Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Beste

 

Ik heb de dienst nog altijd niet gehoord. 

Word dit schriftelijk bevestigd?

Normaal worden morgen of donderdag de diensten geblokkeerd en dat willen wij graag voorkomen

Heidi, 

 

Heb ondertussen al 160.04 euro overgemaakt.  In afwachting van het dossier.

 

Bedankt. 

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3
Dag jurgen_044,
De factuur van juni is reeds betaald.
Bedoel je de factuur van juli? Deze zal via domiciliëring aangeboden worden aan de bank voor betaling op 31/08/2019. Indien je hiervoor toch een afbetalingsplan wenst, kan dit in maximum 3x worden gespreid. Welke dag van de maand kan je steeds de betaling uitvoeren?
Groetjes,
Antonella
PS: om privacy redenen maak ik je klantennummer onleesbaar
Reputatie 6
Badge +3

Het beste is dat je contact opneemt met de facturatie dienst door te bellen naar 0800 22 800 (ze zijn beschikbaar tussen 08:00 - 20:00 en zaterdag tussen 09:00 - 17:30.

Ok hartelijk bedankt.
Beste HeidiE

Kan jij mij de mededeling voor eerste afbetaling al bezorgen aub?

Mvg
Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi onze financïele dienst heeft een afbetalingsplan opgemaakt, hiervan zal je een bevestiging ontvangen. Grt, Heidi

Heb een paar weken terug een afbetalingsplan gekregen.... veronderstel ik toch!!! Ik ging een brief zgz ontvangen maar niet gekregen. De vraag al gesteld of dit automatisch van men rekening gaat of ik het eigenhandig moet invoeren. Nog geen antwoord ontvangen. Tijd dringt want wil. Niet afgesloten worden.
Reputatie 2

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor mijn 2 openstaande facturen aub?

Kan dit aub?

Bedankt!

Mvg

ter info: dit zal hoogst waarschijnlijk voor morgen zijn dat iemand van proximus zelf je kan verder helpen, gezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen aangesproken worden.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tati43 Ik heb het zo ingegeven, nieuwe overschrijvingen volgen. Grt, Heidi

Iemand die mij kan helpen aub van de support 

Reputatie 2

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur 7235425857 aub?

Dit mag in 3 schijven opgemaakt worden aub.

Bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Dag ik heb contact opgenomen met de finaciele dienst. Dit is niet mogelijk laten ze me weten ( n.a.v. voorgaande) . M’n excuses hiervoor.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @eduard.de.lange ik kon de vervaldatum enkel uitstellen door een afbetalingsplan op te maken, om je factuur in 2 keer te betalen. Als je op 15/04/20 toch het volledige bedrag wenst te betalen, kan dat natuurlijk ook. Meer info volgt per post. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @PhilippeVdH ik kon de vervaldatum enkel uitstellen door een afbetalingsplan op te maken, om je factuur in 2 keer te betalen. Als je op 15/04/20 toch het volledige bedrag wenst te betalen, kan dat natuurlijk ook. Meer info volgt per post. Grt, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nancy1979 ik heb onze financiële dienst gevraagd om je het opgestelde afbetalingsplan door te mailen. Groetjes, Heidi

Hallo, mag ik aub mijn laatste twee facturen in 5 x betalen? Bedrag is 277 euro.

Vriendelijke groetjes Vanessa

FYI: pas maandag komt er iemand die van Proximus zelf is terug langs,  die dit verder kan in orde brengen voor u

Reputatie 7
Badge +4

Dag Talissa1511

We kunnen een afbetalingsplan activeren maar enkel in 3 keer. 
In 6 keer is jammer genoeg niet mogelijk.

Als in 3 keer goed is voor jou kunnen we dit meteen in orde brengen.

Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella

Dag Birgit,
In hoeveel keer wens je het openstaande saldo te betalen?
We kunnen een afbetalingsplan activeren in maximaal 4 keer.
Mvg, KoenN
 

Beste Koen ,

 

Ik goed voor mij in 4 keer ik kan betalen vanaf eind februari pas mijn eerste 

aflossing en ditr geduurde 4 maanden koen kan je mij via mail aflossingplan bezorgen aub 

 

Met Vriendelijke groeten

Birgit Klein

**********

**********

Reputatie 7
Badge +3

@Shani. Dag ik zie dat dit ondertussen in orde is. Het plan staat actief. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +4

Dag Sven, 
Ik zie dat er voor de factuur van 24 december een uitstel van betaling is geactiveerd tot 4 februari 2020.
Mvg, KoenN

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi we hebben dossier 46016692 opgemaakt voor onze financiële dienst , met de vraag om dit aan te passen. Zij zullen je verder informeren. Groetjes, Heidi

Reageer