Skip to main content

V7 test


Toon eerste bericht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

184 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 18 maart 2020

We hebben er meerdere klachten over gekregen en het onderzoek is momenteel bezig ik hou jullie op de hoogte.


Bennyyennhi
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 2 april 2020

Ik ook anjake.

Heb al een hard reset gedaan maar nog veel lagg idd .

 


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 19 mei 2020

Hallo,

 

Ik heb een tijdje geleden het webform voor problemen ingevuld omdat het geluid van de V7 decoder niet goed doorkomt. Ik heb hier echter nog geen reactie op gehad en heb dat probleem nog steeds. 

Mijn probleem:

Mijn tv staat op het maximum om een normale geluidklank te krijgen bij de V7 decoder. Als ik daarna overschakel naar mijn oude decoder of eender welke andere ingang word je bijna doof van het verschil. Ik moet dan mijn geluid van 100% terug brengen naar 13% voor het zelfde volume te krijgen. 

Heb decoder al verschillende keren opnieuw opgestart en gereset maar niets helpt.

Kan ik lang hier een reactie krijgen? 

 

Gr Philippe 


Bennyyennhi
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 7 september 2020

Veel problemen te melden sinds de laatste update nog trager reacties op de kanalen als je zapt Replay + ineens weg. Had een gratis familie willen proberen en zetten het gratis versie af na 2 dagen en zap het is weg terwijl het een maand gratis is . Nog net nu een melding p134 en dan kun je niks doen behalve reset . Conclusie slechte update mensen . Ik klaag niet ik test en stel vast dit zijn nu eenmaal dingen die erbij horen als je test ondertussen al 1 jaar . Dus een nieuwe update is welkom nu deze in een slechte .

 

 

Mvg

Benny


  • Rising star
  • 24 reacties
  • 7 september 2020

Het probleem is dat er helemaal geen communicatie meer is met de testers... 

en als we iets melden er geen feedback meer komt 


jean231170
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 8 september 2020

De Replay plus is terug betalend geworden. Heeft Proximus mij verteld. Blijkbaar nemen ze ons niet meer serieus. We krijgen geen enkele reactie meer. Ik heb zin om de v7 terug te sturen en met de v5 verder te gaan. Volgens Proximus gaan ze de V7 al in levering zetten!!! Dat heeft een Proximus commercial mij verteld.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 11 september 2020

@Bennyyennhi  @Sunspotter @jean231170 Wat betreft de Replay+, die zou nog actief moeten zijn en nog niet betalend. Ik heb dit doorgegeven voor onderzoek. De V7 wordt ondertussen ook aan andere klanten gegeven, maar jullie voorwaarden blijven nog wel gelden. 

@Asfdsesc Ik heb je lijn nagekeken en zie daar geen fouten. P130 wijst wel op een time out in de streaming. Dit zou normaalgezien opgelost moeten zijn met een herstart van de decoder (stroom onderbreken). Eventueel ook eens alle toestellen (B-box en decoder en eventuele draadloze toestellen herstarten) Als dit niet helpt en je hebt die problemen vaak, zal je decoder omgeruild moeten worden. 


  • Practitioner
  • 39 reacties
  • 16 september 2020

@Bennyyennhi Bij mij is de Replay+ nog steeds gratis op de laatste factuur (begin september)


  • Rising star
  • 24 reacties
  • 23 juli 2019
We wachten vol ongeduld op de levering

Hij is onderweg naar mij

  • Rising star
  • 24 reacties
  • 25 juli 2019
Geïnstalleerd 👍

Ook geïnstalleerd.
Ging zeer vlot allemaal.
Beeld kwaliteit is zeer sterk verbeterd.
Android TV werkt prima. Nu war verder ontdekken.

  • Rising star
  • 24 reacties
  • 27 juli 2019
Snelheid en beeldkwaliteit zijn inderdaad verbeterd .
enkel de tvgids vind ik niet overzichtelijk
ook de menu’s met instellingen hebben hele diepe menu’s je moet soms
ver doorklikken
om iets te wijzigen wat voor werkload aan vragen voor de helpdesk gaat zorgen.
de Bluetooth functie werkt niet perfect als je bijvoorbeeld ondertiteling wil aanzetten moet je echt richten op de decoder en dichtbij zitten

Heb je de nieuwe firmware vd afstandsbediening geinstalleerd? Geen probleem mee mijn zit zelfs achter de kast niet zichtbaar dus. De guide is even wennen de zender zou bovenaan moeten blijven staan of zichtbaar. Het aantal bruikbare apps moet ook wel omhoog in aantal.
Maar het toestel werkt bij mij stabiel. De behuizing wordt wel warm.

  • Rising star
  • 24 reacties
  • 28 juli 2019
Nieuws firmware ?

Ja hoofdmenu gaan rechtsboven staat een belletje als daar een oranje bolletje staat is er een update beschikbaar

  • Rising star
  • 24 reacties
  • 28 juli 2019
Ik heb alles gedaan wat ik kon
maar daar staat niks te wachten dus ik vermoed dat dit al gedaan is

  • Rising star
  • 24 reacties
  • 28 juli 2019
Ok
ik denk weet je laat ik de afstandsbediening eens ontkoppelen en opnieuw koppelen 😏
dat eerste lukte
dat laatste dus niet meer 😬🙄

Das minder

  • Rising star
  • 24 reacties
  • 28 juli 2019
Heel de modem gereset en dan lukte het wel opnieuw om te koppelen.
Komende dagen is testen of het beter is

Wanneer komt shadow ter beschikking in België en wat heb je van hardware nodig ?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 1 augustus 2019
Ik wou graag nog onderstaande melden. Als jullie met iets een probleem ondervinden, aarzel zeker niet om onderstaand webform in te vullen:

Klik hier

Zo kan ons team van productontwikkelaars en developers voluit werken om er een pareltje van te maken.

Alvast bedankt iedereen!

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 5 augustus 2019
Guy V schreef:
Heel de modem gereset en dan lukte het wel opnieuw om te koppelen.
Komende dagen is testen of het beter is

Heb je ondertussen nog problemen gehad met je afstandbediening ?

Ik heb al enkele keren de batterijen uit de afstands bediening moeten halen omdat de volume knop niet werkte. Andere functie toetsen op de afstands bediening werkte wel.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 167 reacties
  • 5 augustus 2019
pcrispey 17627 schreef:
Ik heb al enkele keren de batterijen uit de afstands bediening moeten halen omdat de volume knop niet werkte. Andere functie toetsen op de afstands bediening werkte wel.

Bedankt voor de feedback ik neem deze mee, kan je ze ook door geven via het forumulier van charlotte of heb je dit al gedaan ? Klik hier