Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen vaste telefoonlijn


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 433 reacties
Op 3 april stuurden we Proximus een aangetekende brief om de lijnnummer van mijn schoonouders op te zeggen. Zij verblijven beiden in rustoord en het appartement waarop lijnnummer toekomt is onbewoond momenteel. Vandaar opzeg abonnement vaste lijn.
Deze brief werd op 4 april bij Proximus afgeleverd ( post info ).
Tot nu toe ontvingen wij geen enkele reactie van Proximus wanneer het abonnement stop en wanneer we dan een eindafrekening krijgen ?
Kan dat nagezien worden, zodat we dit thema kunnen afsluiten ?

Ro

Beste antwoord door HeidiE

Dag Ro,

Het nodige werd gedaan op 10/04/2018 - bevestigingsbrief en eindafrekening volgen per post.

Groetjes,

HeidiE
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 10 april 2018
Niemand van Proximus zo attenvol om een zinnig antwoord op mijn vraag te geven ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 10 april 2018
Dag Ro,
Kan je ons via deze link nog even de gegevens van je schoonouders doorgeven aub?
Mvg. WIlfried

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 10 april 2018
Aan Wilfried J,

gegevens per privé bericht verstuurd.
Graag info

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 11 april 2018
Wilfried J ,

heb je met de info , die ik je toestuurde via privébericht , al kunnen nazien ?

Graag info .

Ro

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2018
Dag Ro,

Het nodige werd gedaan op 10/04/2018 - bevestigingsbrief en eindafrekening volgen per post.

Groetjes,

HeidiE

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 433 reacties
  • 11 april 2018
Hallo HeidiE,

Dank voor je info !


Ro