V7 test


Reputatie 7
Badge +4
Goeiemiddag iedereen!
Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.

Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.

Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉


@pcrispey 17627
@p
@Guy V

This topic has been closed for comments

184 reacties

Ik ben tester en zou graag mee discussiëren op het forum, aangezien we al enkele problemen ondervinden.
Krijg veel foutmeldingen bij afspelen opnamens. Zijn er nog mensen met dit probleem. Vind ook de vergrendelde programma’s zeer vervelend dat je elke keer je paswoord moet gebruiken
Reputatie 7
Badge +4
Welkom @Kate66 en bedankt voor de feedback , ik heb je post naar hier verplaatst omdat dit een gesloten topic is, zie de uitleg van mijn collega @Charlotte.D hierboven in dit topic.
Reputatie 7
Badge +4
@joris_boonen Welkom op het forum, je mag hier gerust alle feedback en problemen die je hebt met de V7 posten.
Reputatie 7
Badge +4
@Kate66 Vergeet niet even het formulier in te vullen via deze link
Ik ben tester van de v7 en zou graag deelnemen aan het
forum
Installatie procedure : toestel kreeg niet meteen verbinding met internet. Daarna toestel uit en terug aangezet en daarna verliep de procedure vlekkeloos. De instructies zijn wat mij betreft duidelijk.

Eerste vaststellingen:

Niet alle opnames zijn beschikbaar. Opnames waarvan ik gekozen had ze langer te bewaren zijn niet beschikbaar.

Zappen gaat niet vlot. Het geluid is onmiddellijk te horen. Het beeld blijft steeds 4 sec bevroren.

Doorspoelen van opnames gaat soms wel, soms niet. Vreselijk vervelend.

Pauzeren van een live programma werkt niet altijd.

Herstarten van een live programma gaat niet. Ik heb nochtans het Replay+ abo geactiveerd.

Opnames zitten vaak achter kinderslot. Zelfs de zender en naam programma zijn niet zichtbaar. Dit is niet gebruiksvriendelijk.

Netflix: sommige series kunnen niet opgeladen worden. Soms is het niet mogelijk de app af te sluiten.

De decoder sluit volgens mij 's nachts af.
Want de volgende dag moet de TV en de decoder aangezet worden. Het duurt 35 sec alvorens het eerste beeld verschijnt !

De nieuwe layout bevalt mij wel. Ik vind alles sneller terug.
De vorige programma gids (in raster vorm) vond ik wel beter
Reputatie 7
Badge +4
@BrunoD, @evelienl , jullie mogen jullie feedback hier in het privé topic doorgeven.
Zolang de piloot loopt over de V7, vragen we jullie vriendelijk niets publiek hierover te posten😉
De nieuwe manier van doorspoelen is een hele verbetering, gaat veel vlotter.

Nog wel wat problemen met de opnames, Ze verschijnen niet allemaal in het opname menu waardoor je de programma’s in de tv gids moet gaan zoeken.

De digicorder start ook heel traag op en soms gewoon niet.
En het casten lukt ook nog niet altijd.
Wij hebben de nieuwe decoder ontvangen om te testen, tot op.heden kan ik.dit geen succes noemen. Kunnen we langs deze weg onze bedenkingen delen?
Heb van gisteren een paar problemen met mijn decoder heb hem al een paar keer af en op gezet met de knop vanachter. En nu krijg ik alleen nog maar de apps op met de thuis knop.
Grts kate
Hallo allemaal,
wij testen momenteel de v 7 maar hebben echter vaak problemen.
  • Het duurt heel lang als je de tv opzet vooraleer het geladen is en er Pickx op komt.
  • bij het verzetten van de post naar een andere zender duurd het ook redelijk lang voordat hij effectief veranderd
  • de laatste dagen hebben we al vaak dat we tijdens het zappen plots geen tv meer hebben dan komt een een draaiend cirkeltje op en werkt geen enkele post meer, echt al paar keer voor gehad wat wel frustrerend is. Het enigste dat helpt is de knop achter aan de v 7 10 sec afzetten en terug aan. Waarna hebt ook lang duurt voordat alles laden is.
Nog iemand dat deze problemen ondervind eventueel een verklaring heeft ?

