Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder.
Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is.
Laat jullie gaan zou ik zeggen
@p
Beste,
krijg weer alleen apps. Alles geprobeerd b box uitgetrokken decoder terug opgestart en gereset.
Niets helpt
grts kate
De V7 ondervindt momenteel problemen. Onze IT teams doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Heb regelmatig problemen dat ik alleen nog apps kan gebruiken. B-box al terug opgestart ook de decoder. Zelfs al gereset. Ook een terugkerend probleem met opgenomen programma’s dat dit ineens stopt en een foutmelding krijg. Moet de decoder dan terug opstarten soms gaat het goed, maar ook regelmatig moet ik het programma wissen omdat er elke keer terug een foutmelding komt.
Goeiemiddag iedereen,
Ik wou jullie graag even melden dat de nieuwe software update klaar staat op jullie V7 decoder.
Veel succes!
Ik ben er benieuwd naar.
Hopelijk wordt het heel snel geleverd!
Ik ben al een tester van het begin het apparaat uitkwam. Ik heb gisteren met Maxim gepraat en hem verteld dat mijn bonus films niet te zien zijn alsook de overige betaalde films van mijn clubpunten. Ook neemt hij de bewaarde films niet over van de andere decoder. Ik moest dit met Charlotte bespreken. Kan daar iets aan gedaan worden. Ik moet geregeld om die reden switchen naar de andere decoder daarvoor. Ik vind de decoder met de nieuwe software wel goed en acuraat reageren. Groetjes, Jean
Goedemorgen,
Net geinstalleerd. Als je geen vaste lijn hebt is het toch even zoeken welk telefoonnummer er dient ingevoerd te worden. Kan dit duidelijker aangegeven worden.
Verder zijn al mijn lang bewaarde films, series niet overgenomen. Kan dit opgelost worden?
Alle opnames die ik langer heb bewaard dan 60 dagen. Hiervan zie ik geen enkele staan.
Beste, vandaag de v7 decoder ontvangen en net een 30 minutjes aangesloten, nu moet ik nog Tv Replay+ activeren die gratis zou zijn tijdens de test periode. Nu heb ik een klein vraagje, na de test periode word die automatisch terug gedeactiveerd of moet ik dit zelf doen? En indien deze wel aangerekend word tijdens de tes periode moet ik dit hier melden? Dank bij voorbaat Serge.
Ik heb vandaag mijn decoder v7 ontvangen en in gebruik genomen. Op zich verliep alles vrij vlot, alleen merkte ik bij het nalezen van de installatie-instructies dat ik de stap “Als je een decoder vervangt” (“Bel het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies”) niet heb gevolgd. Kan dit kwaad? Mijn vorige decoder is een V5 compact.
Kan ik eigenlijk nog switchen naar of tegelijkertijd gebruik maken van mijn vorige decoder? Heb ik daarmee dan ook terug toegang tot mijn langdurig bewaarde opnames?
Ik heb mijn beide modems draaien. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb dit tijdelijk opgelost door mijn v7 op hdmi2 te zetten en mijn v5 op hdmi 1 te zetten en ik kan dus switchen tussen beide toestellen. Zo kan ik mijn films nog zien op de V5. Zie wel dat je e laatste update heb binnengehaald. Dan werkt alles wat vlotter. Ik hoop dat dit een antwoord is op je vraag. En ik heb ook niet gebeld. We vervangen eigenlijk nog niets. We testen. We moeten pas de keuze maken wanneer we bericht van Proximus krijgen welke toestel we houden. Dan maken we de keuze en doen afstand van 1 van de 2 toestellen.
Decoder valt soms uit en start vanzelf terug op is dat normaal
Bedankt, kan ik eens proberen!
