Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda 

wanneer kan je de eerste schijf betalen ?

we kunnen tot ten laatste 8 april ingeven en het bedrag is 285,50 euro over 3 keer.

Mogen we het zo activeren ? 

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@christophedesutter960 Ik zie dat de betaling voor deze factuur reeds werd ontvangen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Icajessss 

Er is ondertussen nog een aanrekening bijgekomen.

We kunnen alleen ze allemaal samen in een plan steken ? 110 per keer ?

Ok als we het zo inleiden ? Wanneer is je eerste betaling mogelijk ? (ten laatste 25-3) ?

Groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Mikelektro 

Beste,

Ik heb je gegevens in je profiel gezet en hier aangepast.

is het ondertussen voor je opgelost ?

Er is een betaling binnen en de andere fact vervalt nog niet ?

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @An2202 kun je via je profiel de klantgegevens aanvullen? En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen, dan kijken we dit voor je na. Grt, Heidi

Oké dit zou in orde zijn voor mij wordt mijn diensten dan direct weer geactiveerd omdat ik dat nodig heb voor men werk ook men gsm mvg weeda Tamara 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jessica88 onze excuses voor de late reactie, in de gegeven omstandigheden is het ook voor ons drukker dan normaal. Ik denk dat er reeds een afbetalingsplan werd opgesteld, is dit in orde zo? Grt, Heidi

Reputatie 6
Badge +3
Ik zie dat dit bedrag verspreid is over 5 facturen. Ik kan je helaas enkel aanbevelen om onze facturatie dienst te contacteren tijdens de kantooruren op 1927 voor een afbetaling.

Groetjes,
Lorentz.

Ter uwe info: morgen komt iemand, die van proximus zelf is, terug langs op het forum om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@linda_029 

Beste,

ik heb een uitstel van betaling ingeleid tot 12-12-19.

We vragen na bij facturatie of je vervaldag steeds tegen de 10e zou kunnen. Duimen maar !

groeten

Tina

 

In kan dan beginnen betalen tegen 8 april maar zouden mijn diensten geactiveerd kunnen worden aub heb dit dringend nodig asjeblieft mvg weeda Tamara 

PS: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum.

Reageer