Beste,
Ik krijg geen verbinding met de proximus tv app en ook niet met de cloud service. Op My proximus staat bij beide binnenkort beschikbaar.
Als ik met de beheerderslogin probeer in te loggen op de tv-app krijg ik de meding dat deze account niet gelinkt is aan Proximus TV.
Bladzijde 1 / 1
hi, kan je ons via prive je gegevens doorgeven ?
je lijnnr of klantennr samen met de login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
je lijnnr of klantennr samen met de login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
Hetzelfde hier, heb ik in prive ook reeds paar maal aangekaart
cyrixke
ik zie dat mijn collega vrijdag een aantal aanpassingen heeft gedaan
dit heeft dan het probleem niet verholpen ?
ik zie dat mijn collega vrijdag een aantal aanpassingen heeft gedaan
dit heeft dan het probleem niet verholpen ?
jonathandr, ik heb het gisterenavond dan nog eens geprobeerd en nu werkt het inderdaad. Merci daavoor!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.