Skip to main content
Beantwoord

TV app


Heb gisteren de proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.

Beste antwoord door ElsJ

Dag Asfdsesc, ik heb een kleine aanpassing uitgevoerd en het zou nu wel moeten lukken. Indien nog vragen contacteer ons via volgende link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

fijne feesten gewenst

Els
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

29 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 21 december 2017
Dag Michael, het zou nu moeten werken. MVG, Wim

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 december 2017
Beste, dit probleem doet zich bij ons ook voor in de app en op de website van proximustv.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 21 december 2017
Dag Bjorn, probeer nog eens. MVG, Wim

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 21 december 2017
Beste, dit probleem doet zich bij ons ook voor in de app
Like (0) Citeer

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 22 december 2017
Dag Asfdsecs kan u ons via deze link u telefoonnummer bezorgen? Dan kijken we het graag voor u na. mvg Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 22 december 2017
Asfdsesc,
kan u mij even vertellen wat het probleem juist is? groeten Els

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 23 december 2017
Elsj Heb proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2017
Dag Asfdsesc, ik heb een kleine aanpassing uitgevoerd en het zou nu wel moeten lukken. Indien nog vragen contacteer ons via volgende link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

fijne feesten gewenst

Els

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 5 maart 2018
Beste,
Mijn proximus tv app doet het niet, ik krijg telkens volgende melding
'de login gegevens zijn niet correct'
nogthans zijn er wel correct.

mvg

Bert

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 177 reacties
  • 5 maart 2018
Dag Kim,

Ik heb dit toegevoegd aan je Myproximus account. Je zou dit nu kunnen gebruiken.

Groeten,

Jean-Paul

Tv app gedownload op iPhone 8+ maar kan niet aanmelden

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 maart 2018
Kan niet inloggen op Android Proximus tv app. Krijg boodschap: "accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken", terwijl ik wel degelijk geabonneerd ben in MyProximus.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 19 maart 2018
Aby,

Ik heb een instelling op je lijn aangepast, het zou moeten werken nu.

Groeten,

Kim

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 620 reacties
  • 19 maart 2018
Stoutethierry,

Heb je al een MyProximus login aangemaakt? Kan je die dan even via privé bericht naar het Proximus team sturen? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Indien je dit nog niet gedaan hebt, kan je hier zien hoe: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html

Groeten,

Kim

Martin
  • 32661 reacties
  • 19 maart 2018
TIP : mss iets om bij te voegen op die site:
- uitleg voor EDGE
- uitleg cookies wissen (al dan niet selectief) staat daar ook nog niet uitgelegd als ik het goed voor heb.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 16 april 2018
Wij kunnen op de app ook niet inloggen. Moet er hiervoor extra betaald worden?

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 17 april 2018
Dag Johan , ik heb een kleine aanpassing gedaan en alles zou nu moeten werken. groeten Els

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 mei 2018
Niet meer mogelijk om in te loggen op de TV app. Ik word altijd teruggeleid naar het start-scherm.
Groeten, Niko

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 3 mei 2018
Dag Nid, kan je mij je klantennr bezorgen? alsook je email adres waarmee je moet inloggen op my proximus?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 mei 2018
615829814 niko.daelemans@skynet.be

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 3 mei 2018
Kan je het nu nog eens testen?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 3 mei 2018
Bedankt!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 3 mei 2018
Hallo, ook ik heb problemen om de android app werkende te krijgen. Foutboodschap: 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account'.
Met de accountgegevens van mijn zoon, die ook tuttimus heeft, lukt het wel.

Klantnummer: 616991725

Ik heb jullie 4 dagen geleden ook reeds een privebericht gestuurd via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 4 mei 2018
hi wiskeS

ik geef dit door aan ons engineering team zodat men dit voor je kan nakijken en in orde brengen

Mvg
jonathan

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 juni 2018
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem telkens ik wil inloggen zegt het dat de details niet correct zijn (hoewel ze het zijn)

Groetjes

Reageer