Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
opzeggen proximus contract
Vandaag plots opgebeld door jullie, dat de postbode eindelijk de 4K TV zou leveren, en ik kreeg alsook een track 'n trace code van BPost om het pakket te volgen. De zoveelste fout was 'rechtgezet' en kreeg nogmaals excuses; Voor de 5de maal in 6 weken neem ik onbetaald verlof om het pakket te ontvangen. En deze keer heb ik effectief iets ontvangen! Een doosje met een simkaartje! ! Alweer geen TV!!? Ik heb al mijn geld terug geeist, klacht ingediend, talloze keren heen en weer gebeld, voorgesteld die zelf op te pikken en nog lukt het niet .. Er is voor de zoveelste keer een dossier aangemaakt, ik zou toch graag opgebeld worden door iemand die hier wat meer verantwoordelijkheid over heeft en die me echt helpt.
Wij zijn op vakantie en zouden han hieruit graag iets opnemen met de proximus tv app. We krijgen echter altijd de melding ‘oeps er ging iets fout’. Ik las in een vorig topic dat je de myproximus loging moet gebruiken en niet je e-mailadres. Maar geen idee wat die andere login is of waar ik deze vind? Alvast bedankt!
Noch via iPhone of iPad kan ik inloggen op mijn PX TV. Heb dit reeds verschillende malen zien voorbij komen maar kan nergens de oplossing lezen. Iemand?
Ik heb me geregistreerd voor myproximus maar ik kan noet op de proximus tv app er staat dan oeps foutje
Ik wil eigenlijk terug naar de oude App, de nieuwe is niet gebruiksvriendelijk, onduidelijk, onoverzichtelijk, werkt niet. Bovendien moet ik telkens mij IPad uitschakelen en vervolgens weer aanzetten om TV te kunnen kijken. Kan ik opnieuw de oude App installeren? Ik overweeg zelfs om terug naar Telenet te gaan, waar Yelo TV nooit problemen geeft en veel gebruiksvriendelijker is. Ik kijk immers heel veel s avonds TV op mijn tablet en de nieuwe App van Proximus begint me danig te enerveren
Blijkbaar kan men tegenwoordig enkel nog via de Proximus-winkels een opzegging uitvoeren. Maar als je naar de website van Proximus gaat, kan je dit ook nog steeds online doen. Is dat online doen wel veilig genoeg? In principe kan iedereen in jou plaats een opzegging doen, met alle gevolgen vandien. Een lijnnummer of ID-kaart worden niet gevraagd. Gewoon enkele eenvoudige gegevens. Gaat Proximus hier de eerstkomende tijd iets aan doen of de regels hiervoor aanpassen?
Tv app wil soms niet openen, na uitschakelen van iPad air 2 en heropstarten van iPad opent de Tv app wel.Moet dus telkens de iPad uitschakelen en heropstarten opdat de app zou werken.Is nog maar recht het geval.
sinds twee maanden worden er vanuit mijn gsm blijkbaar berichten gezonden naar het buitenland, zonder mijn weten . blijkbaar zou dit door imessage of facetime komen, maar alles is bij mij uitgeschakeld ! ik heb al alles gedaan , volledig reset gsm enz ! al meerdere malen contact gehad met proximus, maar daar wil of kan niemand mij helpen ? 1 x vroeg ik de dame in kwestie om me te laten uitspreken en het uit te leggen, maar die haakte gewoon in ? bij andere providers blokkeren ze deze nummers of bezorgen ze blijkbaar een creditnota , ... mijn antwoord is steeds dat ik bij apple moet zijn, maar apple stuurt me door naar proximus ?? de kosten blijven oplopen ? wat kan ik in godsnaam doen ? telkens ik mijn gsm uitgeschakeld heb krijg ik opnieuw de melding dat imessage voor extra kosten kan zorgen. heel vreemd en jammer dat niemand me hierbij wil helpen? ik denk dat er niets anders op zit dan te veranderen van provider en een nieuw toestel aan te schaffen, maar ook daar was mi
HOE KAN IK PROXIMUS FON ACTIVEREN OP MIJN SMARTPHONE ?
