Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi 

ik ga het nu laten lopen zoals het is

contacteer ons even opnieuw als betaling gedaan is…. dan kunnen we zien hoe het plan verloopt en eventueel laten aanpassen naar andere vervaldatum. 

gr, 

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Dan zet in vrije mededeling klantnummer en uw klantnummer erachter.Groetjes,Joel

Beste 

 

zou ik een afbetalingsplan kunnen krijgen voor de maand april?

 

mvg

shani van doorne 

Reputatie 7
Badge +3

@Shani Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.

Momenteel is het niet mogelijk om een afbetalingsplan op te stellen voor de factuur van de maand april omdat er nog een afbetalingsplan lopende is voor de factuur van de maand februari. Zodra de laatste aflossing van € 75,86 binnen is, zal dit wel mogelijk zijn.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Is het mogelijk om factuur te splitsen in 3delen aub

Reputatie 7
Badge +3

Dag @prissie , we hebben onze financiële dienst gevraagd wat er mogelijk is. Zij zullen je verder informeren. Grt, Heidi

Bonjour 

Depuis la semaine passée j essaye de contacter proximus au 0800 pas possible personnes ensuite je fais sur le chat my proximus et la j ai des réponses différentes 

Voilà,  à chaque fois que je fais le.paiemznt via l application le solde total ne ce déduit pas c est une partie au mois passé une partie au mois suivant , depuis le début je demande le changement de date pour l échéance de mes facture car je les reçois à chaque fois entre le 18 et 25 dj moi alors que je sais payer le dernier jour du mois avec mon salaire , en sachant que ce mois ci ma facture sera payée en retard j essaye de joindre mais personne c était à.payer le 17 et depuis hier mes services sont suspendu j ai eu quelqu'un sur le chat qui me dit demain demander un plan de paiement et la réactivation  de vos services , aujourd'hui c est ce que je fais on me dit OK en deux fois ( sachant que le montant est de 132 euros ) à payer la première le 4 juin et ensuite me dire que la réactivation se fera ce jour là 

On est le 25 mai , je lui dit alors pas de plan de.paiement je la payerai lundi 31 la totalite ca me sert à rien d attendre jusque là en ayant aucun service ,la elle me dit pas.possible je peux pas annuler le plan, elle me dit quand vous payerai vous contacterez le service facturation qui regardera ce qu il peux faire pour vous!!!!! Donc si je paye je suis pas réactivé ? En plus en sachant qu une connaissance pour même pas 100 euros on lui a sonner pour faire un plan en 3 fois et on ne lui a pas suspendu le service moi on me dit on peux pas en 3 fpis faut minimum avoir 50 euros.....et j ai plus de services !!!!

Je dois faire quoi la suis perdu , d une personne a.l autre ça change on dirai à.la tête du client ..…

A savoir que la depuis hier je ne peux passer au un appel donc le 0800..... sais pas le faire 

Si y a une.pzesonne qui travaille chez proximus vous avez certainement mes information car en m inscrivant j ai donner mon adresse mail pourriez vous m aider ???

Merci a vous 

Beste

 

Wij hebben ondertussen al een herinnering gekregen voor de factuur, maar nog steeds geen algemene afrekening ivm onze stopzetting. Wij wensen indien mogelijk alles samen in een afbetaling te doen.

 

Vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +3

@wdb Wat bedoelt u juist met stopzetting,  moeten al uw diensten opgezegd worden(internet +tv)? Afbetalingsplan is mogelijk in 3 schijven van telkens 154,48EUR.Groetjes,Joel

Wij hebben sinds 6/2 Telenet en alles werd door hen afgesloten. Is er dan al een nieuwe factuur ? Want ik heb die niet ontvangen. Heb geen toegang meer tot my Proximus.

Reputatie 6
Badge +2

Een advocaat is ook wel duur hoor. Toch best proberen om met Proximus tot een vergelijk te komen. Op het forum zou ik zo'n dingen niet uitvechten. Dat leidt tot niet veel. Misschien kan een van de Proximusmedewerkers uw dossier eens inkijken en raad geven via een mailtje. Ze zijn toch meestal wel van goede wil en correct maar ze werken ook wel voor Proximus he. Dat is dus delikaat voor hen ook.

