Heb gisteren de proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.
Bladzijde 1 / 2
Dag Michael, het zou nu moeten werken. MVG, Wim
Beste, dit probleem doet zich bij ons ook voor in de app en op de website van proximustv.
Dag Bjorn, probeer nog eens. MVG, Wim
Beste, dit probleem doet zich bij ons ook voor in de app
Like (0) Citeer
Like (0) Citeer
Dag Asfdsecs kan u ons via deze link u telefoonnummer bezorgen? Dan kijken we het graag voor u na. mvg Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Asfdsesc,
kan u mij even vertellen wat het probleem juist is? groeten Els
kan u mij even vertellen wat het probleem juist is? groeten Els
Elsj Heb proximus tv app gedownload maar kan niet inloggen. Deze start telkens te laden en springt dan terug naar het inlogscherm.
Dag Asfdsesc, ik heb een kleine aanpassing uitgevoerd en het zou nu wel moeten lukken. Indien nog vragen contacteer ons via volgende link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
fijne feesten gewenst
Els
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
fijne feesten gewenst
Els
Beste,
Mijn proximus tv app doet het niet, ik krijg telkens volgende melding
'de login gegevens zijn niet correct'
nogthans zijn er wel correct.
mvg
Bert
Mijn proximus tv app doet het niet, ik krijg telkens volgende melding
'de login gegevens zijn niet correct'
nogthans zijn er wel correct.
mvg
Bert
Dag Kim,
Ik heb dit toegevoegd aan je Myproximus account. Je zou dit nu kunnen gebruiken.
Groeten,
Jean-Paul
Ik heb dit toegevoegd aan je Myproximus account. Je zou dit nu kunnen gebruiken.
Groeten,
Jean-Paul
Tv app gedownload op iPhone 8+ maar kan niet aanmelden
Kan niet inloggen op Android Proximus tv app. Krijg boodschap: "accountgegevens laten niet toe om de applicatie te gebruiken", terwijl ik wel degelijk geabonneerd ben in MyProximus.
Aby,
Ik heb een instelling op je lijn aangepast, het zou moeten werken nu.
Groeten,
Kim
Ik heb een instelling op je lijn aangepast, het zou moeten werken nu.
Groeten,
Kim
Stoutethierry,
Heb je al een MyProximus login aangemaakt? Kan je die dan even via privé bericht naar het Proximus team sturen? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Indien je dit nog niet gedaan hebt, kan je hier zien hoe: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
Groeten,
Kim
Heb je al een MyProximus login aangemaakt? Kan je die dan even via privé bericht naar het Proximus team sturen? https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Indien je dit nog niet gedaan hebt, kan je hier zien hoe: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
Groeten,
Kim
TIP : mss iets om bij te voegen op die site:
- uitleg voor EDGE
- uitleg cookies wissen (al dan niet selectief) staat daar ook nog niet uitgelegd als ik het goed voor heb.
- uitleg voor EDGE
- uitleg cookies wissen (al dan niet selectief) staat daar ook nog niet uitgelegd als ik het goed voor heb.
Wij kunnen op de app ook niet inloggen. Moet er hiervoor extra betaald worden?
Dag Johan , ik heb een kleine aanpassing gedaan en alles zou nu moeten werken. groeten Els
Niet meer mogelijk om in te loggen op de TV app. Ik word altijd teruggeleid naar het start-scherm.
Groeten, Niko
Groeten, Niko
Dag Nid, kan je mij je klantennr bezorgen? alsook je email adres waarmee je moet inloggen op my proximus?
615829814 niko.daelemans@skynet.be
Kan je het nu nog eens testen?
Bedankt!
Hallo, ook ik heb problemen om de android app werkende te krijgen. Foutboodschap: 'Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account'.
Met de accountgegevens van mijn zoon, die ook tuttimus heeft, lukt het wel.
Klantnummer: 616991725
Ik heb jullie 4 dagen geleden ook reeds een privebericht gestuurd via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Met de accountgegevens van mijn zoon, die ook tuttimus heeft, lukt het wel.
Klantnummer: 616991725
Ik heb jullie 4 dagen geleden ook reeds een privebericht gestuurd via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
hi wiskeS
ik geef dit door aan ons engineering team zodat men dit voor je kan nakijken en in orde brengen
Mvg
jonathan
ik geef dit door aan ons engineering team zodat men dit voor je kan nakijken en in orde brengen
Mvg
jonathan
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem telkens ik wil inloggen zegt het dat de details niet correct zijn (hoewel ze het zijn)
Groetjes
Ik heb hetzelfde probleem telkens ik wil inloggen zegt het dat de details niet correct zijn (hoewel ze het zijn)
Groetjes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.