Skip to main content
Vraag

Netflix

  • June 11, 2018
  • 4 reacties
  • 503 Bekeken

Hoe kan ik Netflix kijken met de app op mijn iPhone via mijn Proximus account ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2018
Ik was een serie aan het kijken op Netflix via tv en nu komt er steeds dat de serie niet beschikbaar is om direct te bekijken hoe kan ik dit oplossen?

Martin
  • June 12, 2018
Hoe kan ik Netflix kijken met de app op mijn iPhone via mijn Proximus account ?
Kan dit je iets verder helpen > https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_netflix_app/particulieren/discover/news/gouden-tips-van/netflix-app.html
> https://netflixinbelgie.be/hoe-werkt-netflix/
TIP: je kunt ook chatten met iemand van Prox als je bv naar deze prox site gaat (waar het chat venster na een tijdje opent)
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • June 12, 2018
Jc28, was dit een serie die je gedownload had via Netflix? Werken andere series nog wel?
Houd er rekening mee dat de films en series op Netflix regelmatig wijzigen en vernieuwen. Zo worden soms series ook verwijderd en nieuwe toegevoegd. Wanneer je een serie hebt gedownload via Netflix, zal deze niet meer te zien zijn nadat deze is verwijderd van Netflix. Dit kan mogelijk een oorzaak zijn.
Probeer allereerst eens te zien of je het probleem ook met andere series hebt. Probeer dan na te kijken of de serie nog terug te vinden is via Netflix (niet via je gedownload). Hopelijk helpt dit je verder.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • June 12, 2018
Jc28 best uw decoder even opnieuw laten opstarten, dan zou je nadien moeten kunnen verder kijken. Groeten Els