Beste,
eind januari ben ik over gegaan van een combi abonnement (internet, mobiel & tv) naar minimus M.
Destijds had ik max. 80mb/s downloadsnelheid en haalde ik +/- 75mb/s bij speedtest.net. In samenspraak met jullie technische dienst heb ik beslist om over te stappen naar Minimus.
Hierdoor zou mijn downloadsnelheid van max. 80 naar 100 mb/s en met de schatting dat ik dan een 90mb/s downloadsnelheid zou kunnen krijgen. Hierdoor verloor ik wel dan 5GB mobiele data per maand (van 10GB naar 5GB).
Sinds die omschakeling is mijn downloadsnelheid echter begrensd op 63 mb/s. Dus met resultaat dat ik nu minder bandbreedte heb op mijn internet lijn thuis en nog eens 5 GB mobiele data kwijt ben.
Vandaag bel ik dan naar de technische dienst, maar nu zeggen ze plots dat mijn lijn maar 70mb/s aankan. Totaal tegenstrijdig met wat jullie mij eind januari zeiden.
Bedankt voor dit gevoel van oplichting, net wat ik nodig had!
Antwoord
Minder downloadsnelheid en 5GB per maand mobiele data kwijt
Beste antwoord door ThomasP
Mijn excuses yannick, je laatste bericht kruiste mijn bericht en had je bemerking van Januari niet gelezen.
Ik doe enkele testen en kijk het voor je na.
Ik doe enkele testen en kijk het voor je na.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.