Skip to main content
Antwoord

Destiny 2 niet speelbaar

  • December 11, 2018
  • 13 reacties
  • 125 Bekeken

Ik speel het spel Destiny 2 op de pc maar kan dit niet spelen door dat ik altijd error codes krijg of internet problemen heb. Weet iemand hoe je dit oplost.

Beste antwoord door LinosD

In orde, bezorg je ons via privébericht nog het lijnnummer van je internetverbinding?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • December 11, 2018
We kunnen de firmware van je modem updaten, maar dan zal je verbinding wel even wegvallen over de koers van een twintigtal minuten. Kan je ons laten weten wanneer we dit mogen uitvoeren?

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2018
Beste LinosD,
Jullie kunnen dit gerust nu doen
alvast bedankt

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • December 11, 2018
In orde, bezorg je ons via privébericht nog het lijnnummer van je internetverbinding?

Martin
  • December 11, 2018
Heb je ook internetproblemen buiten het spel Destiny 2

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2018
Linos, waar kan ik dat nummer vinde?

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2018
Martin ja ook een trage download speed.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • December 11, 2018
Via je aanrekening of MyProximus.

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2018
Bedankt

Martin
  • December 11, 2018
zit je mss over je datavolume of eventueel een aanrekening die nog openstaat, zie eens op http://Myproximus.be
Anders het verdict van LindosD afwachten ☺️

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2018
Dankuwel Martin voor de tip. Weet je miss dan ook hoe ik dat kan nakijken of ik al over men datavolume zit?

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2018
LinosD ik heb een privebericht gestuurd
Alvast bedankt

Martin
  • December 11, 2018
via https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/home
klik op internet
kijk daar onder Verbruik

  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2018
Bedankt Martin