Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Door te verhuizen ben ik sinds 1 juni overgeschakeld van Proximus naar Scarlet. Scarlet ging via Easy Switch de opzeg bij Proximus in orde brengen. Desondanks heb ik nu een factuur ontvangen om de abonnementskosten voor juni te betalen. Kan dit in orde gebracht worden? Bedankt!
Aangezien ik in mijn woning helemaal geen gsm ontvangst heb vanwege de gebruikte isolatiematerialen, vroeg ik me af waar Proximus staat met de mogeljjkheid om de optie wifi calling op iOS te activeren. Ik heb hieromtrent al een tijdje geleden contact opgenomen en toen was men er mee bezig, maar ondertussen zijn we al meer dan een jaar verder en dit is nog steeds niet mogelijk. Ook de ontvangst is nog steeds onveranderd. Wat is hiervan de status en wanneer kan ik de introductie hiervan verwachten Momenteel behelp ik mij met Whatsapp, Skype, Facetime etc maar het zou natuurlijk het messt ideaal zijn om gewoon op mijn gsm nummer bereikbaar te zijn.
Hallo, Ik heb een proximus BBox (via Scarlet). Die is nu gekoppeld aan een aantal externe access points om door het heel huis wifi te hebben. Als ik die zou vervangen door een wifi mesh van Google, hoe moet ik de BBox dan configureren? De BBox is nu ook de router op mijn netwerk, maar ik lees overal dat zo'n mesh-systeem zelf de routerfunctie moet kunnen vervullen. Volstaat het dat ik op de BBox DHCP en WIFI uitschakel, of is er meer nodig om zo'n configuratie te laten werken? Groeten, Vic
kan er iemand zeggen waarom VTM verdwenen is op TV overal ??
Beste, Is of komt er een functie/optie om de onbekijkbare betalende zenders uit de tv-gids te halen? Door de toevoeging van alle zenders in de tv-gids, zie je ze ook allemaal bij de hernummering van de zenders in de instellingen. Hierbij moet je dus goed nadenken welke zenders je hebt en welke niet. Ook zijn er soms twee zenders op één kanaal. Dit kost extra veel tijd om alles goed te zetten. Alvast bedankt voor een antwoord. Mvg
Beste, De zender VTM HD is niet beschikbaar, noch voor live te kijken noch in de tv-gids op proximustv.be. Dit is sinds vorige vrijdag. Gelieve de HD-zender te herstellen zodat je live kan kijken en de tv-gids ervan kan bekijken op proximustv.be. De SD-versie van VTM werkt wel zoals normaal. Alvast bedankt. Mvg
Telkens als ik mijn skynet mail open, krijg ik de melding: Proximus gebruikt cookies enz. Ik heb het cookiebeheer aangepast en afgesloten zoals gevraagd..Maar elke keer moet ik eerst die keuze maken vooraleer ik mijn wachtwoord kan invoeren. Hoe verhelpen?
Beste De laatste tijd als ik een opname wil bekijken dus ik op "kijken" laad de serie en direct daarna kom ik terug op mijn opnamescherm en is de serie dat ik wil bekijken ineens verwijdert. Eerst dacht ik dat ik dit per ongeluk deed maar nu is dit al de 3de keer in 1 week tijd en ik let er intussen wel op dat ik nergens verkeerd op druk
Op 30/04 inruilen 500 punten voor 60 minuten ==> Alles verloopt prima. Op 17/05 inruilen 500 punten voor nog eens 60 minuten alhoewel een bevestigingsmail komen die minuten niet op 120. Verschillende keren gebeld en nu zegt Sander dat er nu onlangs 14/06 ??? een extra 60 zijn toegekend (vermoedelijk na mijn herhaalde klachten) maar die zijn niet zichtbaar bij mijn verbruik, dat blijft op die eerste 60 minuten staan. Weet iemand hoe of wanneer die extra minuten zichtbaar en beschikbaar komen in mijn verbruik. beste dank Henri
Heb gisteren de proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.
