Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

beste,


hierbij neem ik ten einde raad met u contact op in jullie ben ik op vakantie gegaan naar Turkije en had ik een hoge factuur die gekregen op 22 juli de som van 727,28


hierbij contact opgenomen met jullie dienst en een afbetalingsplan gekregen van 122 euro per maand


ondertussen nog een andere facturen gekregen een van 105,96 op 29 juli deze correct betaald ondertussen nog een factuur gekregen op28 augustus van 328,66 direct heb ik naar de dienst gebeld voor te vragen hoe het kwam dat deze zo hoog was het was een stuk nog van mijn factuur van juli die over het hoofd was gezien en ik nu kreeg ze stelden dan ook voor om het ook via afbetaling te doen ik heb gevraagd om dat in een afbetalingsplan te doen maar dat kon niet


de papieren thuis gekregen dat alles was goedgekeurd en dat het 55 euro per maand is


de eerste overschrijving thuis gekregen en correct die moest op 15 september betaald zijn maar nu begint het op 28 september sturen jullie mij een herinnering dat de factuur van 328,66 nog steeds niet betaald is direct gebeld naar de klantendienst en dat gemeld die mevrouw zei geen probleem alles is in order ok ik maar laat ondertussen wel weten dat ik mijn factuur voor mijn afbetlang nog niet gekregen heb en ik ze wel zal krijgen ik blij tot ik op 7oktober om 18u11 telefoon krijg dat mijn diensten gaan worden afgesloten de dag erna direct gebeld naar jullie klantendienst heel lang aan de telefoon geweest maar zogezegd is alles nu opgelost ik maak ondertussen ook de vermelding dat ik mijn facturen van mijn afbetalingsplan nog niet ontvangen heb en die mens heeft mij jullie rekening nr en referentie nr en zegt dat de eerst op 10 oktober en de andere op 15 oktober moet betaald zijn om in order ik heb deze dan ook betaald en op 15 oktober was ze bij jullie binnen op 9 oktober weer telefoon gekregen dat mijn diensten gingen stoppen nu op nu op 15 oktober gaat mijn telefoon niet meer ik direct gebeld naar de dienst en daar heel bod antwoord gekregen je moet maar geen schulden maken en dat was het op donderdag 16 oktober terug gebeld die mens zei alles is in order u dienst gaat vandaag nog aangesloten worden heel de dag gewacht niets nu deze morgen opnieuw gebeld en kreeg nu te horen dat ik geen twee afbetalingsplannen kan hebben maar heb wel de bewijzen dat ik ze heb gekregen nu verder gekeken moest die factuur van 55 euro op 13 oktober betaald zijn en niet op 15 oktober en dat daardoor mijn afbetalingsplan vervalt maar ik heb wel geen factuur gehad en die mens die ik aan de lijn had op 9 oktober zij dat het op 15 oktober moest betaald zijn nu ging de financiele dienst met mij contact opnemen voor alles eens te bekijken maar ik heb ze nog niet gehoord en ik denk ze ook niet te horen ik weet niet meer wat te doen en ik krijg nergens een deftig antwoord wat er nu moet gebeuren kan iemand mij helpen aub
best eens een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


maar het zou kunnen dat deze privé berichten op het forum nog niet toekomen bij de medewerkers wegens een bug in dit geval best een privé bericht sturen via Facebook als er geen reactie komt via het privé bericht op het forum
Reputatie 7
Badge +6
Ik denk dat het beste voor jou is alles wat je aan papieren hebt eens te verzamelen en naar een Proximus center te gaan en daar alles door te nemen met een medewerker (hopelijk een goeie). Als je het telefonisch blijft doen, kom je telkens bij iemand anders terecht en die heeft niet altijd zicht op het totaalplaatje (hoewel die dat toch zou moeten hebben, maar tja) en zoals je hierboven kunt lezen zitten 'onze medewerkers' hier op het forum ook wat in de soep.