Beste geregeld valt de decoder uit op zwart scherm maar start vanzelf terug op krijg wel melding resolutie externe apparatuur niet ondersteund . wat is de oorzaak hiervan? Wat ik ook wil zeggen liever een iets langere HDMI kabel minstens 1,5 meter
V7 geinstalleerd, lijkt allemaal in orde maar:
-series in Studio100TV zijn niet beschikbaar (alleszins niet terug te vinden)?
-Gekleurde knoppen niet meer beschikbaar op nieuwe remote?
Iemand meer info hierover?
Na een paar dagen de nieuwe V7 decoder te gebruiken zijn dit mijn bevindingen:
Wat de interface betreft:
Het is dus gewoon de Pickx app zoals op de smartphone. Persoonlijk ben ik er geen fan van. Het is perfect voor op een smartphone, maar niet voor op een TV. Het navigeren vind ik niet intuïtief.
Maar dit zal vast een persoonlijk voorkeur zijn. Dus kan goed zijn dat ik er na een tijdje aan wen en het me niets meer uitmaakt. Dat hoop ik althans…
Heeft misschien ook te maken met het feit dat alles vrij traag reageert en ik gewoon gefrustreerd geraak daardoor.
Ik blijf nog testen. Hopelijk is er snel een update die de bestaande kinderziektes oplost.
Bij het opstarten van de testdecoder V7 krijg ik de foutmelding PO16. Heb de decoder reeds volledig heropgestart zonder succes. Ook de modem is heropgestart. Nu zonder TV.
Via Pickx op de Ipad kan ik wel tv kijken.
Hoe kan dit opgelost worden?
Al enkele opmerkingen omtrent de V7 Decoder:
Worden er tijdens de testperiode al aanpassingen en updates gedaan? Of pas achteraf?
Heb vandaag na veel problemen dankzij bpost hel ontvangen en geïnstalleerd zonder problemen alvast . Wat me alvast opvalt bij het tv kanaal 310 bij mij kun je momenteel niet de gesproken taal van de film veranderen . Wat wel ging met de oude
Het opstarten van de decoder heb ik ook getest en ook idd hetzelfde je ziet hem opstarten.maar je krijgt eerst geluid dan na toch een dikke 15 a 20 sec heb je beeld.
Afstandsbediening geen problemen hier decoder werkt goed en ligt achter tv 3m afstand en werkt evengoed als de vorige decoder.
Wat wel iets wat storend kan zijn is het zappen je krijgt dan zwart beeld met de zender dan pas beeld iets wat de vorige niet had.mischien een foutje in het software?
Heb nu paar dagen terug even mijn oude decoder geïnstalleerd. Mijn vriendin vindt de nieuwe omgeving totaal niet gebruiksvriendelijk. Zij is een gewone gebruiker, zoals 90% van de gebruikers van proximus. Ikzelf bij IT’er en kan er dus wel aan wennen.
Wel nog een aantal bugs tegen gekomen: We hadden bijvoorbeeld iets opgenomen en dit stond niet tussen de opnames. Geen probleem dacht ik met TV replay kan ik het nog zien. Maar ik kreeg mijn herstarten optie niet te zien, ik ging telkens naar mijn opnames, waar deze opname dan uiteindelijk niet bijstond. Aantal keren dat ik maar via VTM Go app verder heb gekeken omdat mijn opname plots niet meer beschikbaar was( ook na herstarten van de decoder). Voorlopig om niet te veel gevloek te hebben thuis terug de oude. Ik wacht geduldig af op de volgende update van de software om hem terug te testen.
Het veranderen van zender is zeker nog een groot werkpunt. Je verliest toch een aantal seconden beeld na het zappen, wat uiteraard niet de bedoeling mag zijn.
Probleempje: heb dagelijks minstens een keer het probleem dat een programma stopt met afspelen. Krijg dan melding: dit programma kan helaas nu niet worden afgespeeld foutcode p011.
Mogelijks werkt een andere zender wel, mogelijks ook niet. Bij herstart decoder kan het zijn dat het probleem is verholpen maar is niet zeker.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.