Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kan ik mij ergens inschrijven om via email de nieuwe topics te ontvangen of een beknopte overzicht van de nieuwe topics van geintereseerde onderwerpen per dag/week? Dat zou handig zijn... Groeten, Jonay
sinds dag 1 alleen maar problemen met proximus nu al meer dan een jaar verder en nog steeds werkt my proximus niet deze keer premium punten niet gebruikbaar hoe lang gaan jullie nog ondermaatse diensten aanbieden???????
Kan niet inloggen op My Proximus Meermaals antwoord van proximus : we konden u niet inloggen gelieve later opnieuw te proberen
Beste. Na het update van de nieuwe tv app kan ik geen tv meer kijken op mijn smartphone. Îkrijg dr melfing dat dit niet actief is? Mvg
Hallo, Ik heb al van in het begin moeilijkheden met de instellingen van series en films sedert dat het nieuwe menu geinstalleerd werd. Voornamelijk om series en films te wissen op mijn smart tv. Iedere keer wanneer ik klik op: serieopname annuleren, gebeurt er niks. Ik ben dan verplicht om handmatig, één per één, iedere aflevering, te klikken op: opname annuleren. Dit is in mijn ogen niet normaal. Herstarten van decoder en bbox helpt niet, reeds tal van keren geprobeerd. Met de vroegere versie van het menu kon ik een ganse serie annuleren in het menu zelf, in het nieuwe menu is nergens "geplande opname" te vinden.
Op 3 april stuurden we Proximus een aangetekende brief om de lijnnummer van mijn schoonouders op te zeggen. Zij verblijven beiden in rustoord en het appartement waarop lijnnummer toekomt is onbewoond momenteel. Vandaar opzeg abonnement vaste lijn. Deze brief werd op 4 april bij Proximus afgeleverd ( post info ). Tot nu toe ontvingen wij geen enkele reactie van Proximus wanneer het abonnement stop en wanneer we dan een eindafrekening krijgen ? Kan dat nagezien worden, zodat we dit thema kunnen afsluiten ? Ro
Als ik probeer te surfen in het buitenland krijg ik steeds de melding PDP indentiteit niet geaccepteerd. Is er iemand die hiervoor de goeie oplossing heeft? Heb al vanalles geprobeerd ... niets helpt 😞
Er is een promotie waarbij je een gsm voor een lagere prijs kan krijgen in combinatie met een abbonement, maar ik heb dit abbonement al. Kan ik mijn huidige abbonement en telefoonnummer behouden en deze promotie toch gebruiken?
Sedert een kleine week hebben wij geen ondertitels meer. Ik heb geprobeerd om via menu, mijn account, instellingen, audio en ondertitels, taal ondertitels, nl bevestigen en ok dit terug te activeren. Het lukt mij echter niet. Volgens uw site moet ik ook nog op tv drukken. Is dat de toets links bovenaan op de proximus afstandbediening? (Ik heb al elke mogelijke toets geprobeerd waar tv op staat maar ik krijg de ondertitels er niet op). Wat doe ik verkeerd?
Beste, Onder mijn producten staan drie gsm abonnementen (waaronder 2 full control van mijn kinderen). Ik wil nu met mijn punten extra mb aan mijn kinderen geven maar als ik druk op bestellen kan ik enkel mijn eigen gsm nummer kiezen en niet deze van de kinderen. Hoe kan ik extra mb met mijn punten op hun gsm krijgen?
Ik geraak niet op de site van de premium club om mijn punten te raadplegen! Ook andere gegevens niet bereikbaar.
Ik moet even mijn frustratie kwijt. Ik bestel 2x de Galaxy s9+ met op de site levertijd de dag erna. Ik ben nu al 2dagen aan het wachten en nog steeds niks geleverd nog maar te zwijgen van de track&trace die staat nog niet eens in behandeling. Dus waarschijnlijk kan Ik nog 2 dagen gaan wachten. Dit vindt Ik TOTAAL niet kunnen voor zo een grote firma als Proximus. Als jullie altijd zo werken moeten jullie geen lever datum erbij zetten.
Beste, Zoals bij vele werkt de optie 1919 niet bij me. Als ik naar MyProximus ga zie ik nergens de optie om die te activeren. Andere, zogezegd gratis opties, kan ik zelfs niet aanvinken. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd maar niks helpt. Hoe kan ik die optie 1919 activeren ? Alvast bedankt.
Beste Deze morgen zijn ze proximus komen aansluiten ... nu wil ik mijn cloud aanmajen maar ik krijg telkens foutcode 2055, 5022 of zoiets ... kan u dit verhelpen aub?
Als ik inlog op MyProximus kan ik enkel mijn huidige tarief zien die gekoppeld is aan Pay&Go (wat ik vroeger had). Heb inmiddels nu al een abonnement, maar zie er dus niets van op de site. Duurt het iets langer tot het zichtbaar is of hoe zit het precies in elkaar?
Begin december overgegaan naar Proximus speciaal voor kids te kunnen blijven kijken naar studio 100. Midden april werkt app nog steeds niet hoe het moet. Dikwijls programma’s terug geblokkeerd. Om de 5 min login en paswoorden moeten ingeven, downloads niet kunnen bekijken, kortom het werkt langs geen kanten!!! Ben lang Telenet klant geweest en heb daar nooit zoveel moeten bellen, mailen,... als ik nu al op die 5 maand gedaan heb naar Proximus. Graag hier een oplossing voor!
Ik ben nu 3 weken overgestapt van TN naar PX. Intiussen zijn er een paar dingen die aan verbetering toe zijn, nl.: In de tv-gids zou er betere omschrijvingen mogen komen bij de films en series. Nu staat er film of serie, maar is dit horror, thriller, drama, komedie of andere ? Dit weet ik graag voor ik begin te kijken : ben niet altijd in voor een drama of komedie. Van welk jaar is deze serie of film ? Het x2 kijken van TN missen wij wel heel hard, wij keken sommige series zo. Dan kon je op dezelfde tijd twee afleveringen zien. Ook de 3minuten vooruit of achteruit springen in een opname, door op de pijltjestoetsen te drukken, missen we. Het zou leuk zijn als dit moest kunnen aangepast worden, vooral de beschrijvingen in de tv-gids. Voor de rest alles prima
Ik gebruik al zo'n 18 jaar webmail van Proximus, ik was zelfs één van de eerste gebruikers toen. Altijd zonder veel problemen. Sinds enkele jaren had ik op mijn account ook een alias voor mijn zoon toegevoegd. Zo had hij zijn eigen email-adres maar zag ik toch wat er binnenkwam. Beide emailadressen zijn gelinkt met mijn gmail-account. Na het veranderen van webmail kan ik het onderdeel 'aliassen' nergens meer terugvinden. Zodus ook geen alias meer toevoegen of de reeds bestaande verwijderen of aanpassen. De aangemaakte alias zelf is wel nog actief gezien ik deze avond nog een mail binnenkreeg op die naam.... Ik kan trouwens wel nog mails versturen vanop mijn webmail-account onder naam van één van de aliassen. De vraag is nu: waar staat dit onderdeel nu? En als dit onderdeel niet meer beschikbaar is, hoe verander ik dan nu de reeds bestaande alias?
Kan ik mijn bestaande bundel in Myproximus wijzigen , eerst deactiveren en daarna nieuwe activeren , als in mijn bundel een mobiel abonnement met aankoop smartphone zit ?
Ik heb eergisteren een iPhone 8plus besteld via de e-shop van proximus. Daar stond het aangename nieuws dat deze de dag erna geleverd ging worden. Aangezien mijn toestel defect is kwam dit voor mij ideaal uit. Toen ik de betaling had gedaan en de orderbevestiging had gekregen viel mij eerst en vooral op dat ik de foute kleur had aangeklikt. Hierop heb ik direct de klantendienst gebeld die mij melde dat ze hier niks aan konden veranderen en dat ik de dag erna in de voormiddag de e-shop moest contacteren. Zo gezegd zo gedaan ik bel de dag erna naar daar en kreeg de melding dat ze gesloten waren. Daarop bel ik de klantendienst opnieuw en die zeiden tegen mij dat ik nu te laat was dat ik het dan maar met dat toestel moest doen! Gek toch voor een toestel van bijna 1100 euro! Mis geklikt? Pech gehad! Ik dacht ik wacht af tot ik het toestel heb en dan zie ik wel hoe dat ik het ging oplossen. Heel de dag blijf ik thuis want de leverdatum is die dag. Niemand gezien niemand gehoord niemand een e
Sedert enkele dagen werkt de proximus tv-app niet meer op onze samsung tablet, wel op de iphone en samsung A5 phone. App start traag op, men kan wel opnames programmeren, doch tv kijken lukt niet meer (3 puntjes blijven...). Via forum op google store blijkt dit een algemeen recent probleem te zijn. Hoe kan dit opgelost worden ?
verspringt steeds terug naar inloggen. verwijderd en terug geïnstalleerd maar geen effect.
Wij hebben 2 tv's en dus ook 2 decoders. Is er een bepaalde prioriteit in het opnemen van programma ' s? Ik plan een opname op decoder 1 maar de film wordt opgeslagen om decoder 2. Niet altijd, soms ook op decoder 1. Ik zie er geen enkele logica in.
Ik kzn geen programma bekijken dat opgenomen werd. Ebkel direct het programma wissen
Ik ben 3 dagen naar nederland geweest en nu zie ik in de app dat ik 5.38 euro buiten de bundel moet bij betalen. Ik heb 6 min internationale gesprekken en op 3 dagen bijna 9 gb aan mobiel internet verbruikt? Kan dit eens nagekeken worden?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.