Skip to main content
Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 28 november 2019

Dag Linda,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2 december 2019

@Mikelektro 

Beste,

Ik heb je gegevens in je profiel gezet en hier aangepast.

is het ondertussen voor je opgelost ?

Er is een betaling binnen en de andere fact vervalt nog niet ?

Groeten

Tina


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2 december 2019

@linda_029 

Beste,

ik heb een uitstel van betaling ingeleid tot 12-12-19.

We vragen na bij facturatie of je vervaldag steeds tegen de 10e zou kunnen. Duimen maar !

groeten

Tina

 


  • Apprentice
  • 3 december 2019

Dag Tina, het is gelukkig allemaal geregeld 


Beste ,

 

Graag had ik een uitstel van betaling (25.99euro) gekregen en spoedig terug van julie diensten genoten .

Klantnr. 601****** ; ref. factuur +++695/2472/*****+++.

 

Mvg.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 8 december 2019

Als ik (via mail) een factuur krijg heb ik 14 dagen om te betalen. En ik niet alleen vermoed ik. 

Ooit ben ik eens vergeten te betalen en kreeg dan een rappel met een “administratieve boete” van ik denk 6 euro. Maar dat is al lang geleden. Maar naar het gevang ga je niet moeten hé.


Forum|alt.badge.img+3

Het beste is dat je contact opneemt met de facturatie dienst door te bellen naar 0800 22 800 (ze zijn beschikbaar tussen 08:00 - 20:00 en zaterdag tussen 09:00 - 17:30.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3

@christophedesutter960 Ik zie dat de betaling voor deze factuur reeds werd ontvangen. Groetjes, Antonella


Beste.

 

Ik wou een afbetalingsplan aanvragen voor nog een bedrag van 567 euro denk ik van een ïphone 11. Deze zou ik graag in 4 x willen afbetalen. Kan dit ? 

 

Mvg talissa


Martin
  • 28 december 2019

Maandag als de proximus medewerkers hier terug op het forum langskomen zullen ze u hierbij verder helpen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3

@Talissa1511  Ik vind op jouw klantennummer geen factuur terug van dit bedrag. Kan je me het correcte factuurnummer bezorgen via het opmerkingenveld bij je profielgegevens? Geef je een seintje zodra dit is gebeurd? Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 6 januari 2020

Goedemorgen,

 

Kan ik betaaluitstel krijgen voor factuur met aanrekeningnr 69******** voor klantnr 2*****. ik kan integraal betalen op 15 januari as

 

grtn


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3

@samian49  De financiële dienst heeft een uitstel van betaling goedgekeurd tot 13/01. Een latere datum was helaas niet mogelijk. Groetjes, Antonella


Beste graag had ik een uitstel van betaling gehad tot eind deze maand, daar ik een opzeg gedaan heb voor een aantal producten bij jullie reeds geruime tijd maar deze nog niet in orde zijn.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 7 januari 2020

@Talissa1511 

het spijt me, in dit geval is geen afbetalingsplan mogelijk.

mvg, 

Tina


Hallo. 

 

Ik heb een factuur open staan van 640 euro van een iphone 11. Kan ik deze in 6 x afbetalen ? 

 

Mvg talissa 


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 8 januari 2020

Dag Talissa1511

We kunnen een afbetalingsplan activeren maar enkel in 3 keer. 
In 6 keer is jammer genoeg niet mogelijk.

Als in 3 keer goed is voor jou kunnen we dit meteen in orde brengen.

Mvg, KoenN


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 8 januari 2020

Dag Sven, 
Ik zie dat er voor de factuur van 24 december een uitstel van betaling is geactiveerd tot 4 februari 2020.
Mvg, KoenN


Martin
  • 18 januari 2020

Ter info: pas maandag komt hier iemand, van proximus zelf, terug langs op het forum.

NB: privé gegevens die je zelf wilt doorgeven aan proximus kun je via je forumprofiel.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.


Birgit Klein
Martin schreef:

Ter info: pas maandag komt hier iemand, van proximus zelf, terug langs op het forum.

NB: privé gegevens die je zelf wilt doorgeven aan proximus kun je via je forumprofiel.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.

Beste Martin 

Ik ben op mijn profiel en zie dan staan instellingen wat moet ik aanvinken aub ?

 

 


Martin
  • 18 januari 2020

klikken op instellingen en in de vakken waar privé naast staat kun je eventueel privé gegevens invoeren die je zou willen doorspelen aan de proximus medewerkers, maar maandag kunnen zij ook vragen wat ze eventueel nog van gegevens vandoen zouden hebben.


Birgit Klein
Martin schreef:

klikken op instellingen en in de vakken waar privé naast staat kun je eventueel privé gegevens invoeren die je zou willen doorspelen aan de proximus medewerkers, maar maandag kunnen zij ook vragen wat ze eventueel nog van gegevens vandoen zouden hebben.

Dank je Martin gebeurd alles is aangepast voor de support maandag of dinsdag 

fijne weekend nog voor je 

 

Mvg Birgit K


Martin
  • 18 januari 2020

Voor u ook nog een fijn weekend.


Birgit Klein

Iemand die mij kan helpen aub van de support 


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 20 januari 2020

Dag Birgit,
In hoeveel keer wens je het openstaande saldo te betalen?
We kunnen een afbetalingsplan activeren in maximaal 4 keer.
Mvg, KoenN