Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.
Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.
Laat jullie gaan zou ik zeggen
@p
Hoe komt het dat decorder v7 nog geregeld uitvalt tijdens het kijken
Hallokes,
Ben nu ongeveer een maandje tester van de nieuwe decoder.
Het is misschien nogal gewenning maar heb toch enkele opmerkingen te melden.
grts,
Bjorn
Hoi,
-Zelf vinden we ook dat de vroegere tv-gids, overzicht, veel beter gestructureerd was en een goed en duidelijk overzicht aanbiedt. Bij de huidige voorstelling van de programma’s heb je geen totaalbeeld en kan je zender per zender gaan scrollen. persoonlijk, vooral mijn echtgenote heeft er last van, is het zeer kleine lettertype dat gebruikt wordt met informatie over een programma of film.
-De interactie vindt ik wel oké. Wel heb je bij een zenderwissel steeds enkele seconden een stilstaand beeld en doorlopende tekst (gesprek/geluid)
-pauzeren en doorspoelen werkt enkel bij opgenomen programma’s. Ik kan helaas een film, aflevering, het nieuws niet op pauze zetten en achteraf doorspoelen of verder bekijken.
lastig als we bob de kleinkinderen (6 maanden) in huis hebben en deze beginnen wenen…
Groeten
Leo
ik heb op het moment geen last meer. maar is er geen internet werkt de v7 niet de andere wel.
Nog steeds valt decorder geregeld uit en start van zelf terug op niet leuk.
wat was ik blij toen er iets aan mijn internet was (verkeert aangesloten door installeur!)dat ik mijn andere decorder nog had.eerst door storing geen internet dus met de v7 geen tv of niets pffff was paniek omdat ik bedlegerig ben en zo een geluid in huis heb of je serie wil bekijken. niets maar ook niets werkte hier.op de oude decorder konden wij tv kijken wat een opluchting want de technieker moest langstkomen en die mensen kunnen niet meteen dus de dag nadien s’avonds.het is al heel eenzaam leven omdat je nit meer kan en dan gen geluid en beeld hebben vresselijk vond ik het dat is voor mij een grote minpunt.ik slaap makkelijker met tv op dan ben ik eerlijk gezegd rustiger en denk je en duup je zo niet
dus ik ben wel voor de nieuwe decorder omdat he sneller is etc maar ben je intrnet kwijt heb je weer niets .
De decoders hebben altijd via “het internet” gewerkt. Heb je nu nog altijd problemen hierbij?
Wij hebben sinds een maand de decoder v7, en zijn totaal niet tevreden. We zijn al aan veel dingen gewend geraakt, maar bvb het teruggaan naar beeld als je ik het menu zit is erg moeilijk. Ook hebben wij de studio 100 pass en zijn er geen gewone afleveringen van bvb Samson te bekijken, enkel de films... Hij neemt ook niet altijd op wanneer gevraagd, en terugspoelen terwijl je live kijkt is niet mogelijk (is ons al 1 keer per toeval gelukt). Wouden tv replay + activeren, en kregen dan de melding dat dit niet mogelijk was, terwijl het normaal zelfs gratis is? Ben al lang klant bij Proximus, maar helaas merk ik dat de service en kwaliteit precies achteruit gaat ipv vooruit.
Had je deze problemen dan ook met je vorige decoder? De V7 staat nog in zijn kinderschoenenen en fouten kunnen voorkomen. Daarvoor dient ook dit pilootproject
Wij hebben sinds een maand de decoder v7, en zijn totaal niet tevreden. We zijn al aan veel dingen gewend geraakt, maar bvb het teruggaan naar beeld als je ik het menu zit is erg moeilijk. Ook hebben wij de studio 100 pass en zijn er geen gewone afleveringen van bvb Samson te bekijken, enkel de films... Hij neemt ook niet altijd op wanneer gevraagd, en terugspoelen terwijl je live kijkt is niet mogelijk (is ons al 1 keer per toeval gelukt). Wouden tv replay + activeren, en kregen dan de melding dat dit niet mogelijk was, terwijl het normaal zelfs gratis is? Ben al lang klant bij Proximus, maar helaas merk ik dat de service en kwaliteit precies achteruit gaat ipv vooruit.
