Skip to main content

V7 test


Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

184 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 9 oktober 2019
Dag Evelien, dit stond in het andere topic, maar ik heb het naar hier verplaatst.😉

Zijn er van onze testers vragen of opmerkingen over de V7?
Zijn er zaken die het heel goed doen of zaken die een aanpassing nodig hebben?

Geef ons gerust feedback!

  • Rising star
  • 12 reacties
  • 9 oktober 2019
Charlotte.D schreef:
Dag Evelien, dit stond in het andere topic, maar ik heb het naar hier verplaatst.😉


Zijn er van onze testers vragen of opmerkingen over de V7?
Zijn er zaken die het heel goed doen of zaken die een aanpassing nodig hebben?

Geef ons gerust feedback!

Hey,
Wat ik vaak voorheb is dat de posten niet laden. Of als ik iets aan het zien ben plots geen beeld meer heb, dan komt er steeds een cirkeltje op van te laden. Soms gaat het weg door van post te veranderen maar meestal moet ik de box helemaal afsluiten en opnieuw starten en dit komt regelmatig voor. Of als ik de tv aanzet dit cirkeltje er direct opkomt en dan niets kan zien op tv.
Aan wat kan dit liggen ?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 10 oktober 2019
Evelien,

Hoelang blijft deze hier dan op staan? (ongeveer)
Is er dan op dit moment veel trafiek op internet? (wordt er op dit moment iets gedownload of gegamed)?

  • Rising star
  • 12 reacties
  • 10 oktober 2019
Charlotte.D schreef:
Evelien,

Hoelang blijft deze hier dan op staan? (ongeveer)
Is er dan op dit moment veel trafiek op internet? (wordt er op dit moment iets gedownload of gegamed)?

Als het tijdens een programma is blijft het er op staan of ik moet van post veranderen en dan gaat het weg. Als het van in het begin erop verschijnt dan kan ik niets doen en moet ik de reset knop gebruiken. Nee op die momenten wordt er alleen tv gekeken. Geen internet gebruik en er wordt hier niet gegamed.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 10 oktober 2019
Zijn er nog die dit probleem ondervinden?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 29 oktober 2019

De V7 ondervindt momenteel problemen. Onze IT teams doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2019

Beste, 

krijg weer alleen apps. Alles geprobeerd b box uitgetrokken decoder terug opgestart en gereset. 

Niets helpt

grts kate 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 1 november 2019

Heb regelmatig problemen dat ik alleen nog apps kan gebruiken. B-box al terug opgestart ook de decoder. Zelfs al gereset. Ook een terugkerend probleem met opgenomen programma’s dat dit ineens stopt en een  foutmelding krijg. Moet de decoder dan terug opstarten soms gaat het goed, maar ook regelmatig moet ik het programma wissen omdat er elke keer terug een foutmelding komt. 


  • Rising star
  • 16 reacties
  • 12 november 2019

Ik ben er benieuwd naar.

Hopelijk wordt het heel snel geleverd! :grinning:


jean231170
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 13 november 2019

Ik ben al een tester van het begin het apparaat uitkwam. Ik heb gisteren met Maxim gepraat en hem verteld dat mijn bonus films niet te zien zijn alsook de overige betaalde films van mijn clubpunten. Ook neemt hij de bewaarde films niet over van de andere decoder. Ik moest dit met Charlotte bespreken. Kan daar iets aan gedaan worden. Ik moet geregeld om die reden switchen naar de andere decoder daarvoor. Ik vind de decoder met de nieuwe software wel goed en acuraat reageren. Groetjes, Jean


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 november 2019

Goedemorgen,

Net geinstalleerd. Als je geen vaste lijn hebt is het toch even zoeken welk telefoonnummer er dient ingevoerd te worden. Kan dit duidelijker aangegeven worden.

Verder zijn al mijn lang bewaarde films, series niet overgenomen. Kan dit opgelost worden?


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 15 november 2019

@lobkev  welke opnames mis je dan  juist op de V7? Heb je er geen enkele staan? 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 november 2019

Alle opnames die ik langer heb bewaard dan 60 dagen. Hiervan zie ik geen enkele staan.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 15 november 2019

@lobkev long term opnames zijn momenteel nog niet mogelijk op de V7


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 november 2019

Beste, vandaag de v7 decoder ontvangen en net een 30 minutjes aangesloten, nu moet ik nog Tv Replay+ activeren die gratis zou zijn tijdens de test periode. Nu heb ik een klein vraagje, na de test periode word die automatisch terug gedeactiveerd of moet ik dit zelf doen? En indien deze wel aangerekend word tijdens de tes periode moet ik dit hier melden? Dank bij voorbaat Serge.


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 november 2019

Decoder valt soms uit en start vanzelf terug op is dat normaal 


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 16 november 2019

Beste geregeld valt de decoder uit op zwart scherm  maar start vanzelf terug op krijg wel melding resolutie externe apparatuur niet ondersteund . wat is de oorzaak hiervan? Wat ik ook wil zeggen liever een iets langere HDMI kabel minstens 1,5 meter


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 november 2019

Bij het opstarten van de testdecoder V7 krijg ik de foutmelding PO16. Heb de decoder reeds volledig heropgestart zonder succes. Ook de modem is heropgestart. Nu zonder TV.

