Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hoe kan ik Netflix kijken met de app op mijn iPhone via mijn Proximus account ?
Hallo, Ik krijg van mijn werknemer een bepaald bedrag terug van mijn internetconnectie. Voor dit in orde was heb ik uren aan de telefoon gehangen (meestal wachtmuziek die ik nu van buiten ken). In totaal heb ik rond de 10 keer moeten bellen en telkens werd er gezegd dat het in orde gebracht ging worden. Dit waren telkens leugens en valse beloften. Vorige maand heb ik mijn vaste telefoon afgezegd, en voor een of andere reden krijg ik nu een factuur waar ik totaal niet meer kan volgen en waar het bedrag van mijn werkgever niet meer wordt afgehouden. Ik ben het beu om jullie te bellen, dus probeer ik het via deze weg. Kan er alstublieft iemand naar kijken en dit in orde brengen? Heb daarnet nog een uur moeten luisteren naar diezelfde muziek wegens een technische storing.
Klant nummer 609022221 Hallo, Kunt u mij een lijstje sturen met al de keren (datum, enz...) dat ik tussen 1/1 en 31/12/2017 Proximus heb moeten contacteren in verband met een storing? Ergens vorig jaar, toen ik nog eens een klacht had, vertelde uw medewerker dat ik op dat moment in 2017 al 18 keer Proximus had moeten bellen ivm storingen. Vandaag, 3 maart 2018, heb ik sedert 1 januari 2018 al 3 keer moeten bellen. Vandaag zal de 4e keer worden, ivm opgenomen programma's die ineens niet meer bekeken kunnen worden, hoewel ze nog wel als geldig staan vermeld. Heb gisteren uw medewerkster gevraagd naar welk email adres ik deze vraag moest sturen. Haar antwoord was doc@proximus.be. Ik vond dit al een vreemd adres, en natuurlijk werkt het niet. Dus ik zou graag een lijstje hebben zoals boven gevraagd. Vanaf 2018 ga ik zo'n lijstje zelf maken. Alvast vriendelijk dank voor uw hulp. Joanne
Sinds de nieuwe app actief is geen tv mobile meer op mijn samsung S, alleen beginscherm, wanner je iets wil bekijken terug begin schem,, volgens de reactie die ik'lees op playstore, veel voorkomend probleem waar blijkbaar niets aan gedaan wordt en dan maar reclame maken voor jullie mobile tv
Ik heb anderhalve week een upgrade naar Tuttimus gevraagd (3 GB surfvolume, All Entertainment-bundel, één gratis film per maand). De eerste, overigens vriendelijke, vrouw die mij daarvoor contacteerde, heeft alles verkeerd opgenomen. Proximus opnieuw gecontacteerd om het nodige te laten rechtzetten. Nu, anderhalve week later, zie ik in mijn gegevens dat Mobilus op 10 GB surfvolume staat, wat ik nooit gevraagd heb. Van de All Entertainment-bundel en de gratis film nog altijd geen spoor. Is het dan zo moeilijk om uit te voeren wat de klant vraagt, indien mogelijk binnen een redelijke termijn? Telenet heeft in een groot deel van Brussel het netwerk overgenomen. Zodra dat operationeel is, twijfel ik niet. In afwachting wens ik een degelijke service van Proximus, maar dat lijkt veel gevraagd.
tv kijken via de tablet
Beste, vandaag kom ik thuis en er is geen verbinding met Proximus voor tv, internet en telefoon. Dit was ook het geval van vrijdag 11u30 tot maandag. Er zijn werken in de straat en vrijdag is de kabel geraakt. We hebben dit zelf moeten uitzoeken. Niemand heeft ons verwittigd. Maandag is het dan hersteld. Vandaag is het weer afgesloten. Als je naar de klantendienst belt krijg je te horen dat er een storing is tot 11/6 via een voicemail. Verder geraak je niet en er wordt ook geen oplossing aangebodenen. Moeten wij dan voor al die dagen betalen om niet s te kunnen doen? Hoe weet ik of er een compensatie is? Wat het probleem is? Welke oplossing er bestaat? Ik ben ook bang een hoge rekening te hebben voor 4 G omdat dit de enige mogelijkheid is om internet te gebruiken. Telenet werkt hier wel, waarom kan Proximus dit niet sneller oplossen? Waarom geven jullie niet meer info? We moeten dit zelf allemaal uitzoeken Mvg, Sarah
Hallo, Ik heb een probleem met inkomende mails, de computer gooit onmiddellijk alle inkomende mails van de computer. M.a.w. ik zie ze binnenkomen maar hij gooit ze direct weg zonder dat ik ook maar één mail kan openen. Ik zie ze wel nog staan op de server.Wat is er gaande ?
Ik kan nog steeds niet inloggen op de site www.proximustv.be. Ik krijg steeds de opmerking dat ik een abonnement moet hebben en dat het gelinkt moet zijn aan mijn Proximus account. Als ik dan naar mijn Myproximus account ga staat er dat ik toegang heb tot deze site en toch lukt het niet .
Beste, Ik heb een toestel met vast IP adres dat gebruik kan maken van een NTP server voor zijn tijd te synchroniseren. Nu heb ik poorten 123 (UDP) en 37 (TCP) al open gezet via portmapping bij mijn BBox3 maar nog steeds wilt de tijd niet synchroniseren. NTP server die ik gebruik is "0.be.pool.ntp.org". Iemand enig idee welke poorten ik nog moet open zetten of hoe ik dit aan het werken krijg? Alvast bedankt. Mvg.
Does anyone know how to manually enter a DNS address? When I log into the modem, the DHCP menu looks like this: https://d.pr/i/gCYTp7 (I'm doing this to enter a DNS that will work with a Roku, since that device doesn't allow me to change the DNS settings.)
ik krijg steeds de volgende foutmelding :"Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens.". ik heb reeds meer dan 10 maal geprobeerd, zowel op Mozilla firefox als op internet explorer. de wifi connecitie is goed met 5Ghz, op verschillende tijdstippen van de dag. graag hulp aub.
Beste, Na een pauze van twee jaar ben ik terug Lol beginnnen spelen (voorheen was met Telenet). Echter heb ik regelmatig veel latency waardoor het spel blijft haperen. Zowel met Wifi als met de kabel. Op de PS4 heb ik echter zelden problemen, en dit terwijl ik via Wifi met de PS4 game. Enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? De speedtest geeft hoge downloadsnelheden en heb het probleem zowel op mijn oude als nieuwe laptop. Mvg, Redheadh
Bij NPO2 staan komende weken detective series geprogrammeerd. Detail vind je in bijlage. Als we nu gaan kijken in de tv gids van Proximus, om deze te kunnen programmeren, vinden we bijvoorbeeld op vrijdag 15 juni Vera terug om 20.30 u . Programmeren kan. Doch zaterdag 16 juni zou er normaal Beck dienen te staan om 20.25 u en vinden we een ander programma terug. Dus niet te programmeren. Zie bijlage. Kan dit eens nagezien worden ? Toch niet de eerste keer dat ik dit vaststel. Hopelijk gaat het voor de verdere dagen na 16 juni wel juist. Vervelend als het niet kan geprogrammeerd worden... Graag aanpassing a.u.b. . Ro
kan je een bbox 3 modem met de oude ruckussen draadloos verbinden met een V5 decoder?
Ik heb veel opgenomen programma' s op mijn v4 decoder harde schijf.Bedoeling was dat ze erop bleven. Nu krijg ik een dezer dagen een v6. Bestaat er echt geen methode om die opgenomen programma 's toch op de v6 te zetten Gtjes Patoe
Beste, Ik heb bij Proximus het Internet Comfort pack, waarbij 100Mbps downloadsnelheid en 6Mbps uploadsnelheid worden aangeboden. Sinds enige tijd vertraagt mijn internet soms plots zonder duidelijke reden. Vooral tijdens het online gamen (in casu Vermintide 2) is dit lastig, gezien het bijna onspeelbaar wordt en ik de match zelfs moet verlaten. Wanneer ik op dat moment een speedtest doe, zie ik dat mijn uploadsnelheid slechts 1,5Mbps is terwijl mijn downloadsnelheid redelijk te doen blijft (50-70Mbps). Ik gebruik Wifi sinds een tiental maand, tot nu toe weinig problemen gehad. De bbox en mijn computer staan dicht bij elkaar, op 2-3 meter afstand. Ik heb al geprobeerd mijn modem te herstarten en mijn adapter er opnieuw in te steken, maar na een tijdje heb ik altijd hetzelfde voor. Ik zit ook nog lang niet aan mijn verbruikslimiet per maand. Weten jullie wat het probleem zou kunnen zijn? Wordt mijn uploadsnelheid af en toe beperkt zonder dat ik op de hoogte ben? Dit is zeer l
Sinds enkele uren is de volgende website niet bereikbaar. Via telenet werkt die wel http://www.luxsat.eu/
Hoi heb op 01-06 een bestelling geplaatst waneer zou ik deze ontvangen ? Op mail zei 02-06 maar dat was op een zaterdag Grtz Stefan
Hallo, wie had er hier nog problemen met het verkrijgen van een afspraak voor installatie en activatie binnen in een nieuwbouw (overschakeling van Telenet)? Ik probeer al meer dan 14 dagen tevergeefs via alle mogelijk wegen een order in orde te krijgen en loop via e-mail, chat en telefoon altijd tegen dezelfde muur aan! 'Ja mevrouw, het order zit geblokkeerd, ze zijn eraan aan het werken, morgen is zeker in orde, ik begrijp uw frustratie' Heeeeel veel blabla, maar geen enkele concrete oplossing. Ondertussen zit ik zonder internet, tv en vaste lijn. Met twee tieners in huis en als zelfstandige in bijberoep, hoef ik er geen tekeningetje bij te maken zeker? Dit kost mij handenvol geld aan mobiele data via de telefoon en ik denk dat ik mijn eerste grijze haar ondertussen ook gevonden heb.
Hoe kan ik dit toestel terug doen werken. Nieuw sedert 11/2017 Samsung. Behoort bij een abonnement. Kan niets doen. Zit bovendien in buitenland. Oplossing???? Dank u.
Al enkele jaren bonupunten gekregen voor eigen verjaardag. Worden deze nog gegeven of zijn deze afgeschaft?
De nieuwe app werkt niet. Wat loopt er verkeerd?
Kan iemand van Proximus mij zeggen wanneer dit in orde komt? Bedankt
ik zag een topic van 2 maanden geleden dat ook voor mij geldt : bij het openen van de tv applicatie op android krijg ik de melding : geen toegang - de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. gelieve na te kijken of het product proximus tv applicatie geactiveerd is op de proximus website (via my proximus) OK. Hoe doe ik dit nu? of is er nog altijd een probleem?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.