Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Goedeavond heb een probleem alles is afgesloten bij mij door een vergissing in het adres dat jullie hebben in jullie basis heb al alles al geprobeerd en nu heb ik niks meer zelf nooit een rekening gezien kan iemand me eindelijk eens helpen
Hi, zijn er meer mensen die geen TV beeld hebben als de HDMI kabel gebruikt wordt, maar wel als de SCART kabel gebruikt wordt? Volgens Proximus technicus ligt het aan mijn TV (samsung), maar heb hier mijn twijfels over. Contact gehad met Samsung en die zeggen nog niet eerder dit probleem te hebben gehoord.
Op 11 december starten maar liefst twee nieuwe streamingdiensten: eentje voor reality TV en eentje voor de anglofielen. Hayu van NBCUniversal kost 5,99 EUR per maand om je onder te dompelen in maar liefst 200 reality series. Een must voor de volgers van The Kardashians, want de meeste afleveringen komen vlak na hun première in de States ook bij hayu op het scherm. (https://get.hayu.com/). De site is volledig in het Engels en het is niet duidelijk of de programma's ondertiteld zijn. De anglofielen kunnen voor 7,49 EUR per maand zich de ogen te kost doen aan nieuw serievoer. Acorn TV bestaat al langer in de VS en heeft een aanbod van Britse, Australische, Canadese en Nieuw-Zeelandse series. Opgelet: deze videostreamingsite levert enkel ondertitels in het Engels en het Spaans. De navigatie kan ook in die talen. Voor wie de ondertitels geen probleem vormen, zitten er wel een paar leuke series bij. Een viertal titels zitten ook bij Netflix met volledige of delen van seizoenen. Het fei
ik verhuis 1 januari naar een nieuwe huurappartement en zou proximus willen nemen. de vorige huurders (lees niet degene die er nu nog inzitten maar die ervoor zaten) hebben bij het veranderen van intercom de lijn overgesneden van proximus. Ik vermoed dat bij installatie de persoon van proximus tevens deze lijn kan herstellen voor een meerprijs? iemand een idee hoeveel dit zou kosten?
Ik verhuis 1 januari naar een nieuwe huurappartement en zou proximus willen nemen. Mijn ex zou het huidig abonnement van proximus tv en internet overnemen zodat zij op het appartement gewoon internet en tv kan behouden ons huidig adres. Zal ik dan aanzien worden als een nieuwe klant aangezien ik op moment van aanvragen van nieuw abonnement geen producten meer heb bij proximus? (dit voor gebruik te kunnen maken van de actie die op dit moment loopt) mvh Jens
Ik vroeg me af of deze twee competities in het sportpakket zitten?
Ik speel het spel Destiny 2 op de pc maar kan dit niet spelen door dat ik altijd error codes krijg of internet problemen heb. Weet iemand hoe je dit oplost.
Ben je een ouder en wil je het verbruik van je kinderen controleren? Proximus TV staat op naam van je echtgeno(o)t(e) en je wilt weten of de "film van de maand" nog beschikbaar is? Geen probleem! Ga naar de MyProximus app. Rechts van de plaats waar uw voornaam zich bevindt, selecteer je de kleine pijl naar beneden. en selecteer vervolgens "Account toevoegen". Opgelet, om van deze nieuwe functie te kunnen genieten, moet je MyProximus up-to-date zijn! Versie 4.11 of hoger.
Wordt het verbruik van Facebook Live wel of niet afgetrokken van mijn mobiele data als ik Facebook als favoriete app heb gekozen? Is hier in de laatste maanden iets in gewijzigd? Wie kan mij hier een correct antwoord op geven? Mvg, Stonebox.
Ik neem vandaag speciaal een dag verlof om de tv van tutimus in ontvangst te nemen krijg ik een bericht dat hij opeens nier meer leverbaar is iemand een idee wanneer hij leverbaar is
beste van welke promoties kan ik gebruik maken
Hoi Ik ben een weekje geleden overgeschakeld naar een nieuwe provider, hierdoor heb ik niet langer toegang tot mijn facturen of premium punten via MyProximus. Is er een manier dat ik deze als nog kan inkijken?
Beste, Ik krijg geen verbinding met de proximus tv app en ook niet met de cloud service. Op My proximus staat bij beide binnenkort beschikbaar. Als ik met de beheerderslogin probeer in te loggen op de tv-app krijg ik de meding dat deze account niet gelinkt is aan Proximus TV.
