Kan ik mij ergens inschrijven om via email de nieuwe topics te ontvangen of een beknopte overzicht van de nieuwe topics van geintereseerde onderwerpen per dag/week?
Dat zou handig zijn...
Groeten,
Jonay
Bladzijde 1 / 1
Jonay,
Via je persoonlijke Instellingen op het forum kun je aanvinken of je wil op de hoogte gehouden worden van updates van je favoriete topic(s):
Mvg,
Via je persoonlijke Instellingen op het forum kun je aanvinken of je wil op de hoogte gehouden worden van updates van je favoriete topic(s):
Mvg,
Beste Wim,
bedankt voor de snelle feedback en ik heb gezien dat alles goed staat. Maar ik bedoelde meer zich kunnen abonneren op een rubriek zoals bijvoorbeeld: "Het Proximus Labo"
Om zeker te zijn als er een nieuwe topic wordt aangemaakt dat je van op de hoogte bent ...
nogmaals bedankt voor de snelle feedback !
Jonay
bedankt voor de snelle feedback en ik heb gezien dat alles goed staat. Maar ik bedoelde meer zich kunnen abonneren op een rubriek zoals bijvoorbeeld: "Het Proximus Labo"
Om zeker te zijn als er een nieuwe topic wordt aangemaakt dat je van op de hoogte bent ...
nogmaals bedankt voor de snelle feedback !
Jonay
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.