Skip to main content
Antwoord

Ondertitels

  • April 10, 2018
  • 3 reacties
  • 412 Bekeken

Sedert een kleine week hebben wij geen ondertitels meer. Ik heb geprobeerd om via menu, mijn account, instellingen, audio en ondertitels, taal ondertitels, nl bevestigen en ok dit terug te activeren. Het lukt mij echter niet. Volgens uw site moet ik ook nog op tv drukken. Is dat de toets links bovenaan op de proximus afstandbediening? (Ik heb al elke mogelijke toets geprobeerd waar tv op staat maar ik krijg de ondertitels er niet op). Wat doe ik verkeerd?

Beste antwoord door Charlotte.D

Leo, heb je de decoder al even herstart? Indien niet, kan je de decoder even herstarten en vervolgens naar een zender gaan en even opnieuw testen aub? Grtjs, Charlotte.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 10, 2018
Leo, heb je de decoder al even herstart? Indien niet, kan je de decoder even herstarten en vervolgens naar een zender gaan en even opnieuw testen aub? Grtjs, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 10, 2018
De ondertitels waren verdwenen nadat ik de decoder om een andere reden herstart had maar ik zal de decoder nog eens terug herstarten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 10, 2018
Ik heb de decoder herstart en de ondertitels komen er nu onmiddellijk op. Dank u!