Ik ben verhuist. Ipv mijn diensten op nieuw adres te installeren heeft proximus mij nieuwe diensten gegeven. Alleen 1 probleem ze hebben de oude nooit afgesloten. Ik krijg dit niet geregeld. Wat moet ik doen? Dit zodat proximus dit zou oplossen want ze doen er niks aan
Net zoals ook al bij de Franse publieke zenders, geeft PX voortaan ook bij TF1 de mogelijkheid om programma's in originele versie te bekijken. Voor zover TF1 ze natuurlijk zelf in "VO" uitzendt. Kan handig zijn als je eens een film wil meepikken van deze zender.
Na bijna 2 jaar op nieuw adres na jaren abonee te zijn ( men moeder nam nr enz over van haar vader, die ik daarna ook volledig over nam ) steeds tevreden geweest maar nu toch veel minder na het bekijken van proximus site. Bij het aanvragen van nieuwe aansluiting was er een actie van een smart samsung tv bij bundel ( wacht er nog steeds op ) kwam techniker decoder en modem plaatsen ( was inbegrepen in nieuwe aansluiting ) maar deze had geen vast toestel mee. Ok, gebruik deze toch niet. Nu toch even vast toestel aangesloten en geen belmogelijkheid , niet erg enkel dat ik wel betaal oor vaste lijn. NU , heb ik betere en goedkopere abonementen voor mij gezien op de site. Welk is het beste en als er zo een actie bij is zal ik er weer geen recht op hebben zeker?
Bij het uitschakelen van de Philips TV, met de proximus afstandsbediening, herstart de decoder telkens opnieuw. Enkel het stopcontact uitschakelen helpt... Help!
Beste hoe kan ik mijn Simkaart activeren.
wanneer komt de vlaams regional zenders bij proximus
Ik heb ondertussen de webruimte van de "oude" website http://users.skynet.be/mitchell-collectors.org/ kunnen leegmaken via FTP. Ik heb geprobeerd via een .htaccess-bestand een 301-redirect in te stellen, maar dit lukt niet... Kan de URL http://users.skynet.be/mitchell-collectors.org/ doorverwezen worden naar de nieuwe URL https://mitchell-collectors-international.org/ ? Alvast bedankt! Luc
Heb nu al een paar dagen problemen, met mijn v6 decoder tijdens de dag geen enkel probleem maar 's avonds soms dat het geluid weg valt, decoder opnieuw starten helpt maar vind ik geen oplossing zijn er problemen momenteel ?
ik ben jaren klant bij proximus, nu is toevallig in oktober de dommiciliering niet doorgegaan, dit voor de allereerste keer sinds ik klant ben, niet gezien en blijkbaar alles afgesloten vorige vrijdag 7 december, november was wel betaald, rappels werden naar ons tweede verblijfadres waar we zelden de post uithalen gestuurd. kortom vrijdag tel met proximus, een dikke leugenaar aan de tel die mij zegt als u met kbc betaald is het binnen de 30minuten in orde terug, hij geeft mij een gestruktureerde meededeling door om snel te gaan, hetzij 460.86.8921592 . Ik heb dat onmiddellijk uitgevoerd, op heden nog geen aansluiting en in mijn scherm staat bij faktuur online, foutief faktuurnr, ik ga opzoeken en sluit my proximus aan op mijn pc zaterdag en zie dat op het faktuur een andere gestruktureerde code staat, ik betaal op nieuw het bedrag met de beo bank met die code dan, ik herinner mij dat die leugenaar mij gezegd had dat het sneller met KBC ging, dus ik betaal nog eens met de KBC rekening
Dag , Sinds ik net thuis kom heb ik geen beeld meer maar wel geluid .... Zelf de bbox opnieuw opstarten heeft niets uitgehaald .... :( Help 😞
Goeiedag, ik had vorige week een smartphone besteld omdat mijn gsm kapot is, dat volgens de mail vandaag zou moeten toekomen. Nu wacht ik al bijna de hele dag maar nog altijd geen phone. Nu maak ik me wel zorgen met dat ik wel ervaring heb met Proximus dat loog tegen mij :/ Nu m'n vraag is zou ik die gsm vandaag nog kunnen ontvangen of was'k beter naar Orange ofzo geweest waar'k hem onmiddelijk kreeg ?
recent stelde ik op dit forum een vraag over de connectiviteit van glasvezel mlet het google xchromecastsysteem. Ik vond dat inderdaad chrome geen handleiding meer heeft om de laptopcomputer met dit systeem te verbinden - vermits ik geen smartphone bezit geft dit voor mij een probleem... gelukkig ken ik iemand met een smartphon e en die kan dus de app downloaden en contact maken met zijn smartphone met het chromecasttoestel - op die manier lukt het dus wel om contact te maken tussen de chromecast en de nieuwe glasvezeltoegang. Ik hoop dat deze mededeling de mensen met dezelfde problemen kan helpen - de "normale" hulpkanalen werden blijkbaar nog niet dikwijls met dit probleem geconfronteerd.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.