Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.
Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.
Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉
@p
Beste testers,
Graag willen wij jullie bedanken voor al jullie hulp ivm de lancering van onze V7. Het was een hobbelig parcour en jullie hulp en feedback werd enorm geapprecieerd, ondanks het feit dat het voor ons niet altijd binnen onze mogelijkheden lag om jullie altijd te kunnen antwoorden.
Zoals beloofd zullen we de test publiek openzetten in ons archief. We schakelen de mogelijkheid ook uit om nog verder op dit topic te kunnen reageren.
Het veranderen van zender is zeker nog een groot werkpunt. Je verliest toch een aantal seconden beeld na het zappen, wat uiteraard niet de bedoeling mag zijn.
Goeiemiddag iedereen,
Ik wou jullie graag even melden dat de nieuwe software update klaar staat op jullie V7 decoder.
Veel succes!
Ik wou de v7 decoder graag testen voor 2 redenen: de wisselvallige lip-sync en de povere beeldverwerking (regelmatig blokjes te zien) van de v6. Na een tweetal weken testen herken ik veel van de opmerkingen over de v7 die hierboven al zijn gegeven. Zal me beperken tot nieuwe zaken.
Wat ik beter vind aan de v7:
Waar is nog werk aan:
@ moderators/technici:
Mijn conclusie: ondanks de kinderziektes zou ik nu toch al voor de v7 kiezen omwille van zijn betere beeldverwerking, betere lip sync, en vooral: ik heb de afgelopen jaren nooit de indruk gehad dat de v6 verder doorontwikkeld werd. Ik vermoed dat dit ook niet meer zal gebeuren maar hoop dat dit bij de v7 wel het geval zal zijn.
All the best!
Ik heb mijn beide modems draaien. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb dit tijdelijk opgelost door mijn v7 op hdmi2 te zetten en mijn v5 op hdmi 1 te zetten en ik kan dus switchen tussen beide toestellen. Zo kan ik mijn films nog zien op de V5. Zie wel dat je e laatste update heb binnengehaald. Dan werkt alles wat vlotter. Ik hoop dat dit een antwoord is op je vraag. En ik heb ook niet gebeld. We vervangen eigenlijk nog niets. We testen. We moeten pas de keuze maken wanneer we bericht van Proximus krijgen welke toestel we houden. Dan maken we de keuze en doen afstand van 1 van de 2 toestellen.
Al enkele opmerkingen omtrent de V7 Decoder:
Worden er tijdens de testperiode al aanpassingen en updates gedaan? Of pas achteraf?
Heb nu paar dagen terug even mijn oude decoder geïnstalleerd. Mijn vriendin vindt de nieuwe omgeving totaal niet gebruiksvriendelijk. Zij is een gewone gebruiker, zoals 90% van de gebruikers van proximus. Ikzelf bij IT’er en kan er dus wel aan wennen.
Wel nog een aantal bugs tegen gekomen: We hadden bijvoorbeeld iets opgenomen en dit stond niet tussen de opnames. Geen probleem dacht ik met TV replay kan ik het nog zien. Maar ik kreeg mijn herstarten optie niet te zien, ik ging telkens naar mijn opnames, waar deze opname dan uiteindelijk niet bijstond. Aantal keren dat ik maar via VTM Go app verder heb gekeken omdat mijn opname plots niet meer beschikbaar was( ook na herstarten van de decoder). Voorlopig om niet te veel gevloek te hebben thuis terug de oude. Ik wacht geduldig af op de volgende update van de software om hem terug te testen.
Na 14 dagen gebruik te maken van de V7 even mijn bemerkingen :
Ik ga ervan uit dat er nog wel wat aanpassingen zullen gebeuren vooraleer dit losgelaten wordt op het grote publiek. Ik kijk ernaar uit
Hallo iedereen,
Ik ben bij de testgroep van de nieuwste generatie decoders.
Er zijn al enkele dingen veranderd maar toch zijn er nog enkele “probleempjes” volgens mij.
Ik vraag me eigenlijk af hoe ik zenders kan veranderen van plaats in de zenderlijst. Ik vind dit nl niet terug voor mijn type van decoder.
