Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
kan ik een alias adres vb alias1@skynet.be overzetten/gebruiken in een vb mijnadres@proximus.be account? alias1 adres geeft problemen in win 10 mail en Thunderbird. Ik gebruikte vroeger WLM met pop3 (filterberichten) en nu nieuwe pc met imap
Vandaag graafwerken in de straat door techniekers van Proximus. Sinds dan geen telefoon, internet en TV. Klantendienst gebeld en die vertellen doodleuk dat de oplossing pas voor morgen avond voorzien is. Voor mij is dit onaanvaardbaar! We moeten maand na maand meer betalen om nu zonder alles te vallen. Bedankt voor deze schitterende service Proximus!
Simpel op decorder v5 film met geluid op v4 decoder enkel beeld
Hallo, ik had een vraagje voor de proximus tv app. Deze wil niet werken, Via de pc krijg ik de melding dat ik het telefoonnummer van het account dien in te geven, maar dan wil deze zelfs ook niet werken. De app wil ook niet werken op iOs of Android, ik meld me telkens aan en dan springt de app terug op het beginscherm. Als ik dan via Pc de live-stream probeer, werkt deze ook niet. Ik gebruik om in te loggen dezelfde gegevens als van myproximus toegang.
In 01/18 in tuttimus pack van mobilus s overgeschakeld naar full control m met dataphone-optie. Dit alles samen zou een verbruik moeten toelaten van 11GB(5 X 2 + 1) Drie maanden later wordt er op facturen wel steeds full control m vermeld (en betaald) maar in praktijk blijft he verbruik gelimiteerd tot 4 GB met zelfs een waarschuwings-sms dat de limiet bijna bereikt is. Meerdere bezoeken aan de telefoonwinkels en telefoongesprekken hebben hieraan nog niets veranderd. PROXIMUS, WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG????? IS DIT JULLIE “GOEDE KLANTENSERVICE”?????
Ik woon aan de grens met Nederland en ik krijg heel regelmatig een SMS met de blijde boodschap dat roaming nu gratis is, kan ik deze SMS stoppen ?
Ik wil dit in My Proximus veranderen, maar er staat 'gegevens controleren' maar dat werkt niet. Ik kan niet bevestigen.
Beste, Ik heb deze maand een aantal onverwacht rekeningen gehad. Aangezien dat proximus factureert op het einde van de maand komt dit net even moeilijk uit. ( Zou binnen 5 dagen moeten betalen ). Is het mogelijk dat ik van deze betaling een week uitstel krijg ( tot 03/04/2018 ) , zodat ik deze factuur zonder zorgen kan betalen? Alvast bedankt Mvg Josse
Wat is het tarief van het bellen met gsm vanuit frankrijk naar vast in belgie
Beste, op 25/03 doe ik 2 aankopen op de webshop , 1 min verschil , het ene pakket perfect na 2 dagen ontvangen. Tot grote consternatie bevat het pak slechts 1 aankoop ( doos was groot genoeg) nu ik wacht nog tot de donderdag in mij orderbevestiging meermaals op de link geklikt geen verandering bestelling ontvangen , behandeld en geleverd blijven open. Meermaals de telefoon gebeld die in de link staan maar iedere keer kan niemand zeggen hoe het staat. Van 6 weken wachten, tot dit is niet voor onze dienst of stuur ne keer een mail???? Ben wel aan de telefoon.he Dus jullie zijn mij laatste hoop op beterschap kan iemand me zeggen wat er met de bestelling is gebeurd? Het betreft R4WEBSHOP001006293 Dank u voor een snel antwoordt Mvg
Ik krijg zonet sms proximus info, beste klant je proximus product werd geactiveerd. Proximus info, beste klant je proximus product werd opgezegd. Op wat slaat dat ?
Dus een maand geleden op 13 maart 2018 hebben we gebeld naar iemand van de dienst proximus om te vragen of we in aanmerking kwamen voor de nieuwe samsung galaxy s9. Hij heeft vorig abonnement stop gezet en had voor ons telefonisch deze gsm besteld. Dit was de samsung galaxy S9 pr-order voor 99 euro met abonnement. Na 2 dagen wachten en geen bevestiging mail te hebben ontvangen hebben we nog is naar proximus gebeld hier hadden we een dame aan de lijn die zij dat het onmogelijk was dat iemand van Proximus deze telefoon kon bestellen. Maar er stond wel een dossier open dus ze zei dat het in orde was. Maar nog steeds geen nieuws. Dan heb ik via chat contact opgelegd met iemand, deze zei dat er inderdaad een gsm besteld was "EEN SAMSUNG GALAXY S9PLUS" dit moest een galaxy s9 zijn hij heeft dit dan voor me aangepast. Maar na een week nog steeds geen gsm en ook geen bevestiging mail. Dus zijn we naar een Proximus Center geweest. De pr-order deal was al 5 dagen stopgezet de man die on
Geachte, Het gebeurt heel regelmatig dat een opgenomen programma opeens stopt. Bij dit stilstaand beeld kan je niks doen. Niet doorspoelen of terugspoelen of terug naar TV gaan. Na een tijdje keert het beeld vanzelf terug naar PVR. De opname begint weer van vooraf aan. Na het heropstarten van de opname stopt het beeld meestal terug op dezelfde plaats. Soms kan je de dag nadien wel verder kijken, soms lukt het helemaal niet meer. En het wordt alsmaar erger, vroeger was het soms, nu bijna bij iedere opname. Hoe kan dit opgelost worden. De decoder zonder stroom zetten en heropstarten is geen optie, reeds verschillende maal geprobeerd.