Beste allen, ik heb een universele afstandsbediening van Bose in verband met een soundbar. Wij zijn recent overgeschakeld van Telenet naar Belgacom TV. Telenet had een code om hun digibox te bedienen maar voor belgacom TV vind ik deze niet. Weet er iemand die code zodat ik mijn universele afstandsbediening kan gebruiken in plaats van deze van Proximus/Belgacom TV? Bedankt, Birger
Beste, Ik bel gisteren jullie helpdesk om een afspraak vast te leggen voor een installatie in een appartement B. vandaag krijg ik bericht dat het pack van m'n ander appartement zonder het te vragen wordt omgezet naar familus. ik krijg tevens een mail waar ik zogegezegd info over gevraagd hebt. wanneer ik de helpdesk terugbel , wordt me gemeld dat dit niet veranderd kan worden. na vraag over inhoud wordt naar website verwezen en prijs zou dezelfde zijn als deze huidig pack. na verificatie toch 7 eur duurder. Hoe kan ik dit annuleren ? alvast bedankt voor uw hulp mvg Ann s
Beste, Ik heb nu al 2 weken, 2 simkaarten opgehaald bij jullie shop om gebruik te kunnen maken van de sim only maar tot op heden zijn ze nog altijd niet actief. Dit is letterlijk zero service. En als ik met jullie chat krijg ik hele aparte antwoorden terug van Kathleen waar ik niks mee kan. Ik kan ook ergens anders een sim only nemen als het te moeilijk is.
bij deze zijn we "weer" is op zoek naar een oplossing gisteren op 19/06 hebben we netflix mee in onze bundels laten opnemen het klinkt allemaal fijn leuk en "zeer" gemakelijk.... tot we onze afstand bediening in handen hebben. stap1 we starten op kanaal 57of op app in menu om alles in te stellen maar daar begint ons probleem pincode px tv we weten standaard 1234 deze neemt decorder niet aan. Mijn reflex niet forceren en instellingen na kijken op decorder pin kinderslot en pin aankopen aangepast naar een code die we samen kennen en steeds niks en uiteraard na 3X geprobeerd te hebben moeten we later opnieuw proberen, hoe lang staat er niet bij ? heb hierna de functie pin code aankopen en kinderslot gewoon gedeactiveerd maar steeds vraagt mijn decoder een pin code ondertussen komt er stilletjes aan stoom uit onze oren van frustratie's dit omwille alleen al het verschil van de uitleg van de zeer vriendelijke medewerker (klanten dienst) en de realiteit iemand een idee Hoelang duurt het voor
Ik wil via de website inschrijven voor het Pack Familus, maar is het dan mogelijk om na vier maanden over te stappen naar het pack Internet + TV of is er een minimum duur verbonden aan het Familus Pack. Op de site vind ik daar geen uitleg van.
eind mei doe ik aanvraag voor nieuwe aansluiting , op 4 juni krijg ik bevestiging met afspraak technicus via mijn voicemail . Deze zouden langskomen op woensdag 13 juni .Op dinsdag 12 juni ontvang ik per post mijn activeringscodes . Woensdag 13 juni , tervergeefs gewacht , bel de technicus en deze meldt doodleuk dat mijn afspraak geannuleerd is .Kon mij verder geen details geven .Datum van de aanvraag: 13 juni 2018 Bel de klantendienst , en die melden mij dat afspraak op 7 juni geannuleerd is ??????? Moet nu nieuwe aanvraag indienen . Nu een week later zelfs nog geen afspraak voor technieker , dossier zit muurvast ??????????????????? Referentie: R0000001100007UF91-1 Klantennummer: 616937508 Door jullie geklungel heb ik op vrijdag 15 juni mijn zaak moeten openen zonder internet . Blijkbaar kan dit nog 3 weken duren tegen ik aansluiting heb . Wat zijn jullie tegenprestaties voor het geleden verlies ??
Ik wilde even onze ervaring meedelen met onze verhuis. Via web meegedeeld dat we zouden verhuizen, men zou ons opbellen. Dan de dagen daarna oproepen op de meest onmogelijke tijdstippen. Zelf terug gebeld, de medewerker wist niet wat hij moest doen en zou iemand laten terugbellen. Uiteindelijk dan terug gebeld door iemand die dacht dat ik van pack wilde veranderen. Over verhuis stond niets in het dossier (?). Moeizaam uitgelegd dat we eigenlijk wilden verhuizen, nieuw adres aangegeven. De medewerker vertelde dat moest getest worden of een Proximus aansluiting mogelijk was (de vorige eigenaars hadden Proximus maar dat was naar het schijnt geen goed argument). Men zou mij een afspraak geven om een technicus te laten komen. Dan niets meer van Proximus gehoord. Uiteindelijk via Easy Switch een nieuwe aansluiting bij VOO genomen, 2 dagen later was alles in orde. Proximus, dat hebben jullie heel slecht opgelost!!! Ik hoop dat dit niet de standaard procedure was?
