Skip to main content
Antwoord

VoLTE Galaxy S8

  • February 7, 2018
  • 5 reacties
  • 1605 Bekeken

Beste, ik had graag geweten of VoLTE voor mijn toestel beschikbaar was. In de instellingen op het toestel staat het actief maar ik zie in de statusbalk geen melding hiervan. Bij een kennis stond deze optie actief en een melding in de statusbalk was zichtbaar. De klantendienst kon mij na 30 minuten wachten niet echt verderhelpen...
Alvast bedankt.

Beste antwoord door Martin

TUI: hier staan de compatible toestellen > Klik Hier
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • Antwoord
  • February 7, 2018
TUI: hier staan de compatible toestellen > Klik Hier

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 7, 2018
Bedankt voor je reactie. Opties staat zoals gezegd reeds actief (toestelinstellingen) doch geen melding op het scherm. Bij kennis eveneens bij Proximus met een Galaxy A5 is er wel een melding in statusbar.

Martin
  • February 7, 2018
Het kan inderdaad zijn dat iemand van Proximus deze nog moet activeren voor je toestel, dus best afwachten tot hier iemand van het prox team langs komt.

  • Apprentice
  • June 20, 2018
Is er nieuws? Een collega heeft de S8+ en VoLTE werkt bij hem wel, is te zien in zijn notificatiebalk, op mijn S8 is de laatste versie van Android geïnstalleerd, optie staat aan maar zie die logo niet in mijn notificatiebalk.

Martin
  • June 20, 2018