Als ik echt gelijk heb en over de nodige bewijsstukken beschik dan stuur ik een aangetekend schrijven naar de grote baas van Proximus, dat komt dan terecht bij een assistent die op een verantwoordelijke manier zal oordelen. Aan de telefoon met iemand van de helpdesk heeft geen zin. En de helpdesk mag geen verantwoordelijke doorgeven.

Hallo, ik kreeg geen brief nog een bevestiging. Enkel, oude factuur. Is het de fout van het systeem en heb ik de nieuwe factuur niet ontvangen? Gr, bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@wdb de factuur voor de periode van februari 2020 is ondertussen ook opgemaakt.Deze gaat u de komende dagen ontvangen.Mischien best dan eens met de klantendienst contact opnemen.Dit kan op het gratis nummer 0800 22800.Die kunnen online samen met u de facturatie eens rustig overlopen alsook voor de opzeg van de producten regelen.U gaat dan erna nog een creditnota krijgen van de datum van opzeg tot einde periode februari.Groetjes, Joel

@wdbde factuur voor de periode van februari 2020 is ondertussen ook opgemaakt.Deze gaat u de komende dagen ontvangen.Mischien best dan eens met de klantendienst contact opnemen.Dit kan op het gratis nummer 0800 22800.Die kunnen online samen met u de facturatie eens rustig overlopen alsook voor de opzeg van de producten regelen.U gaat dan erna nog een creditnota krijgen van de datum van opzeg tot einde periode februari.Groetjes, Joel

Is het dan ok voor het afbetalingsplan?

Reputatie 7
Badge +3

@wdb Afbetalingsplan is momenteel mogelijk in 3 schijven van telkens 154,48EUR.Als u wenst vraag ik het aan voor u.Groetjes,Joel

Ja dat mag aub.

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella

Dat zou heel vriendelijk zijn van u. Normaal zouden onze diensten deze week gedeactiveerd worden, word dat nu geanuleerd aub?

 

Vriendelijke groetjes Vanessa

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@wdb Het afbetalingsplan is geregistreerd.U gaat de nodige overschrijvingen(3) via de post ontvangen.De bedragen van 154,48EUR dienen telkens op de 28ste van elke maand op onze rekening te staan.Indien niet,  dan vervalt automatisch het afbetalingsplan.Wat betreft de stopzetting van uw diensten daar is ondertussen een dossier 44569747 voor aangemaakt.Groetjes,Joel

 

Beste ... Ik heb een beetje problemen had waardoor ik niet direct kon betalen zou ik eventueel een afbetaling plan kunnen krijgen want ik heb gsm nodig voor mijn werk mits ik op bureau zit .. met afbetaling plan zou het nu wel lukken vanaf volgende maand ik ben terug beginnen werken van maart daarmee mvg weeda Tamara 

Reputatie 7
Badge +3

@Lafiuze Veuillez contacter nos collègues francophones.
Dank u wel @Martin  :wink:
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Wante Het afbetalingsplan is gemaakt. Deze wordt ook per brief bevestigd. Een afsluiting van de diensten hebben we op deze manier kunnen voorkomen. Groetjes, Antonella

Beste

 

Is het mogelijk een afbetalingsplan te ontvangen voor de factuur die momenteel openstaat van 132 euro en betaald moet zijn voor de 5de oktober?

Dit gaat me helaas niet lukken en wil dit graag in orde brengen.

 

alvast dank

Reputatie 7
Badge +3

@matj  Wens je hiervoor een uitstel van betaling of een afbetalingsplan? Tegen wanneer en in hoeveel keer wens je de betaling te doen? Groetjes, Antonella

Beste , 

 

Vorige maand gingen jullie mij contacteren om mijn betalingsdatum naar begin van de maand te verschuiven.

Bij deze nog niet plaats gevonden, waardoor ik opnieuw in de problemen zit. 

Graag zou ik deze opschuiven naar de 6de van de maand. 

Ook zou ik graag deze maand toevoegen aan mijn betalingsplan. 

Volgende maand (november) kan ik afbetalingsplan en normale factuur betalen en wss een groot deel van de openstaande schuld.

 

Laat jullie mij iets weten aub? 

 

Alvast bedankt! 

 

Mvg, 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Nancy1979 

ja, er is een afbetalingsplan opgesteld op 13-7-2020

Normaal moet je daar schriftelijk bevestiging van ontvangen : ik vermoed dat de brief onderweg is.

groeten

Tina

Reageer