In 01/18 in tuttimus pack van mobilus s overgeschakeld naar full control m met dataphone-optie.
Dit alles samen zou een verbruik moeten toelaten van 11GB(5 X 2 + 1)
Drie maanden later wordt er op facturen wel steeds full control m vermeld (en betaald) maar in praktijk blijft he verbruik gelimiteerd tot 4 GB met zelfs een waarschuwings-sms dat de limiet bijna bereikt is.
Meerdere bezoeken aan de telefoonwinkels en telefoongesprekken hebben hieraan nog niets veranderd.
PROXIMUS, WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG?????
IS DIT JULLIE “GOEDE KLANTENSERVICE”?????
Bladzijde 1 / 1
Hallo Leo, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Klantnr 6...
Edit Wim: Via privébericht graag (link hierboven)
Edit Wim: Via privébericht graag (link hierboven)
Dag Leo, je klacht wordt spoedig behandeld. Groeten. Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.