V7 test

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

184 reacties

Alle opnames die ik langer heb bewaard dan 60 dagen. Hiervan zie ik geen enkele staan.

Reputatie 7
Badge +4

@lobkev long term opnames zijn momenteel nog niet mogelijk op de V7

Reputatie 1

Beste, vandaag de v7 decoder ontvangen en net een 30 minutjes aangesloten, nu moet ik nog Tv Replay+ activeren die gratis zou zijn tijdens de test periode. Nu heb ik een klein vraagje, na de test periode word die automatisch terug gedeactiveerd of moet ik dit zelf doen? En indien deze wel aangerekend word tijdens de tes periode moet ik dit hier melden? Dank bij voorbaat Serge.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb het gevoel dat ze deze beta test wat aan het verwaarlozen zijn ? 

Ik heb grote problemen met het bekijken van Netflix.

Voor een of andere reden wil niets meer laden… zelfde probleem met de Youtube app trouwens.

Hoe komt dit en hoe kan het worden opgelost?

Reputatie 7
Badge +4
Dag Evelien, dit stond in het andere topic, maar ik heb het naar hier verplaatst.😉

Zijn er van onze testers vragen of opmerkingen over de V7?
Zijn er zaken die het heel goed doen of zaken die een aanpassing nodig hebben?

Geef ons gerust feedback!
Dag Evelien, dit stond in het andere topic, maar ik heb het naar hier verplaatst.😉

Zijn er van onze testers vragen of opmerkingen over de V7?
Zijn er zaken die het heel goed doen of zaken die een aanpassing nodig hebben?

Geef ons gerust feedback!

Hey,
Wat ik vaak voorheb is dat de posten niet laden. Of als ik iets aan het zien ben plots geen beeld meer heb, dan komt er steeds een cirkeltje op van te laden. Soms gaat het weg door van post te veranderen maar meestal moet ik de box helemaal afsluiten en opnieuw starten en dit komt regelmatig voor. Of als ik de tv aanzet dit cirkeltje er direct opkomt en dan niets kan zien op tv.
Aan wat kan dit liggen ?

Decoder valt soms uit en start vanzelf terug op is dat normaal 

Reputatie 1
We wachten vol ongeduld op de levering
Hij is onderweg naar mij
Reputatie 7
Badge +4
Evelien,

Hoelang blijft deze hier dan op staan? (ongeveer)
Is er dan op dit moment veel trafiek op internet? (wordt er op dit moment iets gedownload of gegamed)?

Beste geregeld valt de decoder uit op zwart scherm  maar start vanzelf terug op krijg wel melding resolutie externe apparatuur niet ondersteund . wat is de oorzaak hiervan? Wat ik ook wil zeggen liever een iets langere HDMI kabel minstens 1,5 meter

Bij het opstarten van de testdecoder V7 krijg ik de foutmelding PO16. Heb de decoder reeds volledig heropgestart zonder succes. Ook de modem is heropgestart. Nu zonder TV.

Via Pickx op de Ipad kan ik wel tv kijken.

Hoe kan dit opgelost worden?

Evelien,

Hoelang blijft deze hier dan op staan? (ongeveer)
Is er dan op dit moment veel trafiek op internet? (wordt er op dit moment iets gedownload of gegamed)?

Als het tijdens een programma is blijft het er op staan of ik moet van post veranderen en dan gaat het weg. Als het van in het begin erop verschijnt dan kan ik niets doen en moet ik de reset knop gebruiken. Nee op die momenten wordt er alleen tv gekeken. Geen internet gebruik en er wordt hier niet gegamed.
Reputatie 1
Geïnstalleerd 👍
Reputatie 7
Badge +4
Zijn er nog die dit probleem ondervinden?
Ook geïnstalleerd.
Ging zeer vlot allemaal.
Beeld kwaliteit is zeer sterk verbeterd.
Android TV werkt prima. Nu war verder ontdekken.
Reputatie 1
Snelheid en beeldkwaliteit zijn inderdaad verbeterd .
enkel de tvgids vind ik niet overzichtelijk
ook de menu’s met instellingen hebben hele diepe menu’s je moet soms
ver doorklikken
om iets te wijzigen wat voor werkload aan vragen voor de helpdesk gaat zorgen.
de Bluetooth functie werkt niet perfect als je bijvoorbeeld ondertiteling wil aanzetten moet je echt richten op de decoder en dichtbij zitten
Heb je de nieuwe firmware vd afstandsbediening geinstalleerd? Geen probleem mee mijn zit zelfs achter de kast niet zichtbaar dus. De guide is even wennen de zender zou bovenaan moeten blijven staan of zichtbaar. Het aantal bruikbare apps moet ook wel omhoog in aantal.
Maar het toestel werkt bij mij stabiel. De behuizing wordt wel warm.
Reputatie 1
Nieuws firmware ?
Ja hoofdmenu gaan rechtsboven staat een belletje als daar een oranje bolletje staat is er een update beschikbaar
Reputatie 2
Badge

Heb vandaag na veel problemen dankzij bpost hel ontvangen en geïnstalleerd zonder problemen alvast . Wat me alvast opvalt bij het tv kanaal 310 bij mij kun je momenteel niet de gesproken taal van de film veranderen . Wat wel ging met de oude

Reputatie 1
Ik heb alles gedaan wat ik kon
maar daar staat niks te wachten dus ik vermoed dat dit al gedaan is
Reputatie 1
Ok
ik denk weet je laat ik de afstandsbediening eens ontkoppelen en opnieuw koppelen 😏
dat eerste lukte
dat laatste dus niet meer 😬🙄
Das minder