Skip to main content
Vraag

Abonnement niet zichtbaar op MyProximus

  • April 9, 2018
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Als ik inlog op MyProximus kan ik enkel mijn huidige tarief zien die gekoppeld is aan Pay&Go (wat ik vroeger had). Heb inmiddels nu al een abonnement, maar zie er dus niets van op de site. Duurt het iets langer tot het zichtbaar is of hoe zit het precies in elkaar?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 9, 2018
Hallo,

als u nu een gsm abonnement heeft, moet u daarvoor een nieuwe MyProximus account aanmaken. De oude MyProximus was enkel gekoppeld aan een herlaadkaart ( pay&go). U kan een nieuwe MyProximus account aanmaken, via deze link hier:

https://www.proximus.be/login?ru=https%253A%252F%252Fadmit.belgacom.be%252Fmyproximus%252F%253F_ga%253D1.179544676.1365116564.1481118445

Groeten, Aw

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 9, 2018
wanneer ik mijn mobiele producten probeer te koppellen geeft het aan dat het een onbekend nummer is

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 10, 2018
Hallo, u heeft al een nieuwe MyProximus account aangemaakt? Groeten, Aw