V7 test


Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag iedereen!
Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.

Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.

Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉


@pcrispey 17627
@p
@Guy V

This topic has been closed for comments

184 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Beste testers, 

 

Graag willen wij jullie bedanken voor al jullie hulp ivm de lancering van onze V7. Het was een  hobbelig parcour en jullie hulp en feedback werd enorm geapprecieerd, ondanks het feit dat het voor ons niet altijd binnen onze mogelijkheden lag om jullie altijd te kunnen antwoorden. 
Zoals beloofd zullen we de test publiek openzetten in ons archief. We schakelen de mogelijkheid ook uit om nog verder op dit topic te kunnen reageren. 

Reputatie 2
Badge

@Bennyyennhi Bij mij is de Replay+ nog steeds gratis op de laatste factuur (begin september)


Ja heb het net nagezien en het staat erop en afgetrokken idd zoals ervoor .

Dank u voor de info

@Bennyyennhi Bij mij is de Replay+ nog steeds gratis op de laatste factuur (begin september)

Reputatie 2
Badge

Dus even factuur afwachten dan of ze het aanrekenen dan ? De Replay+ bedoel ik

Reputatie 7
Badge +4

@Bennyyennhi  @Sunspotter @jean231170 Wat betreft de Replay+, die zou nog actief moeten zijn en nog niet betalend. Ik heb dit doorgegeven voor onderzoek. De V7 wordt ondertussen ook aan andere klanten gegeven, maar jullie voorwaarden blijven nog wel gelden. 

@Asfdsesc Ik heb je lijn nagekeken en zie daar geen fouten. P130 wijst wel op een time out in de streaming. Dit zou normaalgezien opgelost moeten zijn met een herstart van de decoder (stroom onderbreken). Eventueel ook eens alle toestellen (B-box en decoder en eventuele draadloze toestellen herstarten) Als dit niet helpt en je hebt die problemen vaak, zal je decoder omgeruild moeten worden. 

Dit is echt geen doen meer, TV kijken gaat amper.

Sync met geluid loopt mis, foutmeldingen P130, haperingen in beeld en het ergste aan de zaak is: geen respons op duidelijk geformuleerde opmerkingen. Als dat de manier van werken is mag je mij schrappen uit deze en volgende testprojecten. Dit is not done....

Ik heb de replay + reeds moeten betalen trouwens. Ik heb mijn abonnement laten herzien en vanaf vorige maand werd deze optie betalend ook voor testers. Die commercial zei ook dat testers niet meer nodig zijn. De verhuring is volop aan de gang met de V7.

De Replay plus is terug betalend geworden. Heeft Proximus mij verteld. Blijkbaar nemen ze ons niet meer serieus. We krijgen geen enkele reactie meer. Ik heb zin om de v7 terug te sturen en met de v5 verder te gaan. Volgens Proximus gaan ze de V7 al in levering zetten!!! Dat heeft een Proximus commercial mij verteld.

Reputatie 2
Badge

Het probleem is dat er helemaal geen communicatie meer is met de testers... 

en als we iets melden er geen feedback meer komt 


Idd Guy .. dat ondervind ik ook al een lange tijd nu onze Replay is ineens gestopt krijg daar ook geen antwoord op buiten 1 persoon die vriendelijk was toch iets te laten weten dat hij momenteel op verlof is dus wachten op wat meer info in hoeverre het nu staat met het testen vermits ze aan het volk word verhuurd voor Disney+

 

Het probleem is dat er helemaal geen communicatie meer is met de testers... 

en als we iets melden er geen feedback meer komt 

Reputatie 2
Badge

Veel problemen te melden sinds de laatste update nog trager reacties op de kanalen als je zapt Replay + ineens weg. Had een gratis familie willen proberen en zetten het gratis versie af na 2 dagen en zap het is weg terwijl het een maand gratis is . Nog net nu een melding p134 en dan kun je niks doen behalve reset . Conclusie slechte update mensen . Ik klaag niet ik test en stel vast dit zijn nu eenmaal dingen die erbij horen als je test ondertussen al 1 jaar . Dus een nieuwe update is welkom nu deze in een slechte .

 

 

Mvg

Benny

Ik heb zeer regelmatig een storing in het beeld (gefragmenteerd beeld) en hapering, ook hapering in geluid. Soms kort nadien P134 als foutmelding. Connectie is het probleem niet netflix streamen gaat wel zonder problemen.


Idem hier.

Wat is hier in godsnaam aan de hand? De laatste maanden is het 1 stap vooruit 2 achteruit.

Na bijna een jaar testen en toch enige initiële verbeteringen, is er nu nog amper interactie met de testers, gaat de beeldkwaliteit/stabiliteit/functionaliteit er opnieuw op achteruit ipv vooruit.

What’s the point? Hier is toch niemand bij gebaat.

Kan iemand van Proximus hier voor de testers tenminste even toelichten wat men van plan is?

 

Ik heb zeer regelmatig een storing in het beeld (gefragmenteerd beeld) en hapering, ook hapering in geluid. Soms kort nadien P134 als foutmelding. Connectie is het probleem niet netflix streamen gaat wel zonder problemen.

Vergeet het. Ze reageren hier niet meer.

Ik ben al aan het kijken om op Orange over te stappen :)

Ze zijn goedkoper en van wat ik hoor hebben ze ook goede klantenservice.

Ik heb zeer regelmatig een storing in het beeld (gefragmenteerd beeld) en hapering, ook hapering in geluid. Soms kort nadien P134 als foutmelding. Connectie is het probleem niet netflix streamen gaat wel zonder problemen.

Dit forum lijkt dood, maar ik probeer het toch…

Elke avond rond 22u springt de decoder vanzelf aan.

De LED lampjes lichten op (wit) en die staat gewoon te draaien. Ook al ben ik bvb aan het netflixen. (netflix via app op TV, niet via decoder)

Dit gebeurd elke avond. Heb dit voor het eerst een maand geleden gemerkt.

 

Er wordt niets opgenomen. Dus daar kan het niet aan liggen.

Nog iemand met dit fenomeen?

 

Soms vergeet ik dit en is de decoder de dag erna gewoon nog aan.

Reputatie 2
Badge +1

Na het “verder kijken” niet meer  beschikbaar is blijft nu ook nog steeds na de update het niet mogelijk om de decorder in eco modus te zetten(power toets lang indrukken).

Als je dit doet dat reboot decoder terug…

 

Hallo Proximus ???

Reputatie 2
Badge +1

Nieuwe update! 
 

kunnen jullie de change notes doorgeven ? 
 

Op het eerste zicht zit er nog steeds geen verder kijken meer bij... 

 

Dit was in de voorgaande firmwares echt wel een zeer goede feature, een must have eigenlijk! 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb het gevoel dat ze deze beta test wat aan het verwaarlozen zijn ? 

Sinds de laatste update merk ik vaak - maar niet altijd- dat het beeld niet meer 100% vloeiend is maar eerder nerveus en licht haperend. Zonder echt zichtbare storingen op het scherm heb je toch het gevoel dat er iets niet klopt.

Als ik de decoder uitschakel via de knop achteraan en terug opstart is het beeld opnieuw vloeiend. Maar als je de decoder gewoon op standby zet en dan terug aanzet blijft het beeld nerveus.

 

Iemand anders dit ook opgemerkt?

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ???

Reputatie 2
Badge +1

Wanneer krijgen we een nieuwe update van deze verschrikkelijke versie die we nu voor de kiezen hebben ?

De laatste versie is echt de slechtste die we al gehad hebben…

 

  • Heel onstabiel
  • Eco modus niet meer bruikbaar
  • Verder kijken niet meer mogelijk
  • spontane reboots
  • etc….

 

Ik heb grote problemen met het bekijken van Netflix.

Voor een of andere reden wil niets meer laden… zelfde probleem met de Youtube app trouwens.

Hoe komt dit en hoe kan het worden opgelost?

ik kreeg gisteren voor de eerste keer de foutmelding p130 ‘prog kan niet afgespeeld worden’ bij het bekijken van een opname. Daarna ook op ‘live’ een zwart scherm en laadbalkje gedurende enkele tijd maar dit ging uiteindelijk spontaan weer weg zonder te moeten heropstarten.

Het v7 geluid is bij iedereen slecht vermoed ik. v6 was super op dat gebied. Al heb ik precies de indruk dat het geluid na de laatste update toch al wat sterker doorkomt.

ok. maar Proximus heeft bij mijn weten altijd reclame gemaakt voor TV via wifiverbinding tussen modem en decoder. Ik zou die investering liefst niet kwijt zijn. Kabel teekken is helaas geen optie

Reputatie 7
Badge +4

@chaes  P134 wijst op een zwak signaal tussen de modem en de decoder waardoor het beeld niet snel genoeg doorkomt. De decoder is dan als het ware nog aan het bufferen. Dit is in onderzoek. 

Als het kan is het best om je decoder via kabel aan te sluiten. Dan zal je hier minder last van hebben. 

 

Wat betreft de andere feedback, die zal hier opgepikt worden door de verantwoordelijken zodat ze ermee aan de slag kunnen.