V7 test



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

184 reacties

Alle opnames die ik langer heb bewaard dan 60 dagen. Hiervan zie ik geen enkele staan.

Reputatie 7
Badge +4

@lobkev  welke opnames mis je dan  juist op de V7? Heb je er geen enkele staan? 

Goedemorgen,

Net geinstalleerd. Als je geen vaste lijn hebt is het toch even zoeken welk telefoonnummer er dient ingevoerd te worden. Kan dit duidelijker aangegeven worden.

Verder zijn al mijn lang bewaarde films, series niet overgenomen. Kan dit opgelost worden?

Ik ben al een tester van het begin het apparaat uitkwam. Ik heb gisteren met Maxim gepraat en hem verteld dat mijn bonus films niet te zien zijn alsook de overige betaalde films van mijn clubpunten. Ook neemt hij de bewaarde films niet over van de andere decoder. Ik moest dit met Charlotte bespreken. Kan daar iets aan gedaan worden. Ik moet geregeld om die reden switchen naar de andere decoder daarvoor. Ik vind de decoder met de nieuwe software wel goed en acuraat reageren. Groetjes, Jean

Ik ben er benieuwd naar.

Hopelijk wordt het heel snel geleverd! :grinning:

Reputatie 7
Badge +4

Goeiemiddag iedereen,

 

Ik wou jullie graag even melden dat de nieuwe software update klaar staat op jullie V7 decoder.

Veel succes! 

Heb regelmatig problemen dat ik alleen nog apps kan gebruiken. B-box al terug opgestart ook de decoder. Zelfs al gereset. Ook een terugkerend probleem met opgenomen programma’s dat dit ineens stopt en een  foutmelding krijg. Moet de decoder dan terug opstarten soms gaat het goed, maar ook regelmatig moet ik het programma wissen omdat er elke keer terug een foutmelding komt. 

Reputatie 7
Badge +4

De V7 ondervindt momenteel problemen. Onze IT teams doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Beste, 

krijg weer alleen apps. Alles geprobeerd b box uitgetrokken decoder terug opgestart en gereset. 

Niets helpt

grts kate 

Reputatie 7
Badge +4
Zijn er nog die dit probleem ondervinden?
Evelien,

Hoelang blijft deze hier dan op staan? (ongeveer)
Is er dan op dit moment veel trafiek op internet? (wordt er op dit moment iets gedownload of gegamed)?

Als het tijdens een programma is blijft het er op staan of ik moet van post veranderen en dan gaat het weg. Als het van in het begin erop verschijnt dan kan ik niets doen en moet ik de reset knop gebruiken. Nee op die momenten wordt er alleen tv gekeken. Geen internet gebruik en er wordt hier niet gegamed.
Reputatie 7
Badge +4
Evelien,

Hoelang blijft deze hier dan op staan? (ongeveer)
Is er dan op dit moment veel trafiek op internet? (wordt er op dit moment iets gedownload of gegamed)?
Dag Evelien, dit stond in het andere topic, maar ik heb het naar hier verplaatst.😉


Zijn er van onze testers vragen of opmerkingen over de V7?
Zijn er zaken die het heel goed doen of zaken die een aanpassing nodig hebben?

Geef ons gerust feedback!

Hey,
Wat ik vaak voorheb is dat de posten niet laden. Of als ik iets aan het zien ben plots geen beeld meer heb, dan komt er steeds een cirkeltje op van te laden. Soms gaat het weg door van post te veranderen maar meestal moet ik de box helemaal afsluiten en opnieuw starten en dit komt regelmatig voor. Of als ik de tv aanzet dit cirkeltje er direct opkomt en dan niets kan zien op tv.
Aan wat kan dit liggen ?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Evelien, dit stond in het andere topic, maar ik heb het naar hier verplaatst.😉

Zijn er van onze testers vragen of opmerkingen over de V7?
Zijn er zaken die het heel goed doen of zaken die een aanpassing nodig hebben?

Geef ons gerust feedback!
@evelienl je mag je verdere feedback gerust in ons Test topic noteren.
dat is toch dit topic ? Of heb ik het vorige bericht verkeerd geplaatst .
Sinds deze morgen is er een probleem met het laden van de Pickx app. Android start, ook alle apps worden geladen net zoals de Pickx app, maar de menustructuur is niet zichtbaar en er kan dus geen TV gekeken worden. Herstart verhelpt het probleem niet.
Reputatie 7
Badge +4
@evelienl je mag je verdere feedback gerust in ons Test topic noteren.
Ik had vroeger een Replay + abonnement en heb dat ge heractiveerd, maar dat is niet in werking.
De box geeft regelmatig aan dat er een netwerkprobleem is, maar dat lijkt niet het geval.
Pauze zetten is 2x drukken? Is niet erg logisch?
Ik heb regelmatig problemen met de decoder. Heropstarten werkt meestal wel.
De interface is traag. de rewind/fast forward staat volgens mij helemaal niet op punt, het is bijna onmogelijk om gecontroleerd vooruit of achteruit te gaan. Vorige week werkte de pauzeknop al heemaal niet.

De toegang tot o.a spotify is best wel ok maar tot nu toe niet echt overtuigd dat v7 beter is dan voorganger
Reputatie 2
Welkom @chaesen @Asfdsesc !
klopt ik heb dit probleem ook , bij de ingebouwde cromecast zijn de ondertitels kleiner en doorzichtig dat je ze amper kan lezen , vooral bij witte achtergrond, ook blijft de tv gids laden ,

Mvg Gunther
Hallo allemaal,
wij testen momenteel de v 7 maar hebben echter vaak problemen.
  • Het duurt heel lang als je de tv opzet vooraleer het geladen is en er Pickx op komt.
  • bij het verzetten van de post naar een andere zender duurd het ook redelijk lang voordat hij effectief veranderd
  • de laatste dagen hebben we al vaak dat we tijdens het zappen plots geen tv meer hebben dan komt een een draaiend cirkeltje op en werkt geen enkele post meer, echt al paar keer voor gehad wat wel frustrerend is. Het enigste dat helpt is de knop achter aan de v 7 10 sec afzetten en terug aan. Waarna hebt ook lang duurt voordat alles laden is.
Nog iemand dat deze problemen ondervind eventueel een verklaring heeft ?

Mvg
Hallo allemaal,
wij testen momenteel de v 7 maar hebben echter vaak problemen.
  • Het duurt heel lang als je de tv opzet vooraleer het geladen is en er Pickx op komt.
  • bij het verzetten van de post naar een andere zender duurd het ook redelijk lang voordat hij effectief veranderd
  • de laatste dagen hebben we al vaak dat we tijdens het zappen plots geen tv meer hebben dan komt een een draaiend cirkeltje op en werkt geen enkele post meer, echt al paar keer voor gehad wat wel frustrerend is. Het enigste dat helpt is de knop achter aan de v 7 10 sec afzetten en terug aan. Waarna hebt ook lang duurt voordat alles laden is.
Nog iemand dat deze problemen ondervind eventueel een verklaring heeft ?

Mvg
Heb van gisteren een paar problemen met mijn decoder heb hem al een paar keer af en op gezet met de knop vanachter. En nu krijg ik alleen nog maar de apps op met de thuis knop.
Grts kate
Wij hebben de nieuwe decoder ontvangen om te testen, tot op.heden kan ik.dit geen succes noemen. Kunnen we langs deze weg onze bedenkingen delen?