Skip to main content
Vraag

Full control M in Tuttimus

  • March 29, 2018
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

In 01/18 in tuttimus pack van mobilus s overgeschakeld naar full control m met dataphone-optie.
Dit alles samen zou een verbruik moeten toelaten van 11GB(5 X 2 + 1)
Drie maanden later wordt er op facturen wel steeds full control m vermeld (en betaald) maar in praktijk blijft he verbruik gelimiteerd tot 4 GB met zelfs een waarschuwings-sms dat de limiet bijna bereikt is.

Meerdere bezoeken aan de telefoonwinkels en telefoongesprekken hebben hieraan nog niets veranderd.

PROXIMUS, WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG?????
IS DIT JULLIE “GOEDE KLANTENSERVICE”?????
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 3, 2018
Hallo Leo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 3, 2018
Klantnr 6...
Edit Wim: Via privébericht graag (link hierboven)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 4, 2018
Dag Leo, je klacht wordt spoedig behandeld. Groeten. Jan