Gebruikersnaam en wachtwoord ingegeven Krijg volgend bericht eerst aplicatie activeren ????
Ik neem een aantal series op. Ik zou die opnames willen stoppen (niet deleten maar definitief stoppen met opnemen van de serie). Ik zie geen enkele optie? Heel bijzonder
Beste , heb al heel wat bekeken ivm het forwarden. ook op mijn modem via internet heb ik de poorten toegevoegd. Maar dezelfde melding blijft. heb ik alles juist gedaan ? zeer frustrerend...
Wij zijn 2 maand geleden klant geworden en hebben een Tuttimus. Ik heb gevraagd Netflix als bundle te laten activeren en ik kan dit zien in MyProximus. Wij hadden al Netflix voordien dus ik heb alle stappen doorlopen die moesten. Wij hebben ons bestaande netflix account opgezegd, zoals ons werd verzocht te doen. Nu is deze verlopen en is het de bedoeling dat dit nu via tuttimus verder loopt. Bij het menu waar je de betaalmethode moet selecteren maken we de selectie "Proximus factuur" en krijgen we deze foutmelding namelijk : "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode." Ik heb al een aantal keer contact gehad met de klantendienst en ze zouden dit activeren maar het probleem blijft. Kan iemand aub nakijken wat er scheelt en voor een serieuze oplossing zorgen.
Beste, Ik krijg sms-berichten wanneer ik mijn mobile data overschreden is. Echter komen deze pas 5 UUR later !! Hierdoor kan ik mijn mobile data niet tijdig uitschakelen en lopen de kosten soms hoog op. Bv Ik was onlangs voor slechts een uurtje in Zwitserland. Ik verstuurde 2 foto's en ontving enkele smsjes via internet (4,11 MB verbruikt). 5 uur later kreeg ik 3 smsen TEGELIJK aan. De eerste om te melden dat ik mijn totaalbedrag van mijn abonnement met 10€ overschreden had, de tweede om te melden dat mijn mobile internet beperkt is tot 60€ per maand en de derde om te melden dat ik aan die 60€ zat (belachelijk veel geld voor die 4,11 MB trouwens, bij Mobile Vikings betaal je bv geen roaming in Zwitserland). Is er enige manier waarop deze smsen vroeger kunnen komen? Dan had ik na de melding van 10€ mijn mobile data wel uitgezet.
Ik heb mijn gsm laten vallen en ondanks schermprotector proximus en beschermend klaphoesje van samsung is er toch schade aan scherm. Valt dit onder garantie? Samsung j5 2017
Kan mij iemand vertellen waarom Proximus afsluiten wegens zgn "niet betaalde facturen" terwijl proximus nog schulden heeft bij de klant ?
Heb per ongeluk gsm factuur paar dagen te laat betaald, zit nu vast in Duitsland zonder netwerk of mobiel internet. Hoe lang kan het duren vooraleer mijn account terug geactiveerd wordt? Heb hem 4 of 5 dagen geleden betaald. Vriendelijk dank
Kan ik in Tsjechië op mijn laptop proximus tv kijken via de wifi daar
Ik probeer een bestelling te plaatsen in de webshop.Verder dan mijn bestelling te plaatsen in het mandje kom ik niet... indien ik klik op bestellen ... geen reactie? zijn er momenteel problemen met de webshop?
Telkens als ik me probeer in te loggen op de MyProximus app krijg ik steeds de melding "sorry we konden u niet inloggen, probeer later opnieuw." En dit is al bijna een week.
Goeie morgen, volgens een proximus operator klantendienst is het document te vinden op my proximus om de facturatie van de ene Bvba naar een andere Bvba te laten overdragen. Ik kan dit document niet vinden. Weet U waar ? of moet ik me verplaatsen naar een proximus winkel ? vriendelijke groeten, Erwin.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.