Skip to main content
Antwoord

TV-app niet beschikbaar

  • December 10, 2018
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Beste,

Ik krijg geen verbinding met de proximus tv app en ook niet met de cloud service. Op My proximus staat bij beide binnenkort beschikbaar.
Als ik met de beheerderslogin probeer in te loggen op de tv-app krijg ik de meding dat deze account niet gelinkt is aan Proximus TV.

Beste antwoord door jonathandr

cyrixke
ik zie dat mijn collega vrijdag een aantal aanpassingen heeft gedaan
dit heeft dan het probleem niet verholpen ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 10, 2018
hi, kan je ons via prive je gegevens doorgeven ?
je lijnnr of klantennr samen met de login

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 10, 2018
Hetzelfde hier, heb ik in prive ook reeds paar maal aangekaart

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 10, 2018
cyrixke
ik zie dat mijn collega vrijdag een aantal aanpassingen heeft gedaan
dit heeft dan het probleem niet verholpen ?

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • December 11, 2018
jonathandr, ik heb het gisterenavond dan nog eens geprobeerd en nu werkt het inderdaad. Merci daavoor!