Skip to main content
Goeiemiddag iedereen!

Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.



Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.



Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉





@pcrispey 17627

@p

@Guy V
Momenteel is er een algemeen probleem op de V7 (begonnen om 6 uur)en kan je niet TV kijken. We proberen dit spoedig te herstellen. alvast onze excuses voor het ongemak.
Het probleem is ondertussen opgelost. Je zal wel een reboot van de decoder moeten uitvoeren.
Hebben jullie ondertussen nog andere zaken op te merken over de nieuwe decoder of werkt het goed ?
@Jgmg Welkom als nieuwe tester voor de V7!

Dit is een stuk van het forum die strikt geheim is tot het testproject voorbij is.



Als je vragen of opmerkingen hebt, shoot 😉
Ik had al een replaytv+, maar deze is niet actief. Graag heractivatie. Is wel nog actief in my proximus.



verder eerste vaststellingen:

in de tv gids kan je met de fast forward toetsen niet verspringen naar de volgende dag

beeld is soms blokkerig en vreemde wittinten die zich lijken aan te passen
Heb deze nieuwe decoder aangeslote, alvast bedankt dat ik hem mag testen.



Instaleren is kinder spel , alles wijst zijn eigen uit

afstandbediening koppelen ging prima.



Geluid is prima

Menu structuur is prima



Maar , en dat is heel slecht punt , beeld kwaliteit is heel slecht , de witbalans is heel slecht , witte vlakken worden overbelichting, donkere delen , zijn te donker , dat je de ogen van de acteurs niet meer ziet , huid van de mensen hebben allemaal een witte schijn.



Hopelijk , wordt dit op gelost , anders ga ik mijn oude decoder terug instaleren .



Mvg Gunther
@Asfdsesc en @Gunther 1972 , jullie mogen jullie feedback hier in het privé topic doorgeven.

Zolang de piloot loopt over de V7, vragen we jullie vriendelijk niets publiek hierover te posten😉



Alvast bedankt!
Krijg veel foutmeldingen bij afspelen opnamens. Zijn er nog mensen met dit probleem. Vind ook de vergrendelde programma’s zeer vervelend dat je elke keer je paswoord moet gebruiken
Welkom @Kate66 en bedankt voor de feedback , ik heb je post naar hier verplaatst omdat dit een gesloten topic is, zie de uitleg van mijn collega @Charlotte.D hierboven in dit topic.
@joris_boonen Welkom op het forum, je mag hier gerust alle feedback en problemen die je hebt met de V7 posten.
Ik ben tester van de v7 en zou graag deelnemen aan het

forum
Installatie procedure : toestel kreeg niet meteen verbinding met internet. Daarna toestel uit en terug aangezet en daarna verliep de procedure vlekkeloos. De instructies zijn wat mij betreft duidelijk.



Eerste vaststellingen:



Niet alle opnames zijn beschikbaar. Opnames waarvan ik gekozen had ze langer te bewaren zijn niet beschikbaar.



Zappen gaat niet vlot. Het geluid is onmiddellijk te horen. Het beeld blijft steeds 4 sec bevroren.



Doorspoelen van opnames gaat soms wel, soms niet. Vreselijk vervelend.



Pauzeren van een live programma werkt niet altijd.



Herstarten van een live programma gaat niet. Ik heb nochtans het Replay+ abo geactiveerd.



Opnames zitten vaak achter kinderslot. Zelfs de zender en naam programma zijn niet zichtbaar. Dit is niet gebruiksvriendelijk.



Netflix: sommige series kunnen niet opgeladen worden. Soms is het niet mogelijk de app af te sluiten.



De decoder sluit volgens mij 's nachts af.

Want de volgende dag moet de TV en de decoder aangezet worden. Het duurt 35 sec alvorens het eerste beeld verschijnt !



De nieuwe layout bevalt mij wel. Ik vind alles sneller terug.

De vorige programma gids (in raster vorm) vond ik wel beter
@BrunoD, @evelienl , jullie mogen jullie feedback hier in het privé topic doorgeven.

