sinds dag 1 alleen maar problemen met proximus nu al meer dan een jaar verder en nog steeds werkt my proximus niet deze keer premium punten niet gebruikbaar
hoe lang gaan jullie nog ondermaatse diensten aanbieden???????
Bladzijde 1 / 1
Hallo Diederik, welke problemen heb je juist met My Proximus? Kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer en gebruikersnaam van My Proximus doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.