Skip to main content
Goeiemiddag iedereen!

Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.



Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.



Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉





@pcrispey 17627

@p

@Guy V

Dit forum lijkt dood, maar ik probeer het toch…

Elke avond rond 22u springt de decoder vanzelf aan.

De LED lampjes lichten op (wit) en die staat gewoon te draaien. Ook al ben ik bvb aan het netflixen. (netflix via app op TV, niet via decoder)

Dit gebeurd elke avond. Heb dit voor het eerst een maand geleden gemerkt.

 

Er wordt niets opgenomen. Dus daar kan het niet aan liggen.

Nog iemand met dit fenomeen?

 

Soms vergeet ik dit en is de decoder de dag erna gewoon nog aan.


Ik heb zeer regelmatig een storing in het beeld (gefragmenteerd beeld) en hapering, ook hapering in geluid. Soms kort nadien P134 als foutmelding. Connectie is het probleem niet netflix streamen gaat wel zonder problemen.


Ik heb zeer regelmatig een storing in het beeld (gefragmenteerd beeld) en hapering, ook hapering in geluid. Soms kort nadien P134 als foutmelding. Connectie is het probleem niet netflix streamen gaat wel zonder problemen.

Vergeet het. Ze reageren hier niet meer.

Ik ben al aan het kijken om op Orange over te stappen :)

Ze zijn goedkoper en van wat ik hoor hebben ze ook goede klantenservice.


Ik heb zeer regelmatig een storing in het beeld (gefragmenteerd beeld) en hapering, ook hapering in geluid. Soms kort nadien P134 als foutmelding. Connectie is het probleem niet netflix streamen gaat wel zonder problemen.


Idem hier.

Wat is hier in godsnaam aan de hand? De laatste maanden is het 1 stap vooruit 2 achteruit.

Na bijna een jaar testen en toch enige initiële verbeteringen, is er nu nog amper interactie met de testers, gaat de beeldkwaliteit/stabiliteit/functionaliteit er opnieuw op achteruit ipv vooruit.

What’s the point? Hier is toch niemand bij gebaat.

Kan iemand van Proximus hier voor de testers tenminste even toelichten wat men van plan is?

 


Het probleem is dat er helemaal geen communicatie meer is met de testers... 

en als we iets melden er geen feedback meer komt 


Idd Guy .. dat ondervind ik ook al een lange tijd nu onze Replay is ineens gestopt krijg daar ook geen antwoord op buiten 1 persoon die vriendelijk was toch iets te laten weten dat hij momenteel op verlof is dus wachten op wat meer info in hoeverre het nu staat met het testen vermits ze aan het volk word verhuurd voor Disney+

 


Ik heb de replay + reeds moeten betalen trouwens. Ik heb mijn abonnement laten herzien en vanaf vorige maand werd deze optie betalend ook voor testers. Die commercial zei ook dat testers niet meer nodig zijn. De verhuring is volop aan de gang met de V7.


Dit is echt geen doen meer, TV kijken gaat amper.

Sync met geluid loopt mis, foutmeldingen P130, haperingen in beeld en het ergste aan de zaak is: geen respons op duidelijk geformuleerde opmerkingen. Als dat de manier van werken is mag je mij schrappen uit deze en volgende testprojecten. Dit is not done....


Dus even factuur afwachten dan of ze het aanrekenen dan ? De Replay+ bedoel ik


@Bennyyennhi Bij mij is de Replay+ nog steeds gratis op de laatste factuur (begin september)


Ja heb het net nagezien en het staat erop en afgetrokken idd zoals ervoor .

Dank u voor de info