Mijn vriend heeft een smartphone en gebruikt een Pay&Go kaart. Door onoplettendheid staat zijn Mobiele gegevens soms aan, waardoor zijn krediet in korte tijd teniet wordt gedaan. Is er een middel om dit te verhinderen ? Mijn vriend heeft geen nood aan mobiel internet. Hij gebruikt wifi waar het mogelijk is. Graag raad aub. Alvast bedankt !
Bij het opstarten van de Proximus tv app krijg ik steeds de melding “oeps, er ging iets verkeerd”. Ik heb de app al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Waar kan dit aan liggen? Groeten
ik vraag me af wanneer ik de Samsung tv zal ontvangen. volgens de order bevestiging die ik in de bijlage heb gezet. zou het vandaag op 11 Juli ontvangen tussen 11 juli 2018 tussen 8u en 17u Maar Als ik op de status link klik van deze orderbevestiging staat er bestelling ontvangen ? Als ik via my proximus bij mijn bestellingen ga kijken zie ik staan Bestelling wordt voorbereid ? ik snap het even niet meer. Wanneer zal ik de tv ontvangen ? Groeten, Schaeken Gerard
Beste, Normaalgezien krijg ik mijn factuur via e-mail opgestuurd. Recent ben ik van werk veranderd en krijg ik plots de facturen per post (waarvan één nog naar een oud adres). Als ik op de website https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_method/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/factureringswijze/uw-factuur-of-aanrekening-per-e-mail-via-zoomit-of-per-post.html druk op 'verander uw verzendmethode', vindt hij de pagina niet terug. Hoe krijg ik terug de facturen toegezonden per e-mail? Ik heb voor de account voor mijn gsm een ander e-mailadres moeten gebruiken omdat dit al in gebruik was voor mijn privé-account voor internet en TV. Kan ik de facturen voor mijn gsm toch opgestuurd krijgen naar dit e-mailadres? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Dorien.
Beste, eind januari ben ik over gegaan van een combi abonnement (internet, mobiel & tv) naar minimus M. Destijds had ik max. 80mb/s downloadsnelheid en haalde ik +/- 75mb/s bij speedtest.net. In samenspraak met jullie technische dienst heb ik beslist om over te stappen naar Minimus. Hierdoor zou mijn downloadsnelheid van max. 80 naar 100 mb/s en met de schatting dat ik dan een 90mb/s downloadsnelheid zou kunnen krijgen. Hierdoor verloor ik wel dan 5GB mobiele data per maand (van 10GB naar 5GB). Sinds die omschakeling is mijn downloadsnelheid echter begrensd op 63 mb/s. Dus met resultaat dat ik nu minder bandbreedte heb op mijn internet lijn thuis en nog eens 5 GB mobiele data kwijt ben. Vandaag bel ik dan naar de technische dienst, maar nu zeggen ze plots dat mijn lijn maar 70mb/s aankan. Totaal tegenstrijdig met wat jullie mij eind januari zeiden. Bedankt voor dit gevoel van oplichting, net wat ik nodig had!
Gisteren zijn ze alles komen installeren van Proximus. Alles is goed verlopen. Echter kunnen we niet inloggen via de Proximus tv app en zie ik enkel de gsm staan bij myproximus. Dus geen telefonie en geen Tv producten. Wat doen we mis of wat is er mis. Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt Yves Bols
Als je via de bizz club punten gaat inruilen voor bvb 2gb extra en er zijn 5 verschillende gsm's, voor welke gsm is dit dan van toepassing?
Beste vrienden, meer en meer valt ons internet uit. Wij hebben 3 pc's en nu ook een smart tv met netflix. Kan ik zo maar naar de Proximus winkel stappen om een nieuwe modem te krijgen?
