Goeie morgen,
volgens een proximus operator klantendienst is het document te vinden op my proximus om de facturatie van de ene Bvba naar een andere Bvba te laten overdragen. Ik kan dit document niet vinden. Weet U waar ? of moet ik me verplaatsen naar een proximus winkel ?
vriendelijke groeten,
Erwin.
Bladzijde 1 / 1
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven dan kunnen we dit voor je nakijken.
Mvg. Wilfried
Mvg. Wilfried
Zo'n document moet absoluut ondertekend worden. Ik heb hiervan melding gemaakt in nota nummer 33551768, onze collega's volgens dit zo op. Groeten. Jan
Dus ik hoor nog van je collega's zodat dit in orde komt einde maand april aub ? groeten Erwin.
Dokument is klaar en kan zelfs verstuurd worden in pm.
erwin
Dokument is klaar en kan zelfs verstuurd worden in pm.
erwin
Stuur ook maar op via PM,
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
we zullen proberen om het dadelijk in het dossier mee te steken.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
we zullen proberen om het dadelijk in het dossier mee te steken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.