Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Goedemorgen,

 

Kan ik betaaluitstel krijgen voor factuur met aanrekeningnr 69******** voor klantnr 2*****. ik kan integraal betalen op 15 januari as

 

grtn

Beste 

zou ik een afbetaling kunnen krijgen voor de maand februari ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen van mijn werkgever en zou wel lukken voor mij om in stukken te betalen. 
 

mvg

shani van doorne 

Reputatie 7
Badge +3

@Shani Ter info: je vraag werd verplaatst naar het bestaande topic hierover. Groetjes, Antonella

Beste ,

 

Graag had ik een uitstel van betaling (25.99euro) gekregen en spoedig terug van julie diensten genoten .

Klantnr. 601****** ; ref. factuur +++695/2472/*****+++.

 

Mvg.

Reputatie 7
Badge +6
Ik zou daarvoor dan toch zo vlug mogelijk contact opnemen met de facturatiedienst om herinneringskosten en dergelijke ook zoveel mogelijk te vermijden. Zij zijn het best geplaatst om u te helpen.
MVG

Beste Proximus,

 

Ik zou graag mijn meest recente openstaande factuur iets later willen betalen, (binnen eerstevolgende 2 weken)

Is dit mogelijk?

Mvg,

 

Mike

Ik zou daarvoor dan toch zo vlug mogelijk contact opnemen met de facturatiedienst om herinneringskosten en dergelijke ook zoveel mogelijk te vermijden. Zij zijn het best geplaatst om u te helpen.
MVG
ok Dank u wel, Marleen. Het is eigenlijk voor de factuur van Maart 2016. Ik zal dan contact opneme,n met de facturatiedienst!!!
Betreffende het Klantnummer 617724309. Zou het mogelijk zijn om een uitstel van betaling te krijgen voor de factuur van oktober (6805891223 factuurnummer) tot volgende maand november? Kan u mij als het wordt geaccepteerd dit even bevestigen via mail. Dank u ...
Reputatie 7
Badge +6
Dat zal het beste zijn. Succes ermee.
Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi ik heb je de info in een privébericht verzonden. Groetjes, Heidi 

Ik heb een factuur van jullie gekregen maar ik kan pas, zoals ik altijd doe, mijn factuur betalen rond de 8-10e van elke maand als mijn loon er is.  Bedankt.

Beste
Heb gevraagd om een uitstel van betaling te doen maar als de datum er is kan het maar een week anders een maand vraag znkel tot 27maart uitstel en dan word ze betaald. Heb kinderen in middelbaar en kunnen dus kiet zonder. Factuur is op naam va negers Stephen
Beste,

Tijdens de opgegeven uren kan ik moeilijk bellen vandaar dat ik telkens probeer te chatten. Echter is er nooit een persoon vrij voor vragen mbt facturen.
Ik had graag uitstel gekregen van betaling voor laatste factuur.
Is het mogelijk om eenmalig een uitstel van betaling te krijgen ?
Door veel financiële tegenvallers op korte tijd ben ik deze helemaal uit het oog verloren

Eerste schijf is gisteren overgeschreven. Kunnen we dat voor volgende maand naar 6 of 7 oktober opschuiven ipv 24 september? 

 

Mvg

Beste

Ik heb wegens omstandigheden mijn laatste factuur nog niet kunnen betalen.
Ik zou dit nu willen doen , maar mijn lijn is al afgesloten en heb mijn telefoon nodig ivm mijn werk.
Zou het dus mogelijk zijn om dmv een uitstel de lijn terug te activeren ?
Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi 

sorry, maar een betaalbelofte op een afbetalingsplan is niet mogelijk.

het enige wat we kunnen is eventueel een nieuw laten opstellen want dit zal waarschijnlijk geannuleerd worden als de betaling niet tijdig op de rekening staat.

Is de vervaldatum dan geen goede datum ? moet het later op de maand ? of net in het begin van de maand ?

Stuur even een bericht als je zelf betaling hebt gedaan… dan kijken we hoe de situatie is.

groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Talissa1511 

het spijt me, in dit geval is geen afbetalingsplan mogelijk.

mvg, 

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi ik heb gevraagd om dossier 46374475 met voorrang in behandeling te nemen. Groetjes, Heidi

Reputatie 6
Badge +2

Als ik (via mail) een factuur krijg heb ik 14 dagen om te betalen. En ik niet alleen vermoed ik. 

Ooit ben ik eens vergeten te betalen en kreeg dan een rappel met een “administratieve boete” van ik denk 6 euro. Maar dat is al lang geleden. Maar naar het gevang ga je niet moeten hé.

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Angelke,

Kan je me hiervoor even contacteren via een privé bericht? Daar dit om je maandelijkse aanrekeningen gaat bespreken we de mogelijkheid liever niet publiekelijk.

Groetjes IngeDC

Hallo. 

 

Ik heb een factuur open staan van 640 euro van een iphone 11. Kan ik deze in 6 x afbetalen ? 

 

Mvg talissa 

Wel, zou beter zijn voor mij rond de 5de van de maand. De eerste schijf betaal ik woensdag. Wil niet afgesloten worden daarmee dat ik jullie contacteer

Reputatie 6
Badge +2
Bel daarvoor naar de klantendienst nr 0800 22 800.
Reputatie 7
Badge +6
Bel daarvoor naar de klantendienst nr 0800 22 800.
Inderdaad, dat zal de vlugste manier zijn. Vanaf morgenvroeg zijn mijn collega's beschikbaar.
Of je stuurt een privébericht aan Het Proximus Team.
Groeten,
Wim

Reageer