag mail met bevestiging contract.

@Joel M ik zie in myproximus welk contract ik heb maar er staan geen prijzen bij vermeld ?

 

en op myproximus via de factuur kan je het daar niet zien?

@Martin ik heb nog geen factuur met het nieuw pack dat ik nam, maar wil toch soort contractprijs zien.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  De korting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden: dit hadden wij toch zo afgesproken? https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/verbruik-60-eur-roamingkosten-voor-frankrijk-is-toch-afgeschaft-51420
Je betaalt namelijk ook minder door het nieuwe Flex pack.
Per e-mail heb je op 21/09 de informatie ontvangen over de wijziging van je pack.
Groetjes,
Antonella

@AntonellaD 

@Joel M 

Joel M heeft hierop aanpassing gedaan. Staat toch ok nu?

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het staat nu inderdaad ok zoals wij hadden afgesproken en jij akkoord was gegaan op een getrouwheidkorting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden die inging vanaf 01/10/2020 samen met het Flex pack. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  

@Joel M 

Ik heb iets anders ontvangen van Joel. Graag even checken bij hem. 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Je betaalde voor jouw oude pack €98,50/maand. Zonder de korting betaal je voor het nieuwe Flex pack €94,99/maand. Dit is dus al een besparing van €3,50/maand. Daarbovenop heb je een korting toegekend gekregen van €5/maand gedurende 12 maanden. Bovendien krijg je voor het Flex pack meer in de plaats qua inhoud dan het oude pack. Dus wij spreken iets af waar jij mee akkoord gaat en nadien kom je via privébericht in contact met een andere medewerker die een typfout maakt (7 ipv 5), hetgeen menselijk is, en nu is dit iets waar je over valt? Dit verbaast me ten zeerste.
De korting van €5/maand gedurende 12 maanden zal je kunnen behouden, maar deze zal niet aangepast worden naar €7.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Misschien domme vraag, maar hoe krijg je een getrouwheidskorting? Enige dat ik jaarlijks merk op de facturen zijn de prijsstijgingen :-). Of hoeveel decennia moet je klant zijn ;-)

Heb zelfs zelf erachter moeten komen dat mijn vorige abonnement duurder was voor minder te krijgen dan de huidige abo’s. Zo gaf ik getrouwheid in de omgekeerde richting ;-) :thinking:

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175  Vul je even jouw klantennummer aan in de profielgegevens dan kijk ik dit graag voor jou na. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd, dank je wel

@AntonellaD 

@Joel M 

euh is geen typfout, ik reageerde op iemand die vertelde over 7 EUR en ik reageerde waarom ik maar 5 en in privebericht stuurde Joel me dat hij dit ook in orde ging brengen. Zo is het gegaan.

Pack is goedkoper klopt, maar ook pas ondervonden toen jij me erop wees omdat ik een andere vraag stelde. Als ik die vraag niet gesteld had, wist ik ook niet dat het goedkoper kon want zoiets wordt niet gemeld aan vaste klanten.

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het toekennen van een korting en het bepalen van het bedrag van de korting is een geste dat vanuit een Proximus medewerker heel graag voorgesteld wordt via dit forum. Wij zullen hier via deze weg nooit moeilijk om doen. Het is dan echter niet zo dat de klant in verband met de toegekende korting een hoger bedrag of een langere periode dient te eisen.
Het klopt dat als ik je het goedkopere Flex pack niet had voorgesteld dat je nu nog steeds meer betaalde elke maand. Dit is toch een mooi voorbeeld dat wij hier wel aan klantvriendelijkheid doen.

Zoals ik eerder vermelde, de korting blijft die van €5/maand gedurende 12 maanden.

Groetjes,
Antonella

Reageer