 

Via Pickx op de Ipad kan ik wel tv kijken.

 

Hoe kan dit opgelost worden?


Bennyyennhi
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 19 november 2019

Heb vandaag na veel problemen dankzij bpost hel ontvangen en geïnstalleerd zonder problemen alvast . Wat me alvast opvalt bij het tv kanaal 310 bij mij kun je momenteel niet de gesproken taal van de film veranderen . Wat wel ging met de oude


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 november 2019

Probleempje: heb dagelijks minstens een keer het probleem dat een programma stopt met afspelen. Krijg dan melding: dit programma kan helaas nu niet worden afgespeeld foutcode p011.

Mogelijks werkt een andere zender wel, mogelijks ook niet. Bij herstart decoder kan het zijn dat het probleem is verholpen maar is niet zeker. 


  • Practitioner
  • 39 reacties
  • 28 november 2019
jean231170 schreef:

Ik heb mijn beide modems draaien. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb dit tijdelijk opgelost door mijn v7 op hdmi2 te zetten en mijn v5 op hdmi 1 te zetten en ik kan dus switchen tussen beide toestellen. Zo kan ik mijn films nog zien op de V5. Zie wel dat je e laatste update heb binnengehaald. Dan werkt alles wat vlotter. Ik hoop dat dit een antwoord is op je vraag. En ik heb ook niet gebeld. We vervangen eigenlijk nog niets. We testen. We moeten pas de keuze maken wanneer we bericht van Proximus krijgen welke toestel we houden. Dan maken we de keuze en doen afstand van 1 van de 2 toestellen.


Had ik dit maar vooraf geweten :rolling_eyes: . Ik heb wel dat nummer gebeld in de veronderstelling dat dit diende om de v7 in te schakelen. Niet om mijn oude decoder uit te schakelen.

Wanneer ik mijn v6 nu opnieuw aansluit, krijg ik de melding om mijn lijnnummer in te geven. Als ik dit zou doen, krijg ik mijn v6 dan terug aan de praat? Verstoort dit de werking/synchronisatie met de v7?

Weet iemand dit?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet terug naar de haperende v6 maar zou wel nog graag enkele oude opnames willen bekijken. En beide decoders samen runnen, maakt het testen/vergelijken makkelijker vind ik.

many thanks!


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 28 november 2019

@BartO  Kan je ons enkele specifieke voorbeelden bezorgen wanneer je deze melding krijgt, dus specifieke datum en tijdstip ?


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 28 november 2019
jvcb schreef:


Had ik dit maar vooraf geweten :rolling_eyes: . Ik heb wel dat nummer gebeld in de veronderstelling dat dit diende om de v7 in te schakelen. Niet om mijn oude decoder uit te schakelen.

Wanneer ik mijn v6 nu opnieuw aansluit, krijg ik de melding om mijn lijnnummer in te geven. Als ik dit zou doen, krijg ik mijn v6 dan terug aan de praat? Verstoort dit de werking/synchronisatie met de v7?

Weet iemand dit?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet terug naar de haperende v6 maar zou wel nog graag enkele oude opnames willen bekijken. En beide decoders samen runnen, maakt het testen/vergelijken makkelijker vind ik.

many thanks!

 

 

Je kan de V6 inderdaad terug aansluiten en het lijnnummer ingeven , dit zal geen invloed hebben op de werking van de V7

 


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 28 november 2019

Het dagelijks opstarten van de decoder blijft lang duren.

Het duurt weel te lang alvorens we TV kunnen kijken. Ik zou liever hebben dat de decoder zich niet telkens uitschakelt kort nadat de TV werd uitgeschakeld.


  • Practitioner
  • 39 reacties
  • 28 november 2019
SamuelD schreef:
jvcb schreef:


Had ik dit maar vooraf geweten :rolling_eyes: . Ik heb wel dat nummer gebeld in de veronderstelling dat dit diende om de v7 in te schakelen. Niet om mijn oude decoder uit te schakelen.

Wanneer ik mijn v6 nu opnieuw aansluit, krijg ik de melding om mijn lijnnummer in te geven. Als ik dit zou doen, krijg ik mijn v6 dan terug aan de praat? Verstoort dit de werking/synchronisatie met de v7?

Weet iemand dit?

Begrijp me niet verkeerd, ik wil zeker niet terug naar de haperende v6 maar zou wel nog graag enkele oude opnames willen bekijken. En beide decoders samen runnen, maakt het testen/vergelijken makkelijker vind ik.

many thanks!

 

 

Je kan de V6 inderdaad terug aansluiten en het lijnnummer ingeven , dit zal geen invloed hebben op de werking van de V7

 

 

Cool! Bedankt Samuel. Ga het strax eens testen.

uit nieuwsgierigheid: waar dient die oproep naar dat nummer dan wel voor?