Skip to main content
Antwoord

1919

  • April 8, 2018
  • 5 reacties
  • 401 Bekeken

Beste,

Zoals bij vele werkt de optie 1919 niet bij me. Als ik naar MyProximus ga zie ik nergens de optie om die te activeren. Andere, zogezegd gratis opties, kan ik zelfs niet aanvinken. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd maar niks helpt. Hoe kan ik die optie 1919 activeren ?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door AzizA

Hallo Yves, dan stel ik voor dat je even onze collega's van de technische dienst even contacteert via het nummer 080022800, zij kunnen dit dan voor jou activeren. Groetjes, Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • April 8, 2018
waarschijnlijk staat het niet meer actief en kan iemand van proximus maandag als ze hier langs komen dit in orde brengen > zie gelijkaardig geval >
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/1919-43863/index1.html#post603828

Andere gelijkaardige gevallen zie > hier

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 9, 2018
Hallo Yves, heb je deze weg gevolgd om het te activeren? My Proximus > Mijn Producten > Mijn vaste lijn > Mijn diensten , groetjes, Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 9, 2018
Hallo Yves, heb je deze weg gevolgd om het te activeren? My Proximus > Mijn Producten > Mijn vaste lijn > Mijn diensten , groetjes, Aziz

Ja, ik heb via deze weg gekeken maar ik vind de optie 1919 nergens niet.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • April 10, 2018
Hallo Yves, dan stel ik voor dat je even onze collega's van de technische dienst even contacteert via het nummer 080022800, zij kunnen dit dan voor jou activeren. Groetjes, Aziz

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 10, 2018
Ik heb gebeld naar het nummer en ze hebben daar direct de optie geactiveerd.
Dat was een zeer snelle service 😛.
Zeer vriendelijke en behulpzame persoon gehad aan de lijn.