Succes!
Inderdaad of anders een klacht indienen via ►contact_email kan je eventueel ook nog doen.
Is het nog mogelijk om een afbetalingsplan van een factuur te krijgen ? Vroeger wel, maar nu zie ik niks meer op my Proximus, om dit aan te vragen.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zou daarvoor dan toch zo vlug mogelijk contact opnemen met de facturatiedienst om herinneringskosten en dergelijke ook zoveel mogelijk te vermijden. Zij zijn het best geplaatst om u te helpen.
MVG
Ik zou daarvoor dan toch zo vlug mogelijk contact opnemen met de facturatiedienst om herinneringskosten en dergelijke ook zoveel mogelijk te vermijden. Zij zijn het best geplaatst om u te helpen.
MVG
ok Dank u wel, Marleen. Het is eigenlijk voor de factuur van Maart 2016. Ik zal dan contact opneme,n met de facturatiedienst!!!
Reputatie 7
Badge +6
Dat zal het beste zijn. Succes ermee.
geachte;

Factuurnummer 6623357315 word maandag 31.10.2016 betaald.

Factuurnummer 6652982852 graag zou ik hier uitstel van betaling of indien mogelijk afbetalingsplan voor aanvragen.

Mvg
Reputatie 6
Badge +2
Bel daarvoor naar de klantendienst nr 0800 22 800.
Reputatie 7
Badge +6
Bel daarvoor naar de klantendienst nr 0800 22 800.
Inderdaad, dat zal de vlugste manier zijn. Vanaf morgenvroeg zijn mijn collega's beschikbaar.
Of je stuurt een privébericht aan Het Proximus Team.
Groeten,
Wim
Ik probeer al 4 weken een afbetaligsplan te verkrijgen (grote factuur door een fout van Proximus!). Elke keer is het 'in orde' maar volgt er geen bevestiging en als ik bel weten ze van niets. Vandaag reeds 3 mensen aan de lijn gehad omdat plots de lijnen geschorst zijn en dit zonder waarschuwing! Nu al sinds 12u 3 maal de belofte gehad dat AL onze producten terug opgestart worden maar nog steeds geen gsm of vaste lijn actief! Op koop toe zwanger en dus stress dat ik niemand kan bellen als er iets is. Ik ben het zo beu dat ik ook elke keer een ander voorstel krijg en andere uitleg. Het is altijd iemand anders zijn schuld en om een andere reden!
Reputatie 7
Badge +3
Dag Leconte51,

Bezorg je ons klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE
Is het mogelijk om eenmalig een uitstel van betaling te krijgen ?
Door veel financiële tegenvallers op korte tijd ben ik deze helemaal uit het oog verloren
ter info:
indien er op de lange duur hier geen reactie moest komen van iemand van Proximus kan je nog altijd de vraag stellen op de volgende manier:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Of bellen via gratis nummer 0800 22 800 naar klantendienst
Beste,

zou graag uitstel van betaling willen voor factuur nummer 180900147643

Mvg
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou daarvoor in elk geval bellen naar 080022800. Je kan in het menu je openstaande saldo opvragen en zelfs kiezen voor een afbetalingsplan.

Of:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_late/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-laattijdige-betaling-bevestigen.html

Lees:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

Zie ook:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/afbetalingsplan-en-geblokkerde-diensten-30331

En:

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/voorstel-afbetalingsplan-9249
Reputatie 6
Badge +3
Brecht, graag je bericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met vermelding van je klantennummer. Groeten. Jan
Zou het mogelijk zijn om een factuur in schijven te betalen aub het gaat over factuur 6748997871 mijn klantennummer is 616452485.
Reputatie 7
Badge +4
Mag Michael,

Momenteel is het openstaande saldo 469,05 EUR incl. BTW
In hoeveel keer zou je dit willen betalen?
Dit kan in maximaal 6 keer.
Mvg, Koen
Ik zou het totaal in 6 keer willen betalen aub, alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

je afbetalingsplan ( in 6 keren) is goedgekeurd. Je gaat binnen enkele dagen nog een bevestigingsbrief ontvangen hierover met de afbetalingsoverzicht.

Groeten, Aw
Beste

Ik heb wegens omstandigheden mijn laatste factuur nog niet kunnen betalen.
Ik zou dit nu willen doen , maar mijn lijn is al afgesloten en heb mijn telefoon nodig ivm mijn werk.
Zou het dus mogelijk zijn om dmv een uitstel de lijn terug te activeren ?
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij je klanten nr en het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw
Ik heb opeens een factuur van bijna 500€.
Is het mogelijk deze in stukken af te betalen? Bijvoorbeeld 100€ per maand+ mijn gewone maandelijkse factuur ?

Reageer