Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Badge
beste

voor afbetalingsplan is het tf nummer 0800/22320. Maar u kan best de klantendienst contacteren op 0800/22800 zodat deze kunnen nagaan waarop deze faktuur betrekking heeft. Wellicht is dit de afsluitende faktuur na de opzegging v/d telefoonlijn. Er is nl steeds een opzegtermijn van een maand. Zie even na wanneer de lijn werd opgezegd.

muisje
Reputatie 2
Badge +1
0800 22 800 is het nummer je dient te bellen
Mevr VAN OPSTAL heeft een voorstel van afbetalingsplan ontvangen met mededeling 00405960148 op datum van 14.09.2011 betreffende een openstaande factuur 6121694745 van 17.07.2011 voor een bedrag van 36.85€

deze dame was mijn grootmoeder en is overleden sinds 22.02.2011 waarom dan nog deze factuur. Onmogelijk om jullie telefonisch te contacteren of via mail, reeds 2 dagen probeer ik opp de lijnen 1927 of 0800 22 320maar krijg nooit iemand aan de lijn en moet altijd een optie kiezen en dan bezettoon (en dit op om elk uur van de dag)

KLANTENSERVICE VER TE ZOEKEN

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi Graag gedaan.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

Dag @maartenschoemans een afbetalinsplan werd opgesteld, meer info volgt per post. Groetjes, Heidi

Badge
Belgacom is op dit vlak zeer soepel in die zaken.Ik ben vroegtijdig opgestapt en moest iets meer dan 160€ betalen mocht het in 2x betalen.

Gewoon Eva contacteren zoals Elsa zecht en zei zal contact met brussel opnemen.Dit zal waarschijnlijk nagelang het bedrag zijn denk ik want anders gaat iedereen dit doen.Hou er wel rekening mee dat je bestaande rekeningen blijven doorlopen.

In ieder geval bij telenet moet je met zoiets niet afkomen te laat is te laat.Daarom heb ik nu een domiciliering genomen.Maar deze maand trek ik al 40€ terug dankzij dat king abonnement.
Reputatie 7
Badge +3

@Geoffke  Dit betreft een gsm-abonnement via je werkgever. Daarom heb ik dit moeten doorgeven aan de financiële dienst via dossier 47315740. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

ter info: in het weekend komt niemand langs op het forum van proximus.
je kunt wel nu eventueel gratis bellen naar helpdesk 0800 22 800 ivm facturatie.
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 20u.
Op zaterdag: van 9 tot 17u30. Gesloten op zon- en feestdagen

Ter info: pas maandag komt hier iemand, van proximus zelf, terug langs op het forum.

NB: privé gegevens die je zelf wilt doorgeven aan proximus kun je via je forumprofiel.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.

Ah Ok bedankt voor je reactie Elsa


Mvg,


Dieter

@AntonellaD OK, bedankt hiervoor! Kan dit ook de eventuele communicatie naar mijn werkgever tegenhouden aub? Ik zou natuurlijk niet wensen dat dit intern wordt doorgegeven, met alle problemen die hiervan zouden kunnen resulteren. Bedankt voor de hulp! Mvg

Ter info: pas maandag komt hier iemand, van proximus zelf, terug langs op het forum.

NB: privé gegevens die je zelf wilt doorgeven aan proximus kun je via je forumprofiel.

Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> Sla wijzigingen op.

Beste Martin 

Ik ben op mijn profiel en zie dan staan instellingen wat moet ik aanvinken aub ?

 

 

Misschien best ook eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC
en
eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/29c57b127d )












⚫ Een privé bericht
naar Eva van BGC sturen door
http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens door te
spelen.
(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login,
e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +3

@Shani Ik zie dat er reeds een afbetalingsplan lopende is in 3 schijven : 

 

1 26/03/2021 - 90,00 90,00
2 26/04/2021 - 90,00 90,00
3 26/05/2021 - 75,86 75,86
Reputatie 7
Badge +3

@samian49 Momenteel is het openstaand saldo 81,73 euro. De financiële dienst heeft hier nog 1 week uitstel op toegekend. De betaling dient ten laatste 05/03/2020 op onze rekening te staan. Groetjes, Antonella

Beste allen,


Ik heb een gigantische factuur binnengekregen. Ik heb blijkbaar vorige maand mijn beltegoed niet goed in het oog gehouden waardoor ik momenteel een factuur heb dat 3X zo duur is geworden dan normaal. Ik zou hiervoor graag een afbetalingsplan willen bekomen. Weet iemand of dit mogelijk is en welke extra kosten hieraan verbonden zijn.


Mvg,


Dieter
Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi Dag, dit is u per post toegezonden geweest op 8/10/2020. Ik laat u deze per mail geworden. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Shani Groetjes,Joel

klikken op instellingen en in de vakken waar privé naast staat kun je eventueel privé gegevens invoeren die je zou willen doorspelen aan de proximus medewerkers, maar maandag kunnen zij ook vragen wat ze eventueel nog van gegevens vandoen zouden hebben.

Beste Emilia,
Zolang het openstaand bedrag niet betaald is, zal de blokkering actief blijven.
U kan geen uitgaande oproepen doen, maar u kan er wel ontvangen.
Het abonnementsgeld zal gewoon verder aangerekend worden.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reputatie 7
Badge +3

@Icajessss  Het afbetalingsplan staat actief. Groetjes, Antonella

Ik heb een afbetalingsplan aangevraagd en ik heb een brief met akkoord ontvangen. Mijn mobiele en vast phone diensten zijn nog steeds geblokkeerd. Zullen ze geblokkeerd blijven en ik moet normaal voor hem betalen, ook als ik kan niet gebruiken?
Beste Kelly,

Ik heb uw privébericht ontvangen, maar kunt u mij ook via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +3

@Talissa1511  Ik vind op jouw klantennummer geen factuur terug van dit bedrag. Kan je me het correcte factuurnummer bezorgen via het opmerkingenveld bij je profielgegevens? Geef je een seintje zodra dit is gebeurd? Groetjes, Antonella

klikken op instellingen en in de vakken waar privé naast staat kun je eventueel privé gegevens invoeren die je zou willen doorspelen aan de proximus medewerkers, maar maandag kunnen zij ook vragen wat ze eventueel nog van gegevens vandoen zouden hebben.

Dank je Martin gebeurd alles is aangepast voor de support maandag of dinsdag 

fijne weekend nog voor je 

 

Mvg Birgit K

Reageer