Alsook is het blijkbaar onmogelijk om opnames langer te beweren dan de aangeduide 60 dagen. Is er een mogelijkheid om de bewaartijd van opnames te verlengen?
Hopelijk is er of word er een oplossing voorzien voor beide “probleempjes”.
Grts to all,
Bjorn
Veel problemen te melden sinds de laatste update nog trager reacties op de kanalen als je zapt Replay + ineens weg. Had een gratis familie willen proberen en zetten het gratis versie af na 2 dagen en zap het is weg terwijl het een maand gratis is . Nog net nu een melding p134 en dan kun je niks doen behalve reset . Conclusie slechte update mensen . Ik klaag niet ik test en stel vast dit zijn nu eenmaal dingen die erbij horen als je test ondertussen al 1 jaar . Dus een nieuwe update is welkom nu deze in een slechte .
Mvg
Benny
Het probleem is dat er helemaal geen communicatie meer is met de testers...
en als we iets melden er geen feedback meer komt
De Replay plus is terug betalend geworden. Heeft Proximus mij verteld. Blijkbaar nemen ze ons niet meer serieus. We krijgen geen enkele reactie meer. Ik heb zin om de v7 terug te sturen en met de v5 verder te gaan. Volgens Proximus gaan ze de V7 al in levering zetten!!! Dat heeft een Proximus commercial mij verteld.
Nu reeds 2 weken tester van V7
We hebben er meerdere klachten over gekregen en het onderzoek is momenteel bezig ik hou jullie op de hoogte.
gewoon rechtstreeks aan de modem hangen, hielp niet…
thx voor de hulp !
Ik heb vandaag mijn decoder v7 ontvangen en in gebruik genomen. Op zich verliep alles vrij vlot, alleen merkte ik bij het nalezen van de installatie-instructies dat ik de stap “Als je een decoder vervangt” (“Bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies”) niet heb gevolgd. Kan dit kwaad? Mijn vorige decoder is een V5 compact.
Kan ik eigenlijk nog switchen naar of tegelijkertijd gebruik maken van mijn vorige decoder? Heb ik daarmee dan ook terug toegang tot mijn langdurig bewaarde opnames?
Bedankt, kan ik eens proberen!
V7 geinstalleerd, lijkt allemaal in orde maar:
-series in Studio100TV zijn niet beschikbaar (alleszins niet terug te vinden)?
-Gekleurde knoppen niet meer beschikbaar op nieuwe remote?
Iemand meer info hierover?
Na een paar dagen de nieuwe V7 decoder te gebruiken zijn dit mijn bevindingen:
Wat de interface betreft:
Het is dus gewoon de Pickx app zoals op de smartphone. Persoonlijk ben ik er geen fan van. Het is perfect voor op een smartphone, maar niet voor op een TV. Het navigeren vind ik niet intuïtief.
Maar dit zal vast een persoonlijk voorkeur zijn. Dus kan goed zijn dat ik er na een tijdje aan wen en het me niets meer uitmaakt. Dat hoop ik althans…
Heeft misschien ook te maken met het feit dat alles vrij traag reageert en ik gewoon gefrustreerd geraak daardoor.
Ik blijf nog testen. Hopelijk is er snel een update die de bestaande kinderziektes oplost.
Het opstarten van de decoder heb ik ook getest en ook idd hetzelfde je ziet hem opstarten.maar je krijgt eerst geluid dan na toch een dikke 15 a 20 sec heb je beeld.
Afstandsbediening geen problemen hier decoder werkt goed en ligt achter tv 3m afstand en werkt evengoed als de vorige decoder.
Wat wel iets wat storend kan zijn is het zappen je krijgt dan zwart beeld met de zender dan pas beeld iets wat de vorige niet had.mischien een foutje in het software?
Sinds ik mijn nieuwe decoder V7 heb… prachtig beeld , maar … het beeld loopt soms met lichte schokjes. Meestal in de HD zenders… vooral aan de lopende textbalken van b.v. kanaal Z en andere is dit goed te merken.
Ik vrees dat de koperen telefoonlijn al die immense data niet meer vlot verwerkt krijgt ?
Heb alles al meermaals terug gereset en opgestart.. euvel blijft
Iemand nog dit probleem opgemerkt?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.