Zolang de piloot loopt over de V7, vragen we jullie vriendelijk niets publiek hierover te posten😉
De nieuwe manier van doorspoelen is een hele verbetering, gaat veel vlotter.



Nog wel wat problemen met de opnames, Ze verschijnen niet allemaal in het opname menu waardoor je de programma’s in de tv gids moet gaan zoeken.



De digicorder start ook heel traag op en soms gewoon niet.

En het casten lukt ook nog niet altijd.
Wij hebben de nieuwe decoder ontvangen om te testen, tot op.heden kan ik.dit geen succes noemen. Kunnen we langs deze weg onze bedenkingen delen?
Heb van gisteren een paar problemen met mijn decoder heb hem al een paar keer af en op gezet met de knop vanachter. En nu krijg ik alleen nog maar de apps op met de thuis knop.

Grts kate
Hallo allemaal,

wij testen momenteel de v 7 maar hebben echter vaak problemen.


  • Het duurt heel lang als je de tv opzet vooraleer het geladen is en er Pickx op komt.
  • bij het verzetten van de post naar een andere zender duurd het ook redelijk lang voordat hij effectief veranderd
  • de laatste dagen hebben we al vaak dat we tijdens het zappen plots geen tv meer hebben dan komt een een draaiend cirkeltje op en werkt geen enkele post meer, echt al paar keer voor gehad wat wel frustrerend is. Het enigste dat helpt is de knop achter aan de v 7 10 sec afzetten en terug aan. Waarna hebt ook lang duurt voordat alles laden is.

Nog iemand dat deze problemen ondervind eventueel een verklaring heeft ?



Mvg
Hallo allemaal,

wij testen momenteel de v 7 maar hebben echter vaak problemen.

  • Het duurt heel lang als je de tv opzet vooraleer het geladen is en er Pickx op komt.
  • bij het verzetten van de post naar een andere zender duurd het ook redelijk lang voordat hij effectief veranderd
  • de laatste dagen hebben we al vaak dat we tijdens het zappen plots geen tv meer hebben dan komt een een draaiend cirkeltje op en werkt geen enkele post meer, echt al paar keer voor gehad wat wel frustrerend is. Het enigste dat helpt is de knop achter aan de v 7 10 sec afzetten en terug aan. Waarna hebt ook lang duurt voordat alles laden is.
Nog iemand dat deze problemen ondervind eventueel een verklaring heeft ?



Mvg

klopt ik heb dit probleem ook , bij de ingebouwde cromecast zijn de ondertitels kleiner en doorzichtig dat je ze amper kan lezen , vooral bij witte achtergrond, ook blijft de tv gids laden ,



Mvg Gunther
Welkom @chaesen @Asfdsesc !
Ik heb regelmatig problemen met de decoder. Heropstarten werkt meestal wel.

De interface is traag. de rewind/fast forward staat volgens mij helemaal niet op punt, het is bijna onmogelijk om gecontroleerd vooruit of achteruit te gaan. Vorige week werkte de pauzeknop al heemaal niet.



De toegang tot o.a spotify is best wel ok maar tot nu toe niet echt overtuigd dat v7 beter is dan voorganger
Ik had vroeger een Replay + abonnement en heb dat ge heractiveerd, maar dat is niet in werking.

De box geeft regelmatig aan dat er een netwerkprobleem is, maar dat lijkt niet het geval.

Pauze zetten is 2x drukken? Is niet erg logisch?
@evelienl je mag je verdere feedback gerust in ons Test topic noteren.
Sinds deze morgen is er een probleem met het laden van de Pickx app. Android start, ook alle apps worden geladen net zoals de Pickx app, maar de menustructuur is niet zichtbaar en er kan dus geen TV gekeken worden. Herstart verhelpt het probleem niet.
@evelienl je mag je verdere feedback gerust in ons Test topic noteren.

dat is toch dit topic ? Of heb ik het vorige bericht verkeerd geplaatst .