V7 test



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

184 reacties

De nieuwe manier van doorspoelen is een hele verbetering, gaat veel vlotter.

Nog wel wat problemen met de opnames, Ze verschijnen niet allemaal in het opname menu waardoor je de programma’s in de tv gids moet gaan zoeken.

De digicorder start ook heel traag op en soms gewoon niet.
En het casten lukt ook nog niet altijd.
Reputatie 7
Badge +4
@BrunoD, @evelienl , jullie mogen jullie feedback hier in het privé topic doorgeven.
Zolang de piloot loopt over de V7, vragen we jullie vriendelijk niets publiek hierover te posten😉
Installatie procedure : toestel kreeg niet meteen verbinding met internet. Daarna toestel uit en terug aangezet en daarna verliep de procedure vlekkeloos. De instructies zijn wat mij betreft duidelijk.

Eerste vaststellingen:

Niet alle opnames zijn beschikbaar. Opnames waarvan ik gekozen had ze langer te bewaren zijn niet beschikbaar.

Zappen gaat niet vlot. Het geluid is onmiddellijk te horen. Het beeld blijft steeds 4 sec bevroren.

Doorspoelen van opnames gaat soms wel, soms niet. Vreselijk vervelend.

Pauzeren van een live programma werkt niet altijd.

Herstarten van een live programma gaat niet. Ik heb nochtans het Replay+ abo geactiveerd.

Opnames zitten vaak achter kinderslot. Zelfs de zender en naam programma zijn niet zichtbaar. Dit is niet gebruiksvriendelijk.

Netflix: sommige series kunnen niet opgeladen worden. Soms is het niet mogelijk de app af te sluiten.

De decoder sluit volgens mij 's nachts af.
Want de volgende dag moet de TV en de decoder aangezet worden. Het duurt 35 sec alvorens het eerste beeld verschijnt !

De nieuwe layout bevalt mij wel. Ik vind alles sneller terug.
De vorige programma gids (in raster vorm) vond ik wel beter
Ik ben tester van de v7 en zou graag deelnemen aan het
forum
Reputatie 7
Badge +4
@Kate66 Vergeet niet even het formulier in te vullen via deze link
Reputatie 7
Badge +4
@joris_boonen Welkom op het forum, je mag hier gerust alle feedback en problemen die je hebt met de V7 posten.
Reputatie 7
Badge +4
Welkom @Kate66 en bedankt voor de feedback , ik heb je post naar hier verplaatst omdat dit een gesloten topic is, zie de uitleg van mijn collega @Charlotte.D hierboven in dit topic.
Krijg veel foutmeldingen bij afspelen opnamens. Zijn er nog mensen met dit probleem. Vind ook de vergrendelde programma’s zeer vervelend dat je elke keer je paswoord moet gebruiken
Ik ben tester en zou graag mee discussiëren op het forum, aangezien we al enkele problemen ondervinden.
Reputatie 7
Badge +4
@Asfdsesc en @Gunther 1972 , jullie mogen jullie feedback hier in het privé topic doorgeven.
Zolang de piloot loopt over de V7, vragen we jullie vriendelijk niets publiek hierover te posten😉

Alvast bedankt!
Heb deze nieuwe decoder aangeslote, alvast bedankt dat ik hem mag testen.

Instaleren is kinder spel , alles wijst zijn eigen uit
afstandbediening koppelen ging prima.

Geluid is prima
Menu structuur is prima

Maar , en dat is heel slecht punt , beeld kwaliteit is heel slecht , de witbalans is heel slecht , witte vlakken worden overbelichting, donkere delen , zijn te donker , dat je de ogen van de acteurs niet meer ziet , huid van de mensen hebben allemaal een witte schijn.

Hopelijk , wordt dit op gelost , anders ga ik mijn oude decoder terug instaleren .

Mvg Gunther
Ik had al een replaytv+, maar deze is niet actief. Graag heractivatie. Is wel nog actief in my proximus.

verder eerste vaststellingen:
in de tv gids kan je met de fast forward toetsen niet verspringen naar de volgende dag
beeld is soms blokkerig en vreemde wittinten die zich lijken aan te passen
Reputatie 7
Badge +4
@Jgmg Welkom als nieuwe tester voor de V7!
Dit is een stuk van het forum die strikt geheim is tot het testproject voorbij is.

Als je vragen of opmerkingen hebt, shoot 😉
Reputatie 7
Badge +4
Hebben jullie ondertussen nog andere zaken op te merken over de nieuwe decoder of werkt het goed ?
Reputatie 7
Badge +4
Het probleem is ondertussen opgelost. Je zal wel een reboot van de decoder moeten uitvoeren.
Reputatie 7
Badge +4
Momenteel is er een algemeen probleem op de V7 (begonnen om 6 uur)en kan je niet TV kijken. We proberen dit spoedig te herstellen. alvast onze excuses voor het ongemak.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb al enkele keren de batterijen uit de afstands bediening moeten halen omdat de volume knop niet werkte. Andere functie toetsen op de afstands bediening werkte wel.
Bedankt voor de feedback ik neem deze mee, kan je ze ook door geven via het forumulier van charlotte of heb je dit al gedaan ? Klik hier
Ik heb al enkele keren de batterijen uit de afstands bediening moeten halen omdat de volume knop niet werkte. Andere functie toetsen op de afstands bediening werkte wel.
Reputatie 7
Badge +4
Heel de modem gereset en dan lukte het wel opnieuw om te koppelen.
Komende dagen is testen of het beter is

Heb je ondertussen nog problemen gehad met je afstandbediening ?
Reputatie 7
Badge +4
Ik wou graag nog onderstaande melden. Als jullie met iets een probleem ondervinden, aarzel zeker niet om onderstaand webform in te vullen:

Klik hier

Zo kan ons team van productontwikkelaars en developers voluit werken om er een pareltje van te maken.

Alvast bedankt iedereen!
Reputatie 7
Badge +4
Lukt alles voor iedereen? Zijn er dingen die jullie positief vinden? Dingen die jullie eerder negatief vinden?
Wanneer komt shadow ter beschikking in België en wat heb je van hardware nodig ?
Reputatie 1
Heel de modem gereset en dan lukte het wel opnieuw om te koppelen.
Komende dagen is testen of het beter is
Das minder
Reputatie 1
Ok
ik denk weet je laat ik de afstandsbediening eens ontkoppelen en opnieuw koppelen 😏
dat eerste lukte
dat laatste dus niet meer 😬🙄