Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.
Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.
Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉
@p
Is je decoder via een kabel verbonden met je b-box, of via een draadloos systeem ?
Ik heb de nieuwe decoder v7 ontvangen om te testen en tracht hem nu te installeren.
De oude decoder heb ik gedeactiveerd via de telefonische helpdesk want ik heb geen telefoonnummer (lukte niet via 0800 99 696 want daar wordt steeds een 0 voor het fiber klantnummer geplaatst)
Vervolgens kan ik zonder problemen mijn Google-Account instellen. Daarna moet ik de Privacy regels aanvaarden van Proximus Pickx en dan krijg ik een scherm met 'Proximus TV Service niet beschikbaar' met de keuze 'Probeer opnieuw' of Offline modus.
Decoder is rechtstreeks aangesloten op modem en krijgt ook een ip-adres in de range van de modem
Ik heb al een paar keer gebeld naar 0800 22 800 maar daar is het duidelijk dat de eerste lijn geen ervaring heeft met deze decoder. Is het mogelijk om in contact te komen met een expert?
De nieuwe decoder lijkt een grote stap in de goede richting, alleen jammer dat dit nu niet lukt...
Hallo,
Sinds een paar dagen blijft het beeld lang stilstaan bij het wisselen van zender. Het duurt echt lang voor de zender geladen is.
Ik krijg ook bij het opstarten de melding geen internet. nadien wel in orde.
Regelmatig blijft er rechts onder op het scherm een cirkeltje staan met 15 sec in. Heropstarten helpt niet. Als ik netflix kijk is het niet zichtbaar maar bij gewone zenders blijft het staan. ligt niet aan de tv.
laatste dagen zeer slechte en trage internetverding. wifi/tv
Dit is echt geen doen meer, TV kijken gaat amper.
Sync met geluid loopt mis, foutmeldingen P130, haperingen in beeld en het ergste aan de zaak is: geen respons op duidelijk geformuleerde opmerkingen. Als dat de manier van werken is mag je mij schrappen uit deze en volgende testprojecten. Dit is not done....
We hebben je aansluiting nagekeken, de metingen zijn goed.
Je zou de bbox eens een reset moeten geven zoals uitgelegd wordt in dit filmpje:
Geert
Ik ben er benieuwd naar.
Hopelijk wordt het heel snel geleverd!
Ik ben al een tester van het begin het apparaat uitkwam. Ik heb gisteren met Maxim gepraat en hem verteld dat mijn bonus films niet te zien zijn alsook de overige betaalde films van mijn clubpunten. Ook neemt hij de bewaarde films niet over van de andere decoder. Ik moest dit met Charlotte bespreken. Kan daar iets aan gedaan worden. Ik moet geregeld om die reden switchen naar de andere decoder daarvoor. Ik vind de decoder met de nieuwe software wel goed en acuraat reageren. Groetjes, Jean
Beste,
Ik heb de laatste 2 dagen ontzettend slecht beeld. Donker en de kleuren vloeien in elkaar over. Ik dacht eerst dat het aan de tv lag maar Netflix en opgenomen series hadden het niet. Ik heb alles geprobeerd, router gereset, tv gereset. Alles op en af gezet en zelfs een andere HDMI kabel aangesloten. Ik heb van ellende de oude decoder terug aangesloten en nu heb ik terug prima beeld. Enig idee hoe ik de V7 terug in orde krijg?
mvg
Linda
Beste,
Ik heb de laatste 2 dagen ontzettend slecht beeld. Donker en de kleuren vloeien in elkaar over. Ik dacht eerst dat het aan de tv lag maar Netflix en opgenomen series hadden het niet. Ik heb alles geprobeerd, router gereset, tv gereset. Alles op en af gezet en zelfs een andere HDMI kabel aangesloten. Ik heb van ellende de oude decoder terug aangesloten en nu heb ik terug prima beeld. Enig idee hoe ik de V7 terug in orde krijg?
mvg
Linda
ik heb net hetzelfde probleem, en we zijn niet alleen blijkbaar…
check laatste Posts bij live tv
Ik denk dat dit te maken heeft met het openstellen van hun datalimieten, ik vind dat echt wel een mooie geste maar ik vrees dat dit ten koste gaat van kwaliteit. Enfin we zullen wel zien. Ik ben content met mijn oude decoder. Ik heb weer fatsoenlijk beeld.
Hallo ik ben ook een tester van de nieuwe digicorder en hij werkt wel goed maar bij de zender cartoon network heb ik geen beeld wel geluid, heb de digicorder al getest maar het probleem blijft. Groetjes Tony
Waarom lanceren jullie de applicatie die nu draait op de V7 decoder niet op de Apple TV ?
Er is momenteel een beta gaande van een Pickx app op de Apple TV(waar ik overigens ook beta tester van ben) met een beperkte functionaliteit.
D.w.z enkel live streaming en herstarten.
Geen tvgids of opnames.…
Ik weet dat vanaf het tweede semester de Epic klanten toegang zullen krijgen tot de Apple TV app, dit juist voor de beperkte mogelijkheden aangezien de aboprijs…
Nu zou het voor giant Proximus customers een enorme + zijn mochten wij de full blown app met alle mogelijkheden kunnen hebben op de Apple TV, hierdoor hebben ook wij dus de fysieke decoder niet meer nodig en valt alles te bedienen met 1 toestel…
Proximus, kan je ons even uit de doeken doen wat jullie plannen zijn betreffende de Pickx app in combinatie met Apple TV ?
Alvast bedankt!
Vraag wat met de oude decoder na de testfase . Ik weet dat we de V7 mogen houden moeten we dan naar een Proximus winkel om hem binnen te doen ? Of gaan we een email krijgen via Proximus ?
Mvg
Benny v
We hebben er meerdere klachten over gekregen en het onderzoek is momenteel bezig ik hou jullie op de hoogte.
Ondertussen hebben we de oorzaak van het probleem gevonden. een update van een encoder. We werken aan een oplossing met onze partner.
Ik heb voor de zekerheid wel de Replay stop gezet anders word het later indien er een fout is weer een gedoe om alles recht te zetten . Ik wacht op antwoord dan alvorens deze weer te activeren en in afwachting natuurlijk op een antwoord over deze
Zoals altijd hartelijk bedankt
Mvg
Benny
Ja heb het net nagezien en het staat erop en afgetrokken idd zoals ervoor .
Dank u voor de info
Goedemorgen,
Net geinstalleerd. Als je geen vaste lijn hebt is het toch even zoeken welk telefoonnummer er dient ingevoerd te worden. Kan dit duidelijker aangegeven worden.
Verder zijn al mijn lang bewaarde films, series niet overgenomen. Kan dit opgelost worden?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.