Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.
Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.
Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉
@p
Alle opnames die ik langer heb bewaard dan 60 dagen. Hiervan zie ik geen enkele staan.
Goedemorgen,
Net geinstalleerd. Als je geen vaste lijn hebt is het toch even zoeken welk telefoonnummer er dient ingevoerd te worden. Kan dit duidelijker aangegeven worden.
Verder zijn al mijn lang bewaarde films, series niet overgenomen. Kan dit opgelost worden?
Ik ben al een tester van het begin het apparaat uitkwam. Ik heb gisteren met Maxim gepraat en hem verteld dat mijn bonus films niet te zien zijn alsook de overige betaalde films van mijn clubpunten. Ook neemt hij de bewaarde films niet over van de andere decoder. Ik moest dit met Charlotte bespreken. Kan daar iets aan gedaan worden. Ik moet geregeld om die reden switchen naar de andere decoder daarvoor. Ik vind de decoder met de nieuwe software wel goed en acuraat reageren. Groetjes, Jean
Ik ben er benieuwd naar.
Hopelijk wordt het heel snel geleverd!
Goeiemiddag iedereen,
Ik wou jullie graag even melden dat de nieuwe software update klaar staat op jullie V7 decoder.
Veel succes!
Heb regelmatig problemen dat ik alleen nog apps kan gebruiken. B-box al terug opgestart ook de decoder. Zelfs al gereset. Ook een terugkerend probleem met opgenomen programma’s dat dit ineens stopt en een foutmelding krijg. Moet de decoder dan terug opstarten soms gaat het goed, maar ook regelmatig moet ik het programma wissen omdat er elke keer terug een foutmelding komt.
De V7 ondervindt momenteel problemen. Onze IT teams doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Beste,
krijg weer alleen apps. Alles geprobeerd b box uitgetrokken decoder terug opgestart en gereset.
Niets helpt
grts kate
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.