Mvg
Hallo allemaal,
wij testen momenteel de v 7 maar hebben echter vaak problemen.
  • Het duurt heel lang als je de tv opzet vooraleer het geladen is en er Pickx op komt.
  • bij het verzetten van de post naar een andere zender duurd het ook redelijk lang voordat hij effectief veranderd
  • de laatste dagen hebben we al vaak dat we tijdens het zappen plots geen tv meer hebben dan komt een een draaiend cirkeltje op en werkt geen enkele post meer, echt al paar keer voor gehad wat wel frustrerend is. Het enigste dat helpt is de knop achter aan de v 7 10 sec afzetten en terug aan. Waarna hebt ook lang duurt voordat alles laden is.
Nog iemand dat deze problemen ondervind eventueel een verklaring heeft ?

Mvg
klopt ik heb dit probleem ook , bij de ingebouwde cromecast zijn de ondertitels kleiner en doorzichtig dat je ze amper kan lezen , vooral bij witte achtergrond, ook blijft de tv gids laden ,

Mvg Gunther
Reputatie 2
Welkom @chaesen @Asfdsesc !
Ik heb regelmatig problemen met de decoder. Heropstarten werkt meestal wel.
De interface is traag. de rewind/fast forward staat volgens mij helemaal niet op punt, het is bijna onmogelijk om gecontroleerd vooruit of achteruit te gaan. Vorige week werkte de pauzeknop al heemaal niet.

De toegang tot o.a spotify is best wel ok maar tot nu toe niet echt overtuigd dat v7 beter is dan voorganger
Ik had vroeger een Replay + abonnement en heb dat ge heractiveerd, maar dat is niet in werking.
De box geeft regelmatig aan dat er een netwerkprobleem is, maar dat lijkt niet het geval.
Pauze zetten is 2x drukken? Is niet erg logisch?
Reputatie 7
Badge +4
@evelienl je mag je verdere feedback gerust in ons Test topic noteren.
Sinds deze morgen is er een probleem met het laden van de Pickx app. Android start, ook alle apps worden geladen net zoals de Pickx app, maar de menustructuur is niet zichtbaar en er kan dus geen TV gekeken worden. Herstart verhelpt het probleem niet.
@evelienl je mag je verdere feedback gerust in ons Test topic noteren.
dat is toch dit topic ? Of heb ik het vorige bericht verkeerd geplaatst .
Reputatie 7
Badge +4
Dag Evelien, dit stond in het andere topic, maar ik heb het naar hier verplaatst.😉

Zijn er van onze testers vragen of opmerkingen over de V7?
Zijn er zaken die het heel goed doen of zaken die een aanpassing nodig hebben?

Geef ons gerust feedback!
Dag Evelien, dit stond in het andere topic, maar ik heb het naar hier verplaatst.😉


Zijn er van onze testers vragen of opmerkingen over de V7?
Zijn er zaken die het heel goed doen of zaken die een aanpassing nodig hebben?

Geef ons gerust feedback!

Hey,
Wat ik vaak voorheb is dat de posten niet laden. Of als ik iets aan het zien ben plots geen beeld meer heb, dan komt er steeds een cirkeltje op van te laden. Soms gaat het weg door van post te veranderen maar meestal moet ik de box helemaal afsluiten en opnieuw starten en dit komt regelmatig voor. Of als ik de tv aanzet dit cirkeltje er direct opkomt en dan niets kan zien op tv.
Aan wat kan dit liggen ?
Reputatie 7
Badge +4
Evelien,

Hoelang blijft deze hier dan op staan? (ongeveer)
Is er dan op dit moment veel trafiek op internet? (wordt er op dit moment iets gedownload of gegamed)?
Evelien,

Hoelang blijft deze hier dan op staan? (ongeveer)
Is er dan op dit moment veel trafiek op internet? (wordt er op dit moment iets gedownload of gegamed)?

Als het tijdens een programma is blijft het er op staan of ik moet van post veranderen en dan gaat het weg. Als het van in het begin erop verschijnt dan kan ik niets doen en moet ik de reset knop gebruiken. Nee op die momenten wordt er alleen tv gekeken. Geen internet gebruik en er wordt hier niet gegamed.
Reputatie 7
Badge +4
Zijn er nog die dit probleem ondervinden?