Beste, Heb van vrijdag mijn pay and go omgezet in een Proximus abonnement, onbeperkt bellen, onbeperkt sms'n. Ik kan wel bellen, maar ik kan geen SMS versturen? Hoe krijg ik dit opgelost? (Mijn nummer is 04...)[Edit Wim gsm nr verwijderd - privacy!]
Ik heb de Happy time naar Spanje niet meer nodig. Hoe kan ik dit opzeggen?
Op 14 maart bestelde ik met de hulp van iemand van de klantendienst een joined offer met een iphone 8plus van 64 GB. Na ongeveer een maand bellen naar de klantendienst had iemand gezien dat er een foute code stond in de bestelling waardoor de bestelling niet kon doorgaan. Nochtans hadden dan al enkele mensen gezegd dat het op de hoogste prioriteit stond maar jammer genoeg had niemand de fout gezien. Toen ze dan eindelijk de fout hadden gezien kreeg ik na een week een bericht dat de iphone ging geleverd worden. Ik betaalde netjes de 379 EUR op 26 april. Toen ik op 28 april eindelijk mijn pakje kon gaan afhalen (na anderhalve maand) zag ik echter dat er geen iphone 8 plus 64 gb silver in de verpakking zat maar een iphone SE. Ik belde onmiddelijk naar de klantendienst waar de bediende zoals gewoonlijk veel begrip had voor mijn frustratie. Zij besprak dit dan met de verantwoordelijke en die zei dat ik anders maar moest proberen in een winkel de iphone te gaan omruilen. Ik naar de winkel in
Ik ben momenteel in andorra wat niet in de eu ligt. Ik had me op voorhand geinformeerd bij proximus. Zodra we aan de grens kwamen mn internet uitgeschakeld. Overal in andorra op straat heb je gratis internet. Ik moest mn gsm wel nog even als gps gebruiken de 2de dag. Zette inetnet aan en probeerde een route te plannen maar dit ging niet. Server fout. Ineens krijg ik 3 smssen. U ben 10€ overschreden, u bent 25€ overschren en u bent 60€ overschreden en nu geblokkeerd voor data in het buitenland. Via wifi contact opgenomen met chat via facebook met proximus maar geen enkele reactie op 3 dagen tijd. Hier zit ik dan. Ik ga nog verder naar barcelona en naar frankrijk wat wel in de eu ligt. Kan ik daar dan terug inernetten of voor de rest van de maand nergens meer? Bedankt proximus voor de geweldige dienstverlening!!!
Beste, ik had graag geweten of VoLTE voor mijn toestel beschikbaar was. In de instellingen op het toestel staat het actief maar ik zie in de statusbalk geen melding hiervan. Bij een kennis stond deze optie actief en een melding in de statusbalk was zichtbaar. De klantendienst kon mij na 30 minuten wachten niet echt verderhelpen... Alvast bedankt.
Vroeger konden we punten inruilen voor belkrediet voor anderen. Is dit correct dat dit niet meer lukt ? Of heb ik het verkeerd voor.
Naast het cast probleem ( waar jullie mee bezig zouden zijn ) vind ik deze update echt een ENORME stap terug. Waarom is elke opname nu afzonderlijk gezet, ik zit uren te scrollen voor ik op de juiste aflevering van iets terecht kom! Ik kan ook geen filter meer gebruiken. Neen echt dit format is een tegenvaller! Het overzicht is compleet verdwenen, je kan ook niet terug naar de oude versie. Anders deed ik dat meteen. Graag terug meer overzicht, bepaalde afleveringen van één serie terug gebundeld zetten, de filter optie terug invoeren Eenvoudiger vanuit een aflevering vertrekken en deze verwijderen!
Ben nieuwe klant en bestel me de tv erbij . Ik betaal de tv netjes via de mail die ik krijg . Nu zijn ze bij Proximus mijn betaling kwijt . Dus resultaat al meer dan een week geen tv en het ziet er naar uit dat het wel nog wat kan duren. Verschillende tickets later . Is Da hier altijd zo ? Heb al spijt dat ik Telenet heb opgezegd
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.