Ik kan de matchen van de rode duivels niet zien op mijn proximus TV app? Hoe komt dit?
Goede dag Sedert vanmorgen kleurt het ON/OFF Verklikkerlampje van de WIFIop mijn modem ROOD WAt is hier de oorzaak van aub Mijn WiFi verbinding is eveneens trager dan voorheen Graag info Thanks
Ik kreeg een mail vandaag dat ik een bestelling zou gedaan hebben van 60 belminuten gratis vanaf mijn vaste lijn? Ik heb dit helemaal niet besteld!
Wegens aanhoudende facturatie problemen (affinity korting die meer dan 1 jaar niet op de factuur stond) en ik dit ontelbare keren zelf heb moeten uitzoeken, bellen, mailen en tot slot hier in het forum heb gezet, is er mij een compensatie beloofd. De affinity korting staat (momenteel) wel op de factuur, MAAR de beloofde compensatie niet! Gelukkig heb ik alles op mail staan, de naam van de Proximus medewerker die het beloofd heeft en de compensatie. De communicatie met deze medewerker verloopt zeer moeilijk (reageert dikwijls niet of zeer laat) waardoor de compensatie die maand niet meer op de factuur staat. De compensatie liep van februari en dit voor 12 maanden. Februari was na wat mails sturen in orde, maart was ook in orde, april en mei niet meer, juni weer wel en juli weer niet! Hoe moeilijk kan het zijn om voor 12 achtereenvolgende maanden een zelfde compensatie op de factuur te zetten? Graag had ik hier een reactie gehad van een bekwame Proximus medewerker die dit eindeli
Beste, Eind mei, heb ik in een prx winkel in Leuven een nieuwe toestel gekocht, thuis bleek dat de sim niet paste en een paar dagen later kon ik terug voor een nieuwe kaart.. daar stelde de verkoopster voor om mijn abonnement aan te passen want ik had een verouderde versie.. Ik had nog gevraagd dat mijn nieuwe abonnement toch wel gelijk bleef... "Natuurlijk het werd zelfs beetje goedkoper" In de loop van juni krijg ik en sms dat mijn verbruik is overschreden... ik bel nog die dag naar Prx klanten dienst: en krijg als antwoord: Mevrouw we kunnen dat nu nt nakijken maar wel als u nieuwe factuur gemaakt is... dan gaan ook alle bonussen, kortingen en ... eraf. Gisteren krijg ik mijn factuur...ipv van een "beetje minder" dan mijn gewone 37€ heb ik een totaal bedrag van 212. euro.. Direct terug gebeld nr de klanten dienst.. 2 maal een heel onvriendelijk dame aan de lijn gekregen.. met een antwoord van " tja eigen schuld te veel gebeld" Ik kon zlfs nog al eens niet vragen om m
Al 2 dagen zonder internet, dus zonder telefoon en internet ... We kunnen dus niet zelf bellen en ook niet opgebeld worden, dus ook geen tv en radio !!! Gebeld met de infolijn ... Zou een tijdje duren, nadien een sms gekregen dat het euvel zou opgelost zijn, nu 1 dag later nog steeds niet het geval Wanneer wordt dit opgelost?
Beste, Blijkbaar kunnen ze bij de klantendienst veel zeggen maar niets uitvoeren. Op ons oud klantnummer (klantnummer weet ik niet meer) werd in mei of juni 2017 alle diensten op gezegd. In januari 2018 kregen wij een factuur van 15€. Gebeld naar de klantendienst, er was iets fout gelopen en dit ging gecrediteerd worden. Sindsdien geen facturen meer ontvangen dus alles was in orde dachten we. Tot we vandaag een ingebrekestelling kregen van een incassobureau dat wij nog een openstaand saldo bij Proximus hebben van 120,43 € (facturen + kosten). Ik zou graag hebben dat dit voor eens en altijd opgelost wordt. Aanmaningskosten op aanmaningskosten voor producten die er niet meer zijn en al lang afgesloten zouden moeten zijn.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.