V7 test



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

184 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Lukt alles voor iedereen? Zijn er dingen die jullie positief vinden? Dingen die jullie eerder negatief vinden?

wat was ik blij toen er iets aan mijn internet was (verkeert aangesloten door installeur!)dat ik mijn andere decorder nog had.eerst door storing geen internet dus met de v7 geen tv of niets pffff was paniek omdat ik bedlegerig ben en zo een geluid in huis heb of je serie wil bekijken. niets maar ook niets werkte hier.op de oude decorder konden wij tv kijken wat een opluchting want de technieker moest langstkomen en die mensen kunnen niet meteen dus de dag nadien s’avonds.het is al heel eenzaam leven omdat je nit meer kan en dan gen geluid en beeld hebben vresselijk vond ik het dat is voor mij een grote minpunt.ik slaap makkelijker met tv op dan ben ik eerlijk gezegd rustiger en denk je en duup je zo niet 

dus ik ben wel voor de nieuwe decorder omdat he sneller is etc maar ben je intrnet kwijt heb je weer niets .

De decoders hebben altijd via “het internet” gewerkt. Heb je nu nog altijd problemen hierbij? 

Wij hebben sinds een maand de decoder v7, en zijn totaal niet tevreden. We zijn al aan veel dingen gewend geraakt, maar bvb het teruggaan naar beeld als je ik het menu zit is erg moeilijk. Ook hebben wij de studio 100 pass en zijn er geen gewone afleveringen van bvb Samson te bekijken, enkel de films... Hij neemt ook niet altijd op wanneer gevraagd, en terugspoelen terwijl je live kijkt is niet mogelijk (is ons al 1 keer per toeval gelukt). Wouden tv replay + activeren, en kregen dan de melding dat dit niet mogelijk was, terwijl het normaal zelfs gratis is? Ben al lang klant bij Proximus, maar helaas merk ik dat de service en kwaliteit precies achteruit gaat ipv vooruit. 

Had je deze problemen dan ook met je vorige decoder? De V7 staat nog in zijn kinderschoenenen en fouten kunnen voorkomen. Daarvoor dient ook dit pilootproject :wink:

Ik ben tester en zou graag mee discussiëren op het forum, aangezien we al enkele problemen ondervinden.
Reputatie 2
Badge

Ik ook anjake.

Heb al een hard reset gedaan maar nog veel lagg idd .

 

Reputatie 7
Badge +4
@Kate66 Vergeet niet even het formulier in te vullen via deze link

Nog  steeds valt decorder geregeld uit en start van zelf terug op niet leuk.

Hallo,

 

Ik heb een tijdje geleden het webform voor problemen ingevuld omdat het geluid van de V7 decoder niet goed doorkomt. Ik heb hier echter nog geen reactie op gehad en heb dat probleem nog steeds. 

Mijn probleem:

Mijn tv staat op het maximum om een normale geluidklank te krijgen bij de V7 decoder. Als ik daarna overschakel naar mijn oude decoder of eender welke andere ingang word je bijna doof van het verschil. Ik moet dan mijn geluid van 100% terug brengen naar 13% voor het zelfde volume te krijgen. 

Heb decoder al verschillende keren opnieuw opgestart en gereset maar niets helpt.

Kan ik lang hier een reactie krijgen? 

 

Gr Philippe 

Reputatie 7
Badge +4

@MD79 Dat zal dan waarschijnlijk dedecoder zijn die je had voordat je de V7 testte die ik ook nog zie staan. Heb je eventueel al getest om alles eens te herstarten volgens deze procedure ?

Als het problem dan niet opgelost is, kan je dan de vorige decoder nog eens aansluiten om te zien of je daar hetzelfde problem mee hebt ?

alles nog eens herstart in die volgorde en nog dezelfde foutmelding...

Hallo,

 

Ik heb de volgende vragen ivm de nieuwe decoder:

 

  •  Hoe zenders te verplaatsen en herschikken?
  • Kan je opnames hun opnametijd verlengen als de termijn bijna is verlopen?

Mvg,

 

Bjorn

Reputatie 7
Badge +4

Kan je om te beginnen toch eens eerst alles herstarten in deze volgorde om fouten daar alvast uit te sluiten ? Dan zijn we zeker dat de communicatie tussen je modem en decoder toch al in orde zijn.

Reputatie 7
Badge +4
Hebben jullie ondertussen nog andere zaken op te merken over de nieuwe decoder of werkt het goed ?

Er is netwerkconnectie want ik kan wel Netflix en Youtube opstarten via de Offline Modus...

Neen, helaas niet...

Reputatie 2
Welkom @chaesen @Asfdsesc !

Martin, Zonet mijn oude V6 aangesloten en die doet het wel…

 

( ik ben tester van de V7 )

Reputatie 2
Badge

Het probleem is dat er helemaal geen communicatie meer is met de testers... 

en als we iets melden er geen feedback meer komt 


Idd Guy .. dat ondervind ik ook al een lange tijd nu onze Replay is ineens gestopt krijg daar ook geen antwoord op buiten 1 persoon die vriendelijk was toch iets te laten weten dat hij momenteel op verlof is dus wachten op wat meer info in hoeverre het nu staat met het testen vermits ze aan het volk word verhuurd voor Disney+

 

Te wijten aan de decoder of een algemene storing ? 

Hoe komt het dat decorder v7 nog geregeld uitvalt tijdens het kijken 

Reputatie 7
Badge +4

@Sunspotter  Zoals je merkt heb ik je vragen even naar het V7 test topic verhuist, het is namelijk de bedoeling zolang de V7 in test fase zit dat alle problemen hier in dit gesloten topic enkel voor V7 testers wordt gezet. Ik heb je probleem doorgegeven aan de betrokken diensten. Van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten

Reputatie 2
Badge

Nog nooit voor-gehad Heisa

Ik heb de replay + reeds moeten betalen trouwens. Ik heb mijn abonnement laten herzien en vanaf vorige maand werd deze optie betalend ook voor testers. Die commercial zei ook dat testers niet meer nodig zijn. De verhuring is volop aan de gang met de V7.

Reputatie 7
Badge +4

@Sunspotter Kan je eens de test doen door alle apparaten los te koppelen op je modem en enkel de V7 decoder met je modem verbonden te laten en hierna nog eens alles herstarten ? 

Wat betreft de nieuwe 3.33.9 software update: voor het eerst werkt nu het casten vanuit de Pickx-app. Eindelijk! :thumbsup_tone1:

De vorige softwareversie (*.6) had bij mij last om opnames die nog maar enkele uren beschikbaar waren af te spelen. Steeds kreeg je dan de foutmelding p131 ‘opname kan helaas niet afgespeeld worden’. In de nieuwe versie herstart de decoder spontaan als je zo’n opname wil afspelen. De opname krijg je nog steeds niet te zien.

Zou het mogelijk zijn om de release notes van de 3.33.9 update met ons te delen? Zo zien we welke bugs opgelost zouden moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +4
  • Je kan favoriete zenders kiezen en die worden dan als eerste vermeld in je TV-gids. De zendervolgorde wijzigen zoals op de andere types decoders kan niet.  De favoriete zenders kan je aanduiden door in de TV-gids op het pijltje naar boven te duwen en dan kan je ze aanduiden als favoriete zender. 
  • Als je nog een tweede decoder in gebruik hebt van een ander type kan je daarop wel de zendervolgorde wijzigen en zal ze ook op de V7 mee veranderen. 
  • De opnametijd kan op dit ogenblik nog niet verlengd worden.