Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.
Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.
Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉
@p
De nieuwe update van 27/03/2020 werkt nog niet goed want ik heb nog de melding niet verbonden met het internet en de opstart tijd is nog steeds traag, ik heb het zelf geprobeerd voor de update maar krijg de melding dat mijn apparaat de laatste update al heeft.
Idd Tony
Ik heb hetzelfde nog steeds vertraging tussen de kanalen tijdens het zappen . Ook bij Replay te activeren krijg je een foutcode en om later weer te proberen.heb al een reset gedaan ook . Ga deze vanavond weer eens nakijken
Mvg b
Nieuwe update!
kunnen jullie de change notes doorgeven ?
Op het eerste zicht zit er nog steeds geen verder kijken meer bij...
Dit was in de voorgaande firmwares echt wel een zeer goede feature, een must have eigenlijk!
Na het “verder kijken” niet meer beschikbaar is blijft nu ook nog steeds na de update het niet mogelijk om de decorder in eco modus te zetten(power toets lang indrukken).
Als je dit doet dat reboot decoder terug…
Hallo Proximus ???
Dit forum lijkt dood, maar ik probeer het toch…
Elke avond rond 22u springt de decoder vanzelf aan.
De LED lampjes lichten op (wit) en die staat gewoon te draaien. Ook al ben ik bvb aan het netflixen. (netflix via app op TV, niet via decoder)
Dit gebeurd elke avond. Heb dit voor het eerst een maand geleden gemerkt.
Er wordt niets opgenomen. Dus daar kan het niet aan liggen.
Nog iemand met dit fenomeen?
Soms vergeet ik dit en is de decoder de dag erna gewoon nog aan.
hier ook en dat is wel een nadeel ik heb zondr wifi gezeten en dan kan je geen tv kijken of niets vind ik wel een nadeel. het gebruik van tvkastje is ook wennen en niet zo overzichtelijk. ook heb ik films en daarvoor moet ik de oude decorder gebruiken anders kan het in rekening gebracht worden.
Nu reeds 2 weken tester van V7
je kan doorspoelen en terugspoelen alleen lastig dat je de knop 2keer moet indrukken en wil je lang doorspoelen moet je de knop inhouden.
Te wijten aan de decoder of een algemene storing ?
algemeene storing heb ik ook gehad en via de v6 kon ik tv kijken maar de 7 werkt op internet!!!!! dus gene tv of niets vind ik een groot minpunt
wat was ik blij toen er iets aan mijn internet was (verkeert aangesloten door installeur!)dat ik mijn andere decorder nog had.eerst door storing geen internet dus met de v7 geen tv of niets pffff was paniek omdat ik bedlegerig ben en zo een geluid in huis heb of je serie wil bekijken. niets maar ook niets werkte hier.op de oude decorder konden wij tv kijken wat een opluchting want de technieker moest langstkomen en die mensen kunnen niet meteen dus de dag nadien s’avonds.het is al heel eenzaam leven omdat je nit meer kan en dan gen geluid en beeld hebben vresselijk vond ik het dat is voor mij een grote minpunt.ik slaap makkelijker met tv op dan ben ik eerlijk gezegd rustiger en denk je en duup je zo niet
dus ik ben wel voor de nieuwe decorder omdat he sneller is etc maar ben je intrnet kwijt heb je weer niets .
Paar dagen geleden deze mail gehad:
Op 27/03 zal er automatisch een nieuwe software update (App-versie 1.40.5) gebeuren met de volgende verbeteringen:
- Snellere opstarttijd
- Foutmelding ‘A001 No internet connectivity’ komt niet meer tevoorschijn
Update is echter niet gebeurd - ook niet na heropstarten toestel en handmatige check.
Appversie staat nog steeds op 1.40.4
Hallokes,
Ben nu ongeveer een maandje tester van de nieuwe decoder.
Het is misschien nogal gewenning maar heb toch enkele opmerkingen te melden.
grts,
Bjorn
Hallo,
Heb blijkbaar mijn commentaar op het forum gezet.
mijn excuses.
Bjorn
Wij hebben sinds een maand de decoder v7, en zijn totaal niet tevreden. We zijn al aan veel dingen gewend geraakt, maar bvb het teruggaan naar beeld als je ik het menu zit is erg moeilijk. Ook hebben wij de studio 100 pass en zijn er geen gewone afleveringen van bvb Samson te bekijken, enkel de films... Hij neemt ook niet altijd op wanneer gevraagd, en terugspoelen terwijl je live kijkt is niet mogelijk (is ons al 1 keer per toeval gelukt). Wouden tv replay + activeren, en kregen dan de melding dat dit niet mogelijk was, terwijl het normaal zelfs gratis is? Ben al lang klant bij Proximus, maar helaas merk ik dat de service en kwaliteit precies achteruit gaat ipv vooruit.
Probleempje: heb dagelijks minstens een keer het probleem dat een programma stopt met afspelen. Krijg dan melding: dit programma kan helaas nu niet worden afgespeeld foutcode p011.
Mogelijks werkt een andere zender wel, mogelijks ook niet. Bij herstart decoder kan het zijn dat het probleem is verholpen maar is niet zeker.
Wanneer krijgen we een nieuwe update van deze verschrikkelijke versie die we nu voor de kiezen hebben ?
De laatste versie is echt de slechtste die we al gehad hebben…
Ik heb mijn beide modems draaien. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb dit tijdelijk opgelost door mijn v7 op hdmi2 te zetten en mijn v5 op hdmi 1 te zetten en ik kan dus switchen tussen beide toestellen. Zo kan ik mijn films nog zien op de V5. Zie wel dat je e laatste update heb binnengehaald. Dan werkt alles wat vlotter. Ik hoop dat dit een antwoord is op je vraag. En ik heb ook niet gebeld. We vervangen eigenlijk nog niets. We testen. We moeten pas de keuze maken wanneer we bericht van Proximus krijgen welke toestel we houden. Dan maken we de keuze en doen afstand van 1 van de 2 toestellen.
Had ik dit maar vooraf geweten . Ik heb wel dat nummer gebeld in de veronderstelling dat dit diende om de v7 in te schakelen. Niet om mijn oude decoder uit te schakelen.
Wanneer ik mijn v6 nu opnieuw aansluit, krijg ik de melding om mijn lijnnummer in te geven. Als ik dit zou doen, krijg ik mijn v6 dan terug aan de praat? Verstoort dit de werking/synchronisatie met de v7?
Weet iemand dit?
Begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet terug naar de haperende v6 maar zou wel nog graag enkele oude opnames willen bekijken. En beide decoders samen runnen, maakt het testen/vergelijken makkelijker vind ik.
many thanks!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.