Skip to main content
Vraag

Foutmelding bij creatie cloud account in MyProximus

  • May 28, 2018
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

ik krijg steeds de volgende foutmelding :"Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens.".
ik heb reeds meer dan 10 maal geprobeerd, zowel op Mozilla firefox als op internet explorer.
de wifi connecitie is goed met 5Ghz, op verschillende tijdstippen van de dag.

graag hulp aub.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 29, 2018
Hallo Alexander, kan je ons jouw klantrekeningnummer doorsturen via een privébericht? Dan sturen we dit door naar de technische dienst. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • May 29, 2018
Alexander_ ik speel deze vraag even door naar de juiste mensen, van zodra we iets meer weten hoort u dit ook. Groeten ELs

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2018
Ik heb niets meer gehoord sinds 29-05-2018.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 11, 2018
Dag Alexander, kan je nog eens proberen aanloggen met je cloud? MVG, Wim