Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling

  • 18 januari 2020
  • 278 reacties
  • 1276 Bekeken


Toon eerste bericht

278 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@wdb Wat bedoelt u juist met stopzetting,  moeten al uw diensten opgezegd worden(internet +tv)? Afbetalingsplan is mogelijk in 3 schijven van telkens 154,48EUR.Groetjes,Joel

Wij hebben sinds 6/2 Telenet en alles werd door hen afgesloten. Is er dan al een nieuwe factuur ? Want ik heb die niet ontvangen. Heb geen toegang meer tot my Proximus.

Reputatie 5
Badge +2

Een advocaat is ook wel duur hoor. Toch best proberen om met Proximus tot een vergelijk te komen. Op het forum zou ik zo'n dingen niet uitvechten. Dat leidt tot niet veel. Misschien kan een van de Proximusmedewerkers uw dossier eens inkijken en raad geven via een mailtje. Ze zijn toch meestal wel van goede wil en correct maar ze werken ook wel voor Proximus he. Dat is dus delikaat voor hen ook.

Als ik echt gelijk heb en over de nodige bewijsstukken beschik dan stuur ik een aangetekend schrijven naar de grote baas van Proximus, dat komt dan terecht bij een assistent die op een verantwoordelijke manier zal oordelen. Aan de telefoon met iemand van de helpdesk heeft geen zin. En de helpdesk mag geen verantwoordelijke doorgeven.

Hallo, ik kreeg geen brief nog een bevestiging. Enkel, oude factuur. Is het de fout van het systeem en heb ik de nieuwe factuur niet ontvangen? Gr, bedankt

Reputatie 7
Badge +2

@wdb de factuur voor de periode van februari 2020 is ondertussen ook opgemaakt.Deze gaat u de komende dagen ontvangen.Mischien best dan eens met de klantendienst contact opnemen.Dit kan op het gratis nummer 0800 22800.Die kunnen online samen met u de facturatie eens rustig overlopen alsook voor de opzeg van de producten regelen.U gaat dan erna nog een creditnota krijgen van de datum van opzeg tot einde periode februari.Groetjes, Joel

@wdbde factuur voor de periode van februari 2020 is ondertussen ook opgemaakt.Deze gaat u de komende dagen ontvangen.Mischien best dan eens met de klantendienst contact opnemen.Dit kan op het gratis nummer 0800 22800.Die kunnen online samen met u de facturatie eens rustig overlopen alsook voor de opzeg van de producten regelen.U gaat dan erna nog een creditnota krijgen van de datum van opzeg tot einde periode februari.Groetjes, Joel

Is het dan ok voor het afbetalingsplan?

Reputatie 7
Badge +2

@wdb Afbetalingsplan is momenteel mogelijk in 3 schijven van telkens 154,48EUR.Als u wenst vraag ik het aan voor u.Groetjes,Joel

Ja dat mag aub.

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella

Dat zou heel vriendelijk zijn van u. Normaal zouden onze diensten deze week gedeactiveerd worden, word dat nu geanuleerd aub?

 

Vriendelijke groetjes Vanessa

 

 

Reputatie 7
Badge +2

@wdb Het afbetalingsplan is geregistreerd.U gaat de nodige overschrijvingen(3) via de post ontvangen.De bedragen van 154,48EUR dienen telkens op de 28ste van elke maand op onze rekening te staan.Indien niet,  dan vervalt automatisch het afbetalingsplan.Wat betreft de stopzetting van uw diensten daar is ondertussen een dossier 44569747 voor aangemaakt.Groetjes,Joel

 

Beste ... Ik heb een beetje problemen had waardoor ik niet direct kon betalen zou ik eventueel een afbetaling plan kunnen krijgen want ik heb gsm nodig voor mijn werk mits ik op bureau zit .. met afbetaling plan zou het nu wel lukken vanaf volgende maand ik ben terug beginnen werken van maart daarmee mvg weeda Tamara 

Reputatie 7
Badge +3

@Wante Het afbetalingsplan is gemaakt. Deze wordt ook per brief bevestigd. Een afsluiting van de diensten hebben we op deze manier kunnen voorkomen. Groetjes, Antonella

Beste

 

Is het mogelijk een afbetalingsplan te ontvangen voor de factuur die momenteel openstaat van 132 euro en betaald moet zijn voor de 5de oktober?

Dit gaat me helaas niet lukken en wil dit graag in orde brengen.

 

alvast dank

Reputatie 7
Badge +3

@matj  Wens je hiervoor een uitstel van betaling of een afbetalingsplan? Tegen wanneer en in hoeveel keer wens je de betaling te doen? Groetjes, Antonella

Beste , 

 

Vorige maand gingen jullie mij contacteren om mijn betalingsdatum naar begin van de maand te verschuiven.

Bij deze nog niet plaats gevonden, waardoor ik opnieuw in de problemen zit. 

Graag zou ik deze opschuiven naar de 6de van de maand. 

Ook zou ik graag deze maand toevoegen aan mijn betalingsplan. 

Volgende maand (november) kan ik afbetalingsplan en normale factuur betalen en wss een groot deel van de openstaande schuld.

 

Laat jullie mij iets weten aub? 

 

Alvast bedankt! 

 

Mvg, 

 

Reputatie 7
Badge +2

@Nancy1979 

ja, er is een afbetalingsplan opgesteld op 13-7-2020

Normaal moet je daar schriftelijk bevestiging van ontvangen : ik vermoed dat de brief onderweg is.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@tamaraweeda 

wanneer kan je de eerste schijf betalen ?

we kunnen tot ten laatste 8 april ingeven en het bedrag is 285,50 euro over 3 keer.

Mogen we het zo activeren ? 

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@christophedesutter960 Ik zie dat de betaling voor deze factuur reeds werd ontvangen. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@Icajessss 

Er is ondertussen nog een aanrekening bijgekomen.

We kunnen alleen ze allemaal samen in een plan steken ? 110 per keer ?

Ok als we het zo inleiden ? Wanneer is je eerste betaling mogelijk ? (ten laatste 25-3) ?

Groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +2

@Mikelektro 

Beste,

Ik heb je gegevens in je profiel gezet en hier aangepast.

is het ondertussen voor je opgelost ?

Er is een betaling binnen en de andere fact vervalt nog niet ?

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @An2202 kun je via je profiel de klantgegevens aanvullen? En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen, dan kijken we dit voor je na. Grt, Heidi

Oké dit zou in orde zijn voor mij wordt mijn diensten dan direct weer geactiveerd omdat ik dat nodig heb voor men werk ook men gsm mvg weeda Tamara 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jessica88 onze excuses voor de late reactie, in de gegeven omstandigheden is het ook voor ons drukker dan normaal. Ik denk dat er reeds een afbetalingsplan werd opgesteld, is dit in orde zo? Grt, Heidi

Reputatie 6
Badge +3
Ik zie dat dit bedrag verspreid is over 5 facturen. Ik kan je helaas enkel aanbevelen om onze facturatie dienst te contacteren tijdens de kantooruren op 1927 voor een afbetaling.

Groetjes,
Lorentz.

Ter uwe info: morgen komt iemand, die van proximus zelf is, terug langs op het forum om je verder te helpen.

Reageer