Hallo,
Heb blijkbaar mijn commentaar op het forum gezet.
mijn excuses.
Bjorn
Hallokes,
Ben nu ongeveer een maandje tester van de nieuwe decoder.
Het is misschien nogal gewenning maar heb toch enkele opmerkingen te melden.
grts,
Bjorn
wat was ik blij toen er iets aan mijn internet was (verkeert aangesloten door installeur!)dat ik mijn andere decorder nog had.eerst door storing geen internet dus met de v7 geen tv of niets pffff was paniek omdat ik bedlegerig ben en zo een geluid in huis heb of je serie wil bekijken. niets maar ook niets werkte hier.op de oude decorder konden wij tv kijken wat een opluchting want de technieker moest langstkomen en die mensen kunnen niet meteen dus de dag nadien s’avonds.het is al heel eenzaam leven omdat je nit meer kan en dan gen geluid en beeld hebben vresselijk vond ik het dat is voor mij een grote minpunt.ik slaap makkelijker met tv op dan ben ik eerlijk gezegd rustiger en denk je en duup je zo niet
dus ik ben wel voor de nieuwe decorder omdat he sneller is etc maar ben je intrnet kwijt heb je weer niets .
Te wijten aan de decoder of een algemene storing ?
algemeene storing heb ik ook gehad en via de v6 kon ik tv kijken maar de 7 werkt op internet!!!!! dus gene tv of niets vind ik een groot minpunt
Nu reeds 2 weken tester van V7
je kan doorspoelen en terugspoelen alleen lastig dat je de knop 2keer moet indrukken en wil je lang doorspoelen moet je de knop inhouden.
hier ook en dat is wel een nadeel ik heb zondr wifi gezeten en dan kan je geen tv kijken of niets vind ik wel een nadeel. het gebruik van tvkastje is ook wennen en niet zo overzichtelijk. ook heb ik films en daarvoor moet ik de oude decorder gebruiken anders kan het in rekening gebracht worden.
gewoon rechtstreeks aan de modem hangen, hielp niet…
thx voor de hulp !
Ik wou de v7 decoder graag testen voor 2 redenen: de wisselvallige lip-sync en de povere beeldverwerking (regelmatig blokjes te zien) van de v6. Na een tweetal weken testen herken ik veel van de opmerkingen over de v7 die hierboven al zijn gegeven. Zal me beperken tot nieuwe zaken.
Wat ik beter vind aan de v7:
Waar is nog werk aan:
@ moderators/technici:
Mijn conclusie: ondanks de kinderziektes zou ik nu toch al voor de v7 kiezen omwille van zijn betere beeldverwerking, betere lip sync, en vooral: ik heb de afgelopen jaren nooit de indruk gehad dat de v6 verder doorontwikkeld werd. Ik vermoed dat dit ook niet meer zal gebeuren maar hoop dat dit bij de v7 wel het geval zal zijn.
All the best!
Nu reeds 2 weken tester van V7
alles nog eens herstart in die volgorde en nog dezelfde foutmelding...
Kan je om te beginnen toch eens eerst alles herstarten in deze volgorde om fouten daar alvast uit te sluiten ? Dan zijn we zeker dat de communicatie tussen je modem en decoder toch al in orde zijn.
Er is netwerkconnectie want ik kan wel Netflix en Youtube opstarten via de Offline Modus...
Neen, helaas niet...
Martin, Zonet mijn oude V6 aangesloten en die doet het wel…
( ik ben tester van de V7 )
Te wijten aan de decoder of een algemene storing ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.