Op 3 april stuurden we Proximus een aangetekende brief om de lijnnummer van mijn schoonouders op te zeggen. Zij verblijven beiden in rustoord en het appartement waarop lijnnummer toekomt is onbewoond momenteel. Vandaar opzeg abonnement vaste lijn.
Deze brief werd op 4 april bij Proximus afgeleverd ( post info ).
Tot nu toe ontvingen wij geen enkele reactie van Proximus wanneer het abonnement stop en wanneer we dan een eindafrekening krijgen ?
Kan dat nagezien worden, zodat we dit thema kunnen afsluiten ?
Ro
Bladzijde 1 / 1
Niemand van Proximus zo attenvol om een zinnig antwoord op mijn vraag te geven ?
Dag Ro,
Kan je ons via deze link nog even de gegevens van je schoonouders doorgeven aub?
Mvg. WIlfried
Kan je ons via deze link nog even de gegevens van je schoonouders doorgeven aub?
Mvg. WIlfried
Aan Wilfried J,
gegevens per privé bericht verstuurd.
Graag info
Ro
gegevens per privé bericht verstuurd.
Graag info
Ro
Wilfried J ,
heb je met de info , die ik je toestuurde via privébericht , al kunnen nazien ?
Graag info .
Ro
heb je met de info , die ik je toestuurde via privébericht , al kunnen nazien ?
Graag info .
Ro
Dag Ro,
Het nodige werd gedaan op 10/04/2018 - bevestigingsbrief en eindafrekening volgen per post.
Groetjes,
HeidiE
Het nodige werd gedaan op 10/04/2018 - bevestigingsbrief en eindafrekening volgen per post.
Groetjes,
HeidiE
Hallo HeidiE,
Dank voor je info !
Ro
Dank voor je info !
Ro
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.