Ik wilde even onze ervaring meedelen met onze verhuis.
Via web meegedeeld dat we zouden verhuizen, men zou ons opbellen. Dan de dagen daarna oproepen op de meest onmogelijke tijdstippen. Zelf terug gebeld, de medewerker wist niet wat hij moest doen en zou iemand laten terugbellen.
Uiteindelijk dan terug gebeld door iemand die dacht dat ik van pack wilde veranderen. Over verhuis stond niets in het dossier (?). Moeizaam uitgelegd dat we eigenlijk wilden verhuizen, nieuw adres aangegeven. De medewerker vertelde dat moest getest worden of een Proximus aansluiting mogelijk was (de vorige eigenaars hadden Proximus maar dat was naar het schijnt geen goed argument). Men zou mij een afspraak geven om een technicus te laten komen.
Dan niets meer van Proximus gehoord.
Uiteindelijk via Easy Switch een nieuwe aansluiting bij VOO genomen, 2 dagen later was alles in orde.
Proximus, dat hebben jullie heel slecht opgelost!!! Ik hoop dat dit niet de standaard procedure was?
Bladzijde 1 / 1
Dag pvh18,
Jammer om te horen dat dit niet vlot verlopen is.
Mag ik vragen om ons je klantgegevens te bezorgen (via privébericht) voor nazicht?
Met vriendelijke groeten,
HeidiE
Jammer om te horen dat dit niet vlot verlopen is.
Mag ik vragen om ons je klantgegevens te bezorgen (via privébericht) voor nazicht?
Met